abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 12:14:02 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_25949827
In deze steeds harder wordende wereld zal het vaker voorkomen dat je in nare situatie belandt. Natuurlijk is elk mens het op een gegeven moment zat om over zich heen te laten lopen....en dan betekent het knokken!

Politie hoef je vaak niet meer op te rekenen, want die komen vaak een half uur telaat en dan lig je daar al 25 minuten half dood....in 5 minuten kan je flink verrot geslagen worden.

Ik dacht een topic te openen waarin we tips kunnen posten met smerige truukjes om je toch een beetje de overhand te kunnen geven...zeker handig voor mensen die niet zo sterk zijn of niet zo vaak matten.

Beetje serieuze tips graag..."uzi meenemen" etc. hebben we niks aan.

- Als je in een bar bent...je bierflesje kappot slaan op de tafel en steken maar.

- op het strand, handje vol zand en in z'n gezicht smijten, dan ziet ie niks meer.

- Mes meenemen is een optie natuurlijk, maar als je er niet mee overweg kan dan kan het in je nadeel werken.

- Trap in z'n noten, maar dan moet je het wel onverwachts doen en uiteraard zal hij wel lichtelijk verwachten dat je dat gaat proberen.

iemand nog goeie idee-en?

mvg. dvdk
pi_25949856
OMG. Dit meen je niet serieus hoop ik.
  zondag 3 april 2005 @ 12:15:54 #3
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_25949867
ik ga altijd voor de ademsappel...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 3 april 2005 @ 12:17:11 #4
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25949894
Met een sleutel in het oog van je belager prikken.
  zondag 3 april 2005 @ 12:18:26 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25949914
Dit zijn niet echt de topics waarop we zitten te wachten hier. Vechtsporten kunnen in SPO, maar puur geweldsverheerlijking en slooptopics zijn ongewenst.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')