Of ikquote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Iig niet zolang ik in de buurt ben.
gewoon daar kun je met elkaar over alles praten off topic zeg maarquote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef sararaats het volgende:
misschien een domme vraag maar wat is slowchat?
ik begin het hier aardig door te krijgen maar soms staan er dingen die niet helemaal duidelijk worden bij mij
Heel snel op elkaar reageren, dus post na post plaatsen en op die manier met elkaar kletsen. Het wordt niet in een normaal topic gewaardeerd, dus vandaar dat de meeste fora aparte slowchat topics hebben waar je naar hartelust mag kletsen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef sararaats het volgende:
ik begin het hier aardig door te krijgen maar soms staan er dingen die niet helemaal duidelijk worden bij mij
ik wel wat is de dieper gelegen reden dat dit topic open mocht blijvenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Arcee het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te zeiken op 't moment. Mag dat ook?
En we hebben een K.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef sararaats het volgende:
Gezien en gedelete... thanksquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:56 schreef static het volgende:
Lees het topicreport eens: films met minderheden.
Volgens mij is het gewoon open hoorquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Arcee het volgende:
Wie heeft 't woord 'SLOWCHAT' eik uitgevonden?
Kan iemand dit topic open gooien? Leuke historische waarde.
nee, is dicht.quote:
Bij mij ook gewoonopen.quote:
Thanks, ge-edit.quote:zeg, Prijzen van Post code loterij gevallen hier worden best wel kutopmerkingen gemaakt.
ter info gewoon.
Voor het Fok-plebs zit het topic gewoon dicht. Zal wel zijn omdat topics ouder dan twee jaar automatisch een slot krijgen. Misschien kun jij (of een andere blauwe) er een reactie in plaatsen? Dan kan iedereen er weer in posten.quote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij ook gewoonopen.
Ben wel benieuwd of sluiten-heropenen wel werktquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Voor het Fok-plebs zit het topic gewoon dicht. Zal wel zijn omdat topics ouder dan twee jaar automatisch een slot krijgen. Misschien kun jij (of een andere blauwe) er een reactie in plaatsen? Dan kan iedereen er weer in posten.
Of niet natuurlijk, zo'n wereldschokkend topic is het ook weer niet. Sorry Arcee.
Gesloten en heropend zonder post. Probeer nogeens?quote:Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of sluiten-heropenen wel werktGewoon uit technische overwegingen
![]()
Topic is nog steeds gesloten, Dokter.quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gesloten en heropend zonder post. Probeer nogeens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |