Wat de een goed vind, hoeft de ander nog niet goed te vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef speedfreakssj het volgende:
Zo beter?
Het gaat mij er om dat die lage klassen gewoon altijd dansen op muziek van slechte kwaliteit (boenk boenk boenk of i'm taking you to the candyshop etc etc).
Ik snap werkelijk niet waarom kanslozen altijd zo graag hossen op slechte muziek.
NOOIT luisteren ze metal, top40, gothic, reaggea, Rock, House..... ALTIJD R&B of "kots" rap "kots".
Nee de muziek die jij noemt is van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef speedfreakssj het volgende:
Zo beter?
Het gaat mij er om dat die lage klassen gewoon altijd dansen op muziek van slechte kwaliteit (boenk boenk boenk of i'm taking you to the candyshop etc etc).
Ik snap werkelijk niet waarom kanslozen altijd zo graag hossen op slechte muziek.
NOOIT luisteren ze metal, top40, gothic, reaggea, Rock, House..... ALTIJD R&B of "kots" rap "kots".
ej vieze hoertje tapi you mofo kaulo ma pang pang ik skiet je dwars door midden swaaa maak geen fa2 met me. ik kom je opsoeken in urk en steek je hele famili neer konjobatata!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:44 schreef speedfreakssj het volgende:
Zo beter?
Dat spelt ie ook verkeerd. Het is 'Unter' zonder umlaut. "Über" heeft wel een umlaut.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef Pool het volgende:
Hij spelt alles verkeerd, behalve "Üntermenschen". Dat móet iets betekenen.![]()
ja, dat vokl dus. enne, dinges met die lelijke foto. dat ding is al bijna 2 jaar of meer oud en aangezien ik geen relatie meer met haar heb kan ik niet zien wat voor nut die foto heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:57 schreef BennieK het volgende:
[..]
ej vieze hoertje tapi you mofo kaulo ma pang pang ik skiet je dwars door midden swaaa maak geen fa2 met me. ik kom je opsoeken in urk en steek je hele famili neer konjobatata!!!!!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat spelt ie ook verkeerd. Het is 'Unter' zonder umlaut. "Über" heeft wel een umlaut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |