Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh zo. Nou ja, het is wel belangrijk, maar om er nu dingen aan te wijzigen terwijl hij eigenlijk geheel gereviseerd dient te worden heeft ook niet zo heel veel nut...
Nou, enorm grappig zeg, nagenoeg alleen maar plaatjes postenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Anguisy het volgende:
Bluezz, deze had best naar ONZ gekund, was best grappig. Lol en tegelijkertijd een goed doel steunen!
Als jij eens wat dingen zou volgen ipv alleen maar random posten om te posten zou je misschien nog eens ergens de lol in van kunnen zien.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, enorm grappig zeg, nagenoeg alleen maar plaatjes posten![]()
Het is een GAST slotje, wat gemeld is aan de GC mods.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Anguisy het volgende:
Bluezz, deze had best naar ONZ gekund, was best grappig. Lol en tegelijkertijd een goed doel steunen!
Met dezelfde moeite had je hem een GAST "sleepie" kunnen geven.quote:Op maandag 7 februari 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een GAST slotje, wat gemeld is aan de GC mods.
Dat knopje heb ik nietquote:Op maandag 7 februari 2005 01:06 schreef Anguisy het volgende:
Met dezelfde moeite had je hem een GAST "sleepie" kunnen geven.![]()
Voor degene die nog een verklaring willen:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:21 schreef Xlarge het volgende:
Callgirl.
BE , waarom doe je hem nou dicht ? het begon net leuk te worden
Mwoa een tvpquote:Op zondag 13 februari 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
He Fles, wordt eens wakker, we hebben en tvp spemmer
IntroV
Dat ene over meisjes.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
welk topic
Erg volwassen en overtuigende reden om een topic weer open te gooienquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom moet dit topic dicht? [Kastanova] Tijd voor een knokplog
Kasta heeft gewoon recht op klappen.
Zoals beloofd kom ik hier nog even op terugquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:41 schreef Mark_H_Uit_B het volgende:
ik wil toch wel graag weten waarom het vermelden van de site waar het verhaal opstond meteen als spam wordt becijferd, immers het verhaal ik veel te groot om normaal te plaatsen op fok.
dit is het topic Leuk verhaal?
Nee natuurlijk niet oen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Als je hem klappen wil geven zoek je hem maar op, maar laat ons op fok! erbuiten...
Ja ik vind kasta ook een teringlijer. En als je hem opzoekt, en je rost hem binnenstebuiten, en je opent daar een topic over, dan gaat dat gewoon dichtquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet oen!![]()
Klappen voor kasta....
Het mooiste wat er is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |