pliesie bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:51 schreef -Angel- het volgende:
Is er dan niemand die een serious advies kan geven?
ow en geen callgirls meer bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:51 schreef -Angel- het volgende:
lijkt mij een beetje overbodig , een serieus advies op een verzonnen verhaal , er is al genoeg gepost wat je sprookje ontkrachtigd .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:51 schreef -Angel- het volgende:
Wel ik heb nog niets gezien wat mij verhaal zou ontkrachtigen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:02 schreef Xlarge het volgende:
lijkt mij een beetje overbodig , een serieus advies op een verzonnen verhaal , er is al genoeg gepost wat je sprookje ontkrachtigd .
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:05 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wel ik heb nog niets gezien wat mij verhaal zou ontkrachtigen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:55 schreef Xlarge het volgende:
Ik vind het maar een vaag verhaal , daar je callgirls altijd van te voren moet betalen om dit soort situaties te voorkomen
Denk je nu echt dat ze een beetje 's nachts voor de deur gaan posten om jou een beetje bang te maken , de callgirls komen altijd met een stevige man die buiten in de auto blijft wachten , wanneer er problemen zijn ( en daar valt niet achteraf betalen onder , want dat gebeurt altijd vooraf) dan komt die man in actiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:59 schreef adjes26 het volgende:
Onzin verhaal.... callgirl komt meestal ook niet alleen. Er is meestal wel een of andere dikke taxichauffeur in de buurt die best goed is in het inbeuken van deuren van wanbetalende laaielichters net zoals jij...
Wat vonden je buren daarvan? Rond 12 uur, lekker bonken op de deur?quote:De dame in kwestie heeft minstens nog een half uur op mijn deur staan bonken.
Ik woon alleen midden in de polder (ben namelijk boer). Dat is ook de rede van mijn angstig gevoel, als er namelijk iets gebeurt dan is er in geen velden of wegen iemand te bekennen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat vonden je buren daarvan? Rond 12 uur, lekker bonken op de deur?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:53 schreef -Angel- het volgende:
...
Daarom heb ik haar gevraagd om even mee te lopen naar de geldautomaat hier net om de hoek.
...
Ahaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik woon alleen midden in de polder (ben namelijk boer). Dat is ook de rede van mijn angstig gevoel, als er namelijk iets gebeurt dan is er in geen velden of wegen iemand te bekennen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik woon alleen midden in de polder ,
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:53 schreef -Angel- het volgende:
Daarom heb ik haar gevraagd om even mee te lopen naar de geldautomaat hier net om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |