Onlangs heb ik een afspraak gemaakt met een callgirl (bij mij thuis), via een advertentie in de krant.
Die avond hebben we, ehh, een leuke en gezellige avond gehad. Echter rond een uur of 12 besloten we het om het voor gezien te houden. Wat reste was nog even de zakelijke afhandeling. Vervolgens kwam ik er achter dat ik geen geld meer in huis had, doordat ik s'middags een plasma tv had aangeschaft.
Daarom heb ik haar gevraagd om even mee te lopen naar de geldautomaat hier net om de hoek. Dus heb ik de voordeur voor haar opengehouden, haar voor laten gaan, en vervolgens de deur gelijk achter haar dicht gesmeten. Hierna ben ik de Actie voor Azië op tv gaan kijken. De dame in kwestie heeft minstens nog een half uur op mijn deur staan bonken.
Sinds enkele dagen zie ik echter, vanachter mij gordijnen, elke avond een auto met geblinderde ruiten voor mijn woning staan. Rond een uur of 4 s'morgens vertrekken ze weer, heel demonstratief door met jankende banden weg te rijden. Door dit alles ben ik zelf bang geworden om naar buiten te gaan, in de vrees dat mij wat wordt aangedaan.
Heeft het daarom nut om aangifte te gaan doen voor stalking, of moet ik gewoon wachten totdat zij het vanzelf opgeven?