Je bedoelt jou feiten gebaseerd op jouw bevooroordeelde mening? Want dan klopt het wat je zegt..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:38 schreef Lemmeb het volgende:
Magoed, als je de feiten al niet eens meer mag melden op FOK, dan wordt het wel heel triest.
Pfff, je komt uit Groningenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bedoelt jou feiten gebaseerd op jouw bevooroordeelde mening? Want dan klopt het wat je zegt..
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pfff, je komt uit Groningen.
En dat denkt dan te weten hoe het er in veel buurten in R'dam aan toe gaat. Ga toch buitenspelen, man
Waar ik woon wel, maar bij jou in Groningen vast nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:47 schreef Noca het volgende:
Het is al veel te laat trouwens om buiten te spelen
We wonen toch zeker in dezelfde tijdzone.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar ik woon wel, maar bij jou in Groningen vast nog niet
Ik zeg net dat ik hem niet meer zal storenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:54 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we gewoon stoppen hiermee?
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh zo. Nou ja, het is wel belangrijk, maar om er nu dingen aan te wijzigen terwijl hij eigenlijk geheel gereviseerd dient te worden heeft ook niet zo heel veel nut...
Nou, enorm grappig zeg, nagenoeg alleen maar plaatjes postenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Anguisy het volgende:
Bluezz, deze had best naar ONZ gekund, was best grappig. Lol en tegelijkertijd een goed doel steunen!
Als jij eens wat dingen zou volgen ipv alleen maar random posten om te posten zou je misschien nog eens ergens de lol in van kunnen zien.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, enorm grappig zeg, nagenoeg alleen maar plaatjes posten![]()
Het is een GAST slotje, wat gemeld is aan de GC mods.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Anguisy het volgende:
Bluezz, deze had best naar ONZ gekund, was best grappig. Lol en tegelijkertijd een goed doel steunen!
Met dezelfde moeite had je hem een GAST "sleepie" kunnen geven.quote:Op maandag 7 februari 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een GAST slotje, wat gemeld is aan de GC mods.
Dat knopje heb ik nietquote:Op maandag 7 februari 2005 01:06 schreef Anguisy het volgende:
Met dezelfde moeite had je hem een GAST "sleepie" kunnen geven.![]()
Voor degene die nog een verklaring willen:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:21 schreef Xlarge het volgende:
Callgirl.
BE , waarom doe je hem nou dicht ? het begon net leuk te worden
Mwoa een tvpquote:Op zondag 13 februari 2005 00:38 schreef D.Rose het volgende:
He Fles, wordt eens wakker, we hebben en tvp spemmer
IntroV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |