waar kijk je dan naar tekenfilms?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag me steeds meer af waar die M toch voor staat. In ieder geval niet (meer) voor muziek. Ze laten zowat de hele dag series zien als: The Osbournes en Pimp my ride, maar ach ik kijk toch bijna niet naar dat soort zenders.
Ik vind die series juist heerlijk, vooral Newly weds, Ashley Simpson-show en vooral de bekroonde serie true lifequote:Op maandag 2 mei 2005 21:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag me steeds meer af waar die M toch voor staat. In ieder geval niet (meer) voor muziek. Ze laten zowat de hele dag series zien als: The Osbournes en Pimp my ride, maar ach ik kijk toch bijna niet naar dat soort zenders.
Dan heb je idd een andere mtv...nederlandse mtv is nl wel altijd ondertiteld jaquote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef Rowdie het volgende:
nu begint Jackass hier.
gaat het bij jou ook over bokse nnu?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dan heb je idd een andere mtv...nederlandse mtv is nl wel altijd ondertiteld ja
yup, programma heet the rise and rise of Mike Tysonquote:
klopt maar ik ga nu zappen want er is geen kont aanquote:Op maandag 2 mei 2005 21:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
yup, programma heet the rise and rise of Mike TysonStaat onder het mtv-logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |