quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
verschil is dat bij het beltopic er tips worden gepost die door KPN zelf mogelijk zijn gemaakt, zoals het callcollect, en de vage codes etc.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef Insomaniac het volgende:Hai Oversiggie!
Maak je het de mods weer lastig?
Nee toch?
Tóch kusje!
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel me niet zo snel persoonlijk aangesproken.
Daar komt het wel op neer ja. je vraagt tips aan mensen om het betalen voor je postbezorging te ontkomen. En dat mag niet.
quote:het grote verschil is gewoon dat er maar EEN echte manier is om "gratis" post te versturen, en dat het met bellen anders is. Dat zijn foefje, zoals het call-collect gedeelte.
Misschien zie ik iets kleins over het hoofd, maar verder is dit de essentie en is het sluiten terecht.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
INSO !!!!!!! JE BENT ER WEER !!!!!!!
dat maakt ALLES verder goed voor de komende maand, ongeacht wat ze besluiten.
heb jou een héééleboele veel gemist !
een kusje van jou !
ik was mijn ogen de komende week niet meer.....
stiekum kusje terug, zonder te slowchatten natuurlijk..
ik ga het ze hier niet al te moeilijk maken, heb immers voldoende argumenten uit het onzin-archief...
maar ga ook niet geljik opgeven omdat ze me hier nog niet kennen,.... ik zal m'n beste doen m het LIEV te houden, al was het alleen maar voor jou !
heb je Definitief afscheid van Oversight uit /Onzin gezien ?,.... en de ban die ik DAARNA kreeg... hoe verzinnen ze het he ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Oversight, een workaround wb bellen, en dus gebruik maken van de bestaande mogelijkheden vind ik tot daar aan toe, maar tips geven mbt het frauderen, want dat is het, mogen dus niet.
Hij blijft dus dicht, beeb.
Nu heb ik het verpest, hé?
*snot aan hamster afveegt*
quote:
Bruut!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Formeel is ie in voor-arrest, maar nog niet veroordeeld.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bruut!
Hier, geef 'm z'n beertje [afbeelding]
en zeg 'm dat ik alles zal doen om hem snel weer vrij te krijgen.
quote:
Nee, maar als iemand meteen begint met '50 Euro' te roepen, dan hoef je van mij geen subtiel antwoord te verwachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan je toch niet verwachten van iemand, dat ie meteen antecedeten onderzoek doet? Maar verder is het een offtopic discussie.
Snap ik wel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand meteen begint met '50 Euro' te roepen, dan hoef je van mij geen subtiel antwoord te verwachten.
Ja, dat begrijp ik.quote:
OK, dan is dat ook weer duidelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Ik ben hier vandaag niet voor het eerst. En waarschijnlijk ook niet voor het laatst.
quote:
Je verwijst ze niet eens naar de site, maar naar een bestand óp de site, dus jouw link was niet eens concurrentie voor Fok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef RSM het volgende:
^ Ja, doe mijn eens een definitie van spam, anders kunnen ook alle linkjes naar nu.nl en telegraaf.nl foetsie, want dat is ten slotte concurrentie voor fok?!
Dus als ik een topic open, met die link erin, én een verhaaltje om die link heen over hoe leuk Rick van Velthuisen dat doet, dan blijft ie wel open?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, niet zozeer spam, als wel een linkdump... En dat soort topics gaan gewoon dicht...
De TS heeft de insteek van het nummer ook niet goed begrepen, het is meer een parodie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dan iig wel in POL want de TS doelde volgens mij op het politieke klimaat met 'uitlokken' etc...
Maar ik garandeer je niet dat hij open blijft.
Ik ga nu naar bed, dus zal niet meer reageren vanavond
Kijk eens naar de topic titel vrindquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef SG1 het volgende:
[..]
De TS heeft de insteek van het nummer ook niet goed begrepen, het is meer een parodie.
Ik probeer het hier wel, zo te lezen blijft ie iig een nacht open..
.
Mijn mond zegt SHO hoor ik netquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zeg SHO...
Wat wil je gaan toevoegen wat niet in het centrale Lowlands-topic aldaar kan dan? En dan nog, waarom zou dat in GC moeten en niet in MUZ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef coz het volgende:
Wat stel jij voor ipv Theo voor dit jaar lowlands
het was niet mijn bedoeling om de poll te pluggen
mag het zonder poll (heb ik al weggehaald) wel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |