Als jij die ergens kunt vinden in een redelijk formaatquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:10 schreef sampoo het volgende:
Ik had liever een dame in een natte t-shirtje.![]()
het is de cover van een cheapass editiequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:36 schreef Hare het volgende:
En dit is toch niet eens de echte cover van de dvd?
Die ziet er toch zo uit:quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:44 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het is de cover van een cheapass editie
die van mij ziet er zo uit...quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Die ziet er toch zo uit:
[afbeelding]
?
Dat is de SE, we hadden het over de cheap-ass editiequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die van mij ziet er zo uit...
[afbeelding]
Dat is toch zo krenterig dat een winkelsite niet toestaat dat zijn plaatjes worden gehotlinkt.quote:
Zie jij de pics niet dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:58 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat is toch zo krenterig dat een winkelsite niet toestaat dat zijn plaatjes worden gehotlinkt.
Ach dat is nog niet eens 40,- euro man, maak je niet druk!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:03 schreef pascalheister het volgende:
Vandaag deze ontvangen + papiertje van tpg met een leuk bedrag erop wat ik kan dokken voor de Lotr Box
quote:
als je the beyond niet meetelt wel ja......quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
OMG!! Is dat je eerste Fulci!!??
Erg toffe editie is dat.quote:
spoiler!quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Erg toffe editie is dat.
De film zelf is ook amusant uiteraard. Vooral de 'schakel zombie uit door waterplantje in gezicht te wrijven' scene is legendarisch.![]()
www.el-cheapo.comquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:51 schreef sampoo het volgende:
spoiler!
Ik ben nu best nieuwsgierig geworden. Hopelijk is er een leuke el-cheapo editie te vinden.
Die is niet leverbaar volgens de site.quote:
Als je deze editie nog wilt moet je vlug zijn, is limited!quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die van jouw is veel mooier. Mijne zit in een normale lelijke keepcase. (zo noem je die normale plastic hoesjes toch)
sorry, maar ik ben nog niet zo gek verslaafd, dat ik films die ik al heb, nog een keer ga kopen, omdat ze in een ander mooier hoesje zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je deze editie nog wilt moet je vlug zijn, is limited!
Toch maar even dvdcompare bekeken en ik ga toch maar voor deze;quote:
Ik ook niet. Ik verkoop die andere versies eerstquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
sorry, maar ik ben nog niet zo gek verslaafd, dat ik films die ik al heb, nog een keer ga kopen, omdat ze in een ander mooier hoesje zitten.
En? Zo mooi als je dacht?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk heb ik hem dan
[afbeelding]
Is de R3 versiequote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waar heb je die van?
Ik wilt ook![]()
Heb jij eigenlijk wel die kaarten erbij gekregen? Ik heb begrepen dat ze niet in elke box zitten...quote:
ja die zitten erbijquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel die kaarten erbij gekregen? Ik heb begrepen dat ze niet in elke box zitten...
[afbeelding]
Zoals KQ zegt, via het DVDForum bij iemand die een aantal tins verkocht, waaronder dus Battle Royale en Repo Man.quote:
hoeveel was hij?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:55 schreef Hare het volgende:
ff gecopied van dvd.nl/forum
[afbeelding]
Hij is binnen!
En ik sta met m'n bek vol tanden!!!
Dacht niet dat het nog mooier zou kunnen dan Laputa, en alhoewel de set van Laputa uitgebreider is, en de doos mooier, is het beeldje zelf van deze toch nog een stukje mooier.
Ik kreeg er zelfs kippenvel van (tja, je bent collector of niet he)
Zo ontzettend mooi, tot in de perfectie afgewerkt. Schitterend! Ben er zooooooooo blij mee.
Dat ga ik hier maar niet onthullen, anders gaat iedereen nog vreemde dingen van me denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel was hij?
zitten er nog losse onderdelen bij of is het 1 geheel?
waar heb je m vandaan en voor hoeveel, als ik vragen mag??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:39 schreef Motoko het volgende:
ff wat jeugd sentiment:
Snow White And The Seven Dwarfs - 2-Disc Collector's Edition
[afbeelding]
Ik sta ook elke keer weer verbaasd van mezelf. Ik bedoel.. Wie kijkt er nou naar deze z/w zooi?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat jij naar dit soort shit kan kijken
![]()
U is mild gestemd, oh grote baggerheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 06:38 schreef kinky_queen het volgende:
je krijgt een pluspunt en een minpunt
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:17 schreef Mikkie het volgende:
Zaterdag seizoen 2 van '24' binnen gekregen... was de achterkant van de verpakking een klein beetje beschadigd. Maar aangezien ik geen zin had om alles terug te sturen doe ik 't hier maar mee...
Gek mijn 24 Seizoen 2 van play was ook beschadigd aangekomen. Zou het spul zijn dat van de vrachtwagen is gevallen? Dachten we allemaal legaal bezig te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:33 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren binnen:
[afbeelding]
Bij t openmaken van de doos (hij zit dus nog in de seal) zag ik al dat de hele verpakking vern**kt was!
helemaal beschadigd. Had amazon zondag avond (dus voordat ik deze kreeg) al een mailtje gestuurd omdat t pakketje niet binnen de estimate delivery time binnen was gekomen. Antwoord: ze hebben een tweede opgestuurd en hebben me een refund van de verzendkosten gegeven.
Beter. alleen hopen dat deze nu wel heel aankomt
misschien nog wel 3 minpunten welke versie van suspiria heb je gekocht? toch wel de 3-disc R1 versie he?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
U is mild gestemd, oh grote baggerheid.
Ik geef mezelf toch zeker 2 minpunten:
- 1 omdat ik Susperia nog niet heb gezien
- 1 wegens mijn stupide 20 euro aankoop.
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
misschien nog wel 3 minpunten welke versie van suspiria heb je gekocht? toch wel de 3-disc R1 versie he?
Het is SUSPIRIAquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:26 schreef Wepeel2 het volgende:
U is mild gestemd, oh grote baggerheid.
Ik geef mezelf toch zeker 2 minpunten:
- 1 omdat ik Susperia nog niet heb gezien
- 1 wegens mijn stupide 20 euro aankoop.
![]()
Kijk, als je nou zelf opgemerkt had dat het fout geschreven was dan had je nog wat recht van spreken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het 4de minpunt..... arme jongen![]()
Boeiend, ik ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:06 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren de dvd valley binnen gekregen met Requiem for a Dream. En nee, die had ik nog niet
Zo bijzonder is de film niet onder de bijzonder goede films die je gezien moet hebben.quote:
Ja, zelfde bedrijf.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Even een vraagje: Van Leest en de FRS, zijn dat winkels van hetzelfde concern? Want ik heb wat van leest besteld, maar de postbode gooit al twee dagen briefjes in de bus dat ik een pakketje van de FRS moet ontvangen?
Ja is dezelfde holdingmaatschappij.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Even een vraagje: Van Leest en de FRS, zijn dat winkels van hetzelfde concern? Want ik heb wat van leest besteld, maar de postbode gooit al twee dagen briefjes in de bus dat ik een pakketje van de FRS moet ontvangen?
Ik geloof dat ze in engeland wel zijn uitgebracht een tijd terug.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef B.M het volgende:
ff off-topic, weet iemand of er ook nog de hele seizoenen van Jackass op dvd komen? ik heb die volume 1 en 2 wel maar dat is alleen de best of, zou vet zijn als ze de hele seizoenen op dvd zouden zetten.
Oh die zijn wel te skippen. Ik weet alleen niet meer hoe ik het voor elkaar kreeg. Heb de dvd hier niet liggen (uitgeleend) dus ik kan het helaas niet proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:07 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
Van Van Leest. Met unskippable trailers... lange.. unskippable trailers
Engeland heeft ze niet. En ik meen ooit gehoord te hebben dat ze nooit komen. De best of vonden ze goed genoeg. De enige manier om daar aan te komen is dus een of andere fanatieke downloader vinden die ze allemaal heeft staan. Ze circuleren in 200+MB mpegs, en da's goed te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef B.M het volgende:
ff off-topic, weet iemand of er ook nog de hele seizoenen van Jackass op dvd komen? ik heb die volume 1 en 2 wel maar dat is alleen de best of, zou vet zijn als ze de hele seizoenen op dvd zouden zetten.
wat is de nieuwe TPG-procedure danquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:11 schreef Durbin het volgende:
..en ik wacht nu inmiddels al een dikke drie weken op de Friday the 13th-box.. Driemaal hoera voor de nieuwe TPG-procedure.
Volgens mij alleen als het pakketjes zijn, maar ook dat is niet consequent. Heb begin februari 3 pakketjes besteld. 2 ervan zijn binnen (via Animenation) maar 1 van DVDSoon ligt al bijna 2 weken hier bij de douane of TPG (verstuurd op 8 Februari) terwijl dvd's die naderhand zijn verstuurd via DVDsoon (9 t/m 13 februari) al wel binnen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
wat is de nieuwe TPG-procedure dan
heb van de weekvoor het eerst DVD's bestel;d via het internet maar als ik het goed begrijp kan ik daar nog wel 3 weken op wachten dus
Voor zover ik het heb begrepen, gaat de TPG nu inklaringskosten opvoeren over pakketjes die door de douane zijn gepakt en waarover je BTW moet gaan betalen. Nou zijn die kosten op zich nog niet zo erg (alhoewel ik het persoonlijk wel oplichterij vind), maar de TPG kan momenteel blijkbaar de goederenstroom niet zo snel verwerken als ze zouden willen, waardoor pakketjes wekenlang bij hun blijven liggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
wat is de nieuwe TPG-procedure dan
heb van de weekvoor het eerst DVD's bestel;d via het internet maar als ik het goed begrijp kan ik daar nog wel 3 weken op wachten dus
Hehe, ik heb 'em voor 6.67 gekocht (FRS, 3 voor 25 + PJR kortingsbon)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:19 schreef Timo20 het volgende:
En donderdag gekocht bij de MediaMarkt:
[afbeelding]
dubbel dvd voor ¤ 6,99![]()
Dat ik daar zelf niet opgekomen benquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Oh die zijn wel te skippen. Ik weet alleen niet meer hoe ik het voor elkaar kreeg. Heb de dvd hier niet liggen (uitgeleend) dus ik kan het helaas niet proberen.
Maar volgens mij door de dvd te starten, dan tijdens de trailer 'stop' drukken en vervolgens ipv 'play' op 'title menu' te drukken om de dvd weer te starten.
Ja maar bij deze dvd hebben ze dat dus heel fijn disabled.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:14 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik ram altijd tijdens het laden van de DVD op "Disc Menu", soms slaat ie de trailers dan over.
ehm tis eigenlijk andersom, ik download werkelijk tonnen per week, gemiddeld 3 films per dag en als ik die films goed vind dan koop ik ze, ik heb in het verleden ook een heleboel films al gezien en als die worden uitgebracht en ik vind de uitgaves de moeite waard dan koop ik ze vaak ookquote:Op zondag 27 februari 2005 21:55 schreef slindenau het volgende:
Even een vraagje KQ, je hebt nu bijna 1000 films...heb je die nu allemaal gezien?
Niet goed?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:16 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
dat was dan ook meteen het hoogtepunt van de dvd.![]()
Awesome!! die ga ik van de week ook effe halenquote:Op zondag 27 februari 2005 21:41 schreef kinky_queen het volgende:
Een middagje Almere stad leverde 2 whoppers een bioscopie en de volgende dvd's op:INTENSIVE CARE
(Zal ik even een pleister voor je halen?)
[
Heh heh,quote:Op zondag 27 februari 2005 22:24 schreef AntiChrist het volgende:
Awesome!! die ga ik van de week ook effe halen
Mooi, ik zocht een tijdje geleden al eens naar de dvd, maar toen bleek dat hij nog uit moest komen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heh heh,
ja dat d8 ik ook al!
hij ligt oa bij vanleest en de frs in de 3 voor 33
Enigszinsquote:
OK! Die gaan we dan eens even onthoudenquote:Op maandag 28 februari 2005 16:47 schreef Smots het volgende:
id
[..]
Enigszins
On-topic: ik heb gisteren samen met mijn geliefde de film 'Riding in cars with boys' gekeken, met Drew Barrymore.
Dit riekt en oogt naar een ONTIEGELIJK flauwe wijvenfilm, maar het tegendeel is waar.
Er zitten een aantal scènes in waarbij ik werkelijk krom lag van het lachen!
DICKE AANRADERT!
[afbeelding]
quote:
Bastard!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:11 schreef kinky_queen het volgende:
Dankzij die laatste is the queen vandaag king
![]()
Great thanks!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:03 schreef kinky_queen het volgende:
@ AntiChrist:
Die is vrij zeldzaam geworden, hij word niet eens meer op Ebay aangeboden. Sai had hem laatst nog te koop voor een prikkie.
Ik zal contact met je opnemen als ik hem gevonden heb
ontopic:
Net gebracht
[afbeelding]
Eigenlijk weer voor in de verkoop maar ik vind hem toch wel HEEL erg mooi, aangezien hij oop begint te raken denk ik toch dat ik hem maar zelf hou...
neuh, een 2e handsie voor 8 nogwat, mijn Japans is niet zo geweldigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:08 schreef AntiChrist het volgende:
welke versie van League of extraordinary gentlemen heb je gekocht eigenlijk? toch wel de R2 Japan met comic of niet?
achja meer is die film nou ook weer niet echt waardquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
neuh, een 2e handsie voor 8 nogwat, mijn Japans is niet zo geweldig
AC, als je niet langer kunt wachten kun je me wel even mailen. Ik kan er nog wel aankomenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Great thanks!
welke versie van League of extraordinary gentlemen heb je gekocht eigenlijk? toch wel de R2 Japan met comic of niet?
je hebt mailquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:36 schreef Hare het volgende:
[..]
AC, als je niet langer kunt wachten kun je me wel even mailen. Ik kan er nog wel aankomen
Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef mooiegek het volgende:
27 december besteld, 17 januari verstuurd en nu eindelijk binnen (hoop dat ze er veel plezier van gehad hebben bij de douane):
[afbeelding]
Dan laat je hem toch ophalen? En als dat niet kan.. zou ik alsnog gaan. Als ik ziek zou zijn en zo een mooie box in aankomst is, dan wil ik dat vanuit mijn luie bed naar gaan kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:19 schreef Sai het volgende:
Ik zou vandaag de LotR box op kunnen halen bij het postkantoor, maar ik ben zjiek..
¤31 voor leden, ¤38 voor overig volk. Terwijl cdwow bv. rond de ¤50 zit...quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld?
Ik wil hem denk ik ook heel misschien...weet niet zeker
Maar heb geen zin om 3 maanden erop te wachten
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:48 schreef sampoo het volgende:
Jezus Christus, Mohammed en Boedha! Dvdsoon stuurt mij vandaag 19 Shipment Confirmations op!Als de douane maar geen gekke dingen gaat doen.
![]()
Phiew! Inderdaad een paar 3x binnen (o.a Blue Velvet). Totaal is dus 8 ipv 19. Dat moet er wel door heen kunnen glippen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook een paar dubbele toevallig? Ik kreeg er 3 voor Blue Velvet, terwijl ik er toch echt maar 1 heb besteld
jammer van troyquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
Net opgehaald uit Den Bosch:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik ook. Geweldige releasequote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, deze ook nog:
[afbeelding]
OK, het is ook een CD (3 zelfs), maar er zitten ook 2 DVD's bij
Vind het ook jammer van TROY, maar ik heb nu geleerd dat ik niet in het giftset topique van dvd.nl moet kijken als mijn vrie vrouw achter mij staatquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:35 schreef AntiChrist het volgende:
jammer van troymaar die spider-man is cool mooi beeldje he?
Vroegah was daar nog zo'n hele hippe release van met video's. Mijn zus had die box, maar toen besloot ze hem aan een vriend te geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, deze ook nog:
[afbeelding]
OK, het is ook een CD (3 zelfs), maar er zitten ook 2 DVD's bij
Die box staat momenteel ergens achter mij op een plank.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Vroegah was daar nog zo'n hele hippe release van met video's. Mijn zus had die box, maar toen besloot ze hem aan een vriend te geven.
En niet aan mij.![]()
De kuthoer.
Niet via mij iigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb de indruk dat AntiChrist een AMELIE premium heeft kunnen regelen?
Nope not yet....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb de indruk dat AntiChrist een AMELIE premium heeft kunnen regelen?
De uitvoering die hier ligt is een digipack.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Timo20 het volgende:
is de raging bull nou toch een digipack of niet??
ik meen ergens (weet niet meer precies waar) te hebben gelezen dat t gaat om een gewone dubbele keepcase?
ok cool.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:21 schreef sampoo het volgende:
[..]
De uitvoering die hier ligt is een digipack.
Het is een mooie digipack, maar het is vrijwel onmogelijk de beide 'digipacks' moeiteloos uit de slipcase te krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:50 schreef Ash het volgende:
Vandaag binnen:
[afbeelding]
effe een foto geleend![]()
Wel de uncut versie toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Deze binnen gekregen, hij is werkelijk super! De beste hitman-genre wat ik ooit heb gezien.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Poging 2 nadat de vorige onderweg op raadselachtige wijze is verdwenen.
[afbeelding]
Wacht maar tot je de film hebt gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:10 schreef kinky_queen het volgende:
Heheh mooi hoor, en helemaal niet amateuristisch (nr 7 van 20)
![]()
[afbeelding]
Geil setje.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:15 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img29.exs.cx/img29/6459/lotrkist2hu.jpg]afbeelding][/url]
Hèhè, eindelijk zeg, nu hoor je er eindelijk bijquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:15 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img29.exs.cx/img29/6459/lotrkist2hu.jpg]afbeelding][/url]
Da's voor die film best veel geld.quote:
quote:
Ik verwacht ook geen kwaliteitsfilm voor dat geld, maar een avondje lachen voor 2 euro is toch best te doen (is het niks dan geef ik hem wel kado op een verjaardag ofzoquote:
hehe nu hoor je er weer een beetje bijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god, ik heb lang getwijfeld, maar wat is dit een schitterende set zeg!!
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie de moeite waard?? ook qua film uiteraardquote:
wat dacht je van iets als : dvdslowassmotherf*ckers.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:55 schreef kinky_queen het volgende:
Dvdsoon moet zn naam veranderen, deze bestelling stamt van November
![]()
nee joh gewoon dvdsoonsooner.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat dacht je van iets als : dvdslowassmotherf*ckers.com
Ik heb hem via het DVDforum,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Regio 5 is rusland, right? Waar haal je die?
Ja, rusland. Dôh!Online bedoel ik...
Jammer. Thanx anyway.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:16 schreef Ash het volgende:
Ik heb hem via het DVDforum,
dus ik durf niet te zeggen waar je Russische DVD's online kan kopen.
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:32 schreef FremantleDockers het volgende:
En dvdsoon mag dingen weken on order hebben, als ze het dan verzenden (10-03-05 14:50 C.E.T.) komt het ook met een noodgang deze kant op (12-03-05 12:34 C.E.T.). Da's nog geen twee dagen van Quebec naar Nijmegen!!! (allebei toch redelijke uithoeken...)
Sterker nog, het is ronduit bizar! Ik stuur regelmatig dingen naar Vermont, en dan ben je blij als het binnen 10 dagen aankomt. Ik vraag me inderdaad dus ook af hoe ze die status bij dvdsoon updaten, en wanneer ze een mailtje sturen. Aan de andere kant, dat moet toch automatisch gaan en ik zie hun voordeel niet om klanten pas later te informeren over verzending. Bij ons komt dat nog goed uit, maar canadezen en amerikanen krijgen dan hun mail pas nadat ze de dvd zelf hebben gekregen!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.
Neehoor, gaat gewoon echt zo snel. Check je trackingnummer maar. Zie je precies wanneer je pakje is geregistreerd in het systeem bij canada post.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.
Renoir + Criterion + quasi-diep. Duh.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is ie de moeite waard?? ook qua film uiteraard
ik geloof dat het concert 3 disc's is en op de vierde allemaal extra's staan. zoals een optreden van bb king op het north sea jazz festival en nog van zulke dingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Wat staat er nou eigenlijk allemaal op die Band Aid dvds? Dat concert was toch geen vier discs lang?
Och, dan zal het wel kloppen. In dat geval mijn petje af.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Neehoor, gaat gewoon echt zo snel. Check je trackingnummer maar. Zie je precies wanneer je pakje is geregistreerd in het systeem bij canada post.
De dvd die ik vandaag heb ontvangen was de 8e verstuurd/geregistreerd. Net zoals soon ook zegt
pfff salo die heb ik ook nog een tijd gezocht maar ik durf het niet meer aan met al die nep edities...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
Sai, heb je ook die oop Criterions zoals bv HARDBOILED en SALO?
Ik heb de TINNEN versie al maar dit zet meer weer aan de twijfel bedankt weer harequote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:19 schreef Hare het volgende:
Vanochtend al binnen gehad, maar even gewacht met posten tot ik een goede pic had:
[afbeelding]
Heeft echt al m'n verwachtingen overtroffen. De case waar alles inzit is echt super! Zeer degelijk. Ongeveer 5 mm dik. Erg sterk dus, en staat zeer mooi. Verder is dat scrapboek van 500 pagina's waar werkelijk de gehele film in storyboard op staat zeer bijzonder. Zeer mooie edtitie
die heb ik ook!! leuke tin jaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:33 schreef Durbin het volgende:
[..]
Och, dan zal het wel kloppen. In dat geval mijn petje af.![]()
Vandaag vanuit Canada ontvangen :
Maniac (Tin)
Mooie uitvoering, compleet met bonus shaped CD van Joe Spinell's hoofd.
[afbeelding]
hier kan je hem kopen regio 0 trouwens http://www.rbcmp3.com/store/default.asp?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Regio 5 is rusland, right? Waar haal je die?
Ja, rusland. Dôh!Online bedoel ik...
U Vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff salo die heb ik ook nog een tijd gezocht maar ik durf het niet meer aan met al die nep edities...
[..]
The pleasure is all minequote:Ik heb de TINNEN versie al maar dit zet meer weer aan de twijfel bedankt weer hare![]()
[..]
Oi.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:39 schreef Hare het volgende:
Wat moet je nou met zo'n schlemielig tinnetje he, als je ook dit hebt![]()
Nee, maar die hoef ik ook niet zo nodig. Ik ben dan wel een liefhebber van Criterions, maar als er een vrijwel identieke versie van is voor een tiende van de prijs laat ik het nummertje op de zijkant toch voor wat het is. En 80/300 euro betalen voor één DVD gaat me zoiezo wel wat te ver.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
Sai, heb je ook die oop Criterions zoals bv HARDBOILED en SALO?
Waar had je Kagemusha besteld en is het een digipack of een gewoon dik plastic doosje?quote:
Is gewoon een DVD. Ik heb hem bij Amazon besteld maar hij verschijnt pas eind van de maand,quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:37 schreef Sai het volgende:
Waar had je Kagemusha besteld en is het een digipack of een gewoon dik plastic doosje?
Dan moet ie dus in dit topic:quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is gewoon een DVD. Ik heb hem bij Amazon besteld maar hij verschijnt pas eind van de maand,
Ik doe al een half jaar mee, maar heb nog steeds niets gewonnen. En ik wou die Uzak zo graag.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:22 schreef Joppe het volgende:
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring
Dankzij Skrien
Er komt geen nieuw topic. Dit is het laatste. We hebben dit allemaal samen afgesproken, jij zat toen net op het toilet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:56 schreef AntiChrist het volgende:
wanneer komt nou het nieuwe topic dan kan ik me nieuwe aanwinsten vermelden
dat heb ik nou altijd komt de postbode pakketjes brengen zit ik te schijten.. wordt er geen topic meer geopend.. zit ik te schijten godver de godquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er komt geen nieuw topic. Dit is het laatste. We hebben dit allemaal samen afgesproken, jij zat toen net op het toilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |