Nope not yet....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb de indruk dat AntiChrist een AMELIE premium heeft kunnen regelen?
De uitvoering die hier ligt is een digipack.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Timo20 het volgende:
is de raging bull nou toch een digipack of niet??
ik meen ergens (weet niet meer precies waar) te hebben gelezen dat t gaat om een gewone dubbele keepcase?
ok cool.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:21 schreef sampoo het volgende:
[..]
De uitvoering die hier ligt is een digipack.
Het is een mooie digipack, maar het is vrijwel onmogelijk de beide 'digipacks' moeiteloos uit de slipcase te krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:50 schreef Ash het volgende:
Vandaag binnen:
[afbeelding]
effe een foto geleend![]()
Wel de uncut versie toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Deze binnen gekregen, hij is werkelijk super! De beste hitman-genre wat ik ooit heb gezien.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Poging 2 nadat de vorige onderweg op raadselachtige wijze is verdwenen.
[afbeelding]
Wacht maar tot je de film hebt gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:10 schreef kinky_queen het volgende:
Heheh mooi hoor, en helemaal niet amateuristisch (nr 7 van 20)
![]()
[afbeelding]
Geil setje.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:15 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img29.exs.cx/img29/6459/lotrkist2hu.jpg]afbeelding][/url]
Hèhè, eindelijk zeg, nu hoor je er eindelijk bijquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:15 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img29.exs.cx/img29/6459/lotrkist2hu.jpg]afbeelding][/url]
Da's voor die film best veel geld.quote:
quote:
Ik verwacht ook geen kwaliteitsfilm voor dat geld, maar een avondje lachen voor 2 euro is toch best te doen (is het niks dan geef ik hem wel kado op een verjaardag ofzoquote:
hehe nu hoor je er weer een beetje bijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god, ik heb lang getwijfeld, maar wat is dit een schitterende set zeg!!
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie de moeite waard?? ook qua film uiteraardquote:
wat dacht je van iets als : dvdslowassmotherf*ckers.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:55 schreef kinky_queen het volgende:
Dvdsoon moet zn naam veranderen, deze bestelling stamt van November
![]()
nee joh gewoon dvdsoonsooner.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat dacht je van iets als : dvdslowassmotherf*ckers.com
Ik heb hem via het DVDforum,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Regio 5 is rusland, right? Waar haal je die?
Ja, rusland. Dôh!Online bedoel ik...
Jammer. Thanx anyway.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:16 schreef Ash het volgende:
Ik heb hem via het DVDforum,
dus ik durf niet te zeggen waar je Russische DVD's online kan kopen.
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:32 schreef FremantleDockers het volgende:
En dvdsoon mag dingen weken on order hebben, als ze het dan verzenden (10-03-05 14:50 C.E.T.) komt het ook met een noodgang deze kant op (12-03-05 12:34 C.E.T.). Da's nog geen twee dagen van Quebec naar Nijmegen!!! (allebei toch redelijke uithoeken...)
Sterker nog, het is ronduit bizar! Ik stuur regelmatig dingen naar Vermont, en dan ben je blij als het binnen 10 dagen aankomt. Ik vraag me inderdaad dus ook af hoe ze die status bij dvdsoon updaten, en wanneer ze een mailtje sturen. Aan de andere kant, dat moet toch automatisch gaan en ik zie hun voordeel niet om klanten pas later te informeren over verzending. Bij ons komt dat nog goed uit, maar canadezen en amerikanen krijgen dan hun mail pas nadat ze de dvd zelf hebben gekregen!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.
Neehoor, gaat gewoon echt zo snel. Check je trackingnummer maar. Zie je precies wanneer je pakje is geregistreerd in het systeem bij canada post.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.
Renoir + Criterion + quasi-diep. Duh.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is ie de moeite waard?? ook qua film uiteraard
ik geloof dat het concert 3 disc's is en op de vierde allemaal extra's staan. zoals een optreden van bb king op het north sea jazz festival en nog van zulke dingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Wat staat er nou eigenlijk allemaal op die Band Aid dvds? Dat concert was toch geen vier discs lang?
Och, dan zal het wel kloppen. In dat geval mijn petje af.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Neehoor, gaat gewoon echt zo snel. Check je trackingnummer maar. Zie je precies wanneer je pakje is geregistreerd in het systeem bij canada post.
De dvd die ik vandaag heb ontvangen was de 8e verstuurd/geregistreerd. Net zoals soon ook zegt
pfff salo die heb ik ook nog een tijd gezocht maar ik durf het niet meer aan met al die nep edities...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
Sai, heb je ook die oop Criterions zoals bv HARDBOILED en SALO?
Ik heb de TINNEN versie al maar dit zet meer weer aan de twijfel bedankt weer harequote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:19 schreef Hare het volgende:
Vanochtend al binnen gehad, maar even gewacht met posten tot ik een goede pic had:
[afbeelding]
Heeft echt al m'n verwachtingen overtroffen. De case waar alles inzit is echt super! Zeer degelijk. Ongeveer 5 mm dik. Erg sterk dus, en staat zeer mooi. Verder is dat scrapboek van 500 pagina's waar werkelijk de gehele film in storyboard op staat zeer bijzonder. Zeer mooie edtitie
die heb ik ook!! leuke tin jaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:33 schreef Durbin het volgende:
[..]
Och, dan zal het wel kloppen. In dat geval mijn petje af.![]()
Vandaag vanuit Canada ontvangen :
Maniac (Tin)
Mooie uitvoering, compleet met bonus shaped CD van Joe Spinell's hoofd.
[afbeelding]
hier kan je hem kopen regio 0 trouwens http://www.rbcmp3.com/store/default.asp?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Regio 5 is rusland, right? Waar haal je die?
Ja, rusland. Dôh!Online bedoel ik...
U Vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff salo die heb ik ook nog een tijd gezocht maar ik durf het niet meer aan met al die nep edities...
[..]
The pleasure is all minequote:Ik heb de TINNEN versie al maar dit zet meer weer aan de twijfel bedankt weer hare![]()
[..]
Oi.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:39 schreef Hare het volgende:
Wat moet je nou met zo'n schlemielig tinnetje he, als je ook dit hebt![]()
Nee, maar die hoef ik ook niet zo nodig. Ik ben dan wel een liefhebber van Criterions, maar als er een vrijwel identieke versie van is voor een tiende van de prijs laat ik het nummertje op de zijkant toch voor wat het is. En 80/300 euro betalen voor één DVD gaat me zoiezo wel wat te ver.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
Sai, heb je ook die oop Criterions zoals bv HARDBOILED en SALO?
Waar had je Kagemusha besteld en is het een digipack of een gewoon dik plastic doosje?quote:
Is gewoon een DVD. Ik heb hem bij Amazon besteld maar hij verschijnt pas eind van de maand,quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:37 schreef Sai het volgende:
Waar had je Kagemusha besteld en is het een digipack of een gewoon dik plastic doosje?
Dan moet ie dus in dit topic:quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is gewoon een DVD. Ik heb hem bij Amazon besteld maar hij verschijnt pas eind van de maand,
Ik doe al een half jaar mee, maar heb nog steeds niets gewonnen. En ik wou die Uzak zo graag.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:22 schreef Joppe het volgende:
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring
Dankzij Skrien
Er komt geen nieuw topic. Dit is het laatste. We hebben dit allemaal samen afgesproken, jij zat toen net op het toilet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:56 schreef AntiChrist het volgende:
wanneer komt nou het nieuwe topic dan kan ik me nieuwe aanwinsten vermelden
dat heb ik nou altijd komt de postbode pakketjes brengen zit ik te schijten.. wordt er geen topic meer geopend.. zit ik te schijten godver de godquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er komt geen nieuw topic. Dit is het laatste. We hebben dit allemaal samen afgesproken, jij zat toen net op het toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |