Da's voor die film best veel geld.quote:
quote:
Ik verwacht ook geen kwaliteitsfilm voor dat geld, maar een avondje lachen voor 2 euro is toch best te doen (is het niks dan geef ik hem wel kado op een verjaardag ofzoquote:
hehe nu hoor je er weer een beetje bijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god, ik heb lang getwijfeld, maar wat is dit een schitterende set zeg!!
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie de moeite waard?? ook qua film uiteraardquote:
wat dacht je van iets als : dvdslowassmotherf*ckers.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:55 schreef kinky_queen het volgende:
Dvdsoon moet zn naam veranderen, deze bestelling stamt van November
![]()
nee joh gewoon dvdsoonsooner.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat dacht je van iets als : dvdslowassmotherf*ckers.com
Ik heb hem via het DVDforum,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Regio 5 is rusland, right? Waar haal je die?
Ja, rusland. Dôh!Online bedoel ik...
Jammer. Thanx anyway.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:16 schreef Ash het volgende:
Ik heb hem via het DVDforum,
dus ik durf niet te zeggen waar je Russische DVD's online kan kopen.
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:32 schreef FremantleDockers het volgende:
En dvdsoon mag dingen weken on order hebben, als ze het dan verzenden (10-03-05 14:50 C.E.T.) komt het ook met een noodgang deze kant op (12-03-05 12:34 C.E.T.). Da's nog geen twee dagen van Quebec naar Nijmegen!!! (allebei toch redelijke uithoeken...)
Sterker nog, het is ronduit bizar! Ik stuur regelmatig dingen naar Vermont, en dan ben je blij als het binnen 10 dagen aankomt. Ik vraag me inderdaad dus ook af hoe ze die status bij dvdsoon updaten, en wanneer ze een mailtje sturen. Aan de andere kant, dat moet toch automatisch gaan en ik zie hun voordeel niet om klanten pas later te informeren over verzending. Bij ons komt dat nog goed uit, maar canadezen en amerikanen krijgen dan hun mail pas nadat ze de dvd zelf hebben gekregen!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.
Neehoor, gaat gewoon echt zo snel. Check je trackingnummer maar. Zie je precies wanneer je pakje is geregistreerd in het systeem bij canada post.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef Durbin het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze die verzenddata nogal ruim; dus dat een pakketje al verzonden is terwijl hij in je account nog op packaging staat. Ik heb vandaag een pakketje van een particulier uit Canada ontvangen en die deed er exact 8 dagen over. Ik ontvang zelf van DVDSoon ook altijd pakketjes een dag of 3 á 4 na verzenddatum, maar dit lijkt mij persoonlijk nogal erg snel.
Renoir + Criterion + quasi-diep. Duh.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is ie de moeite waard?? ook qua film uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |