Uitgegeven door Jess Franco zelf en die weet dat er veel liefhebbers in o.a. Nederland? Of ze brengen de exacte versie ook als Regio 2 uit en vinden het niet nodig om de ondertitels en audiotracks die niet gebruikelijk zijn op R1 te verwijderen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:11 schreef kinky_queen het volgende:
Dit zou de uncut versie moeten zijn voor 6 euro!!??
Tis een regio 1 uitgave van VIP en IMAGE Entertainment en bevat Nederlandse subs!!??
Hoe kom je toch aan al die titels...quote:
Deze komen uit Koreaquote:Op zondag 13 maart 2005 17:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan al die titels...![]()
Ziet er wel cewl uit..
deze heb ik nu alleen besteld, de rest van m`n "cadeautjes voor mezelf" heb ik net voor de helft gepost in t DVDSpotting topic. De andere helft komt nog (2046 LE en de nieuwe Leon R3quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan kun je toch wel wat meer kopen dan dat?
geruild voor BIG FISH L.E die ik gewoon weer besteld heb voor 12 euroquote:Op woensdag 16 maart 2005 14:52 schreef FremantleDockers het volgende:
12 euro voor een OOP criterion? Hoe doe je dat?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
geruild voor BIG FISH L.E die ik gewoon weer besteld heb voor 12 euro
![]()
Die heb ik een paar dagen geleden binnen gekregenquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef slindenau het volgende:
Vandaag besteld voor 14.99 p/s bij de FRS (lang leven de PJR bonnen):
Back To The Future (Trilogy, 3 Discs)
[afbeelding]
Die komt nu toch pas eind juni uit? Zou eerst deze maand zijn en stond ook op mijn 'willen bestellen' lijstje, maar wacht er nu toch maar even mee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:31 schreef Sai het volgende:
Double Idemnity R2 besteld als troost voor, eh, weet ik veel, het toegeven aan mijn DVD-verslaving ofzo..
Is de Japanse, en die is het goedkoopst te krijgen bij yesasia (31 euro), amazon japan is 2 euro duurder en heb je volgens mij meer kans door de douane gepakt te worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:46 schreef pascalheister het volgende:
welke uitgave is dat hare + waar gekocht?
Leuke films zijn dat ja...maar ik moet nog minimaal tot 1 april wachten op mn geld en scholierenbijslag voordat ik die bestellingen (totaal 65 euri) kan betalenquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden binnen gekregen
Vanavond ga ik er maar eens aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |