quote:
Bastard!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:11 schreef kinky_queen het volgende:
Dankzij die laatste is the queen vandaag king
![]()
Great thanks!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:03 schreef kinky_queen het volgende:
@ AntiChrist:
Die is vrij zeldzaam geworden, hij word niet eens meer op Ebay aangeboden. Sai had hem laatst nog te koop voor een prikkie.
Ik zal contact met je opnemen als ik hem gevonden heb
ontopic:
Net gebracht
[afbeelding]
Eigenlijk weer voor in de verkoop maar ik vind hem toch wel HEEL erg mooi, aangezien hij oop begint te raken denk ik toch dat ik hem maar zelf hou...
neuh, een 2e handsie voor 8 nogwat, mijn Japans is niet zo geweldigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:08 schreef AntiChrist het volgende:
welke versie van League of extraordinary gentlemen heb je gekocht eigenlijk? toch wel de R2 Japan met comic of niet?
achja meer is die film nou ook weer niet echt waardquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
neuh, een 2e handsie voor 8 nogwat, mijn Japans is niet zo geweldig
AC, als je niet langer kunt wachten kun je me wel even mailen. Ik kan er nog wel aankomenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Great thanks!
welke versie van League of extraordinary gentlemen heb je gekocht eigenlijk? toch wel de R2 Japan met comic of niet?
je hebt mailquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:36 schreef Hare het volgende:
[..]
AC, als je niet langer kunt wachten kun je me wel even mailen. Ik kan er nog wel aankomen
Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef mooiegek het volgende:
27 december besteld, 17 januari verstuurd en nu eindelijk binnen (hoop dat ze er veel plezier van gehad hebben bij de douane):
[afbeelding]
Dan laat je hem toch ophalen? En als dat niet kan.. zou ik alsnog gaan. Als ik ziek zou zijn en zo een mooie box in aankomst is, dan wil ik dat vanuit mijn luie bed naar gaan kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:19 schreef Sai het volgende:
Ik zou vandaag de LotR box op kunnen halen bij het postkantoor, maar ik ben zjiek..
¤31 voor leden, ¤38 voor overig volk. Terwijl cdwow bv. rond de ¤50 zit...quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld?
Ik wil hem denk ik ook heel misschien...weet niet zeker
Maar heb geen zin om 3 maanden erop te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |