Boeiend, ik ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:06 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren de dvd valley binnen gekregen met Requiem for a Dream. En nee, die had ik nog niet
Zo bijzonder is de film niet onder de bijzonder goede films die je gezien moet hebben.quote:
Ja, zelfde bedrijf.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Even een vraagje: Van Leest en de FRS, zijn dat winkels van hetzelfde concern? Want ik heb wat van leest besteld, maar de postbode gooit al twee dagen briefjes in de bus dat ik een pakketje van de FRS moet ontvangen?
Ja is dezelfde holdingmaatschappij.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Even een vraagje: Van Leest en de FRS, zijn dat winkels van hetzelfde concern? Want ik heb wat van leest besteld, maar de postbode gooit al twee dagen briefjes in de bus dat ik een pakketje van de FRS moet ontvangen?
Ik geloof dat ze in engeland wel zijn uitgebracht een tijd terug.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef B.M het volgende:
ff off-topic, weet iemand of er ook nog de hele seizoenen van Jackass op dvd komen? ik heb die volume 1 en 2 wel maar dat is alleen de best of, zou vet zijn als ze de hele seizoenen op dvd zouden zetten.
Oh die zijn wel te skippen. Ik weet alleen niet meer hoe ik het voor elkaar kreeg. Heb de dvd hier niet liggen (uitgeleend) dus ik kan het helaas niet proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:07 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
Van Van Leest. Met unskippable trailers... lange.. unskippable trailers
Engeland heeft ze niet. En ik meen ooit gehoord te hebben dat ze nooit komen. De best of vonden ze goed genoeg. De enige manier om daar aan te komen is dus een of andere fanatieke downloader vinden die ze allemaal heeft staan. Ze circuleren in 200+MB mpegs, en da's goed te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef B.M het volgende:
ff off-topic, weet iemand of er ook nog de hele seizoenen van Jackass op dvd komen? ik heb die volume 1 en 2 wel maar dat is alleen de best of, zou vet zijn als ze de hele seizoenen op dvd zouden zetten.
wat is de nieuwe TPG-procedure danquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:11 schreef Durbin het volgende:
..en ik wacht nu inmiddels al een dikke drie weken op de Friday the 13th-box.. Driemaal hoera voor de nieuwe TPG-procedure.
Volgens mij alleen als het pakketjes zijn, maar ook dat is niet consequent. Heb begin februari 3 pakketjes besteld. 2 ervan zijn binnen (via Animenation) maar 1 van DVDSoon ligt al bijna 2 weken hier bij de douane of TPG (verstuurd op 8 Februari) terwijl dvd's die naderhand zijn verstuurd via DVDsoon (9 t/m 13 februari) al wel binnen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
wat is de nieuwe TPG-procedure dan
heb van de weekvoor het eerst DVD's bestel;d via het internet maar als ik het goed begrijp kan ik daar nog wel 3 weken op wachten dus
Voor zover ik het heb begrepen, gaat de TPG nu inklaringskosten opvoeren over pakketjes die door de douane zijn gepakt en waarover je BTW moet gaan betalen. Nou zijn die kosten op zich nog niet zo erg (alhoewel ik het persoonlijk wel oplichterij vind), maar de TPG kan momenteel blijkbaar de goederenstroom niet zo snel verwerken als ze zouden willen, waardoor pakketjes wekenlang bij hun blijven liggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
wat is de nieuwe TPG-procedure dan
heb van de weekvoor het eerst DVD's bestel;d via het internet maar als ik het goed begrijp kan ik daar nog wel 3 weken op wachten dus
Hehe, ik heb 'em voor 6.67 gekocht (FRS, 3 voor 25 + PJR kortingsbon)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:19 schreef Timo20 het volgende:
En donderdag gekocht bij de MediaMarkt:
[afbeelding]
dubbel dvd voor ¤ 6,99![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |