U is mild gestemd, oh grote baggerheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 06:38 schreef kinky_queen het volgende:
je krijgt een pluspunt en een minpunt
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:17 schreef Mikkie het volgende:
Zaterdag seizoen 2 van '24' binnen gekregen... was de achterkant van de verpakking een klein beetje beschadigd. Maar aangezien ik geen zin had om alles terug te sturen doe ik 't hier maar mee...
Gek mijn 24 Seizoen 2 van play was ook beschadigd aangekomen. Zou het spul zijn dat van de vrachtwagen is gevallen? Dachten we allemaal legaal bezig te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:33 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren binnen:
[afbeelding]
Bij t openmaken van de doos (hij zit dus nog in de seal) zag ik al dat de hele verpakking vern**kt was!
helemaal beschadigd. Had amazon zondag avond (dus voordat ik deze kreeg) al een mailtje gestuurd omdat t pakketje niet binnen de estimate delivery time binnen was gekomen. Antwoord: ze hebben een tweede opgestuurd en hebben me een refund van de verzendkosten gegeven.
Beter. alleen hopen dat deze nu wel heel aankomt
misschien nog wel 3 minpunten welke versie van suspiria heb je gekocht? toch wel de 3-disc R1 versie he?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
U is mild gestemd, oh grote baggerheid.
Ik geef mezelf toch zeker 2 minpunten:
- 1 omdat ik Susperia nog niet heb gezien
- 1 wegens mijn stupide 20 euro aankoop.
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
misschien nog wel 3 minpunten welke versie van suspiria heb je gekocht? toch wel de 3-disc R1 versie he?
Het is SUSPIRIAquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:26 schreef Wepeel2 het volgende:
U is mild gestemd, oh grote baggerheid.
Ik geef mezelf toch zeker 2 minpunten:
- 1 omdat ik Susperia nog niet heb gezien
- 1 wegens mijn stupide 20 euro aankoop.
![]()
Kijk, als je nou zelf opgemerkt had dat het fout geschreven was dan had je nog wat recht van spreken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het 4de minpunt..... arme jongen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |