sorry, maar ik ben nog niet zo gek verslaafd, dat ik films die ik al heb, nog een keer ga kopen, omdat ze in een ander mooier hoesje zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je deze editie nog wilt moet je vlug zijn, is limited!
Toch maar even dvdcompare bekeken en ik ga toch maar voor deze;quote:
Ik ook niet. Ik verkoop die andere versies eerstquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
sorry, maar ik ben nog niet zo gek verslaafd, dat ik films die ik al heb, nog een keer ga kopen, omdat ze in een ander mooier hoesje zitten.
En? Zo mooi als je dacht?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk heb ik hem dan
[afbeelding]
Is de R3 versiequote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waar heb je die van?
Ik wilt ook![]()
Heb jij eigenlijk wel die kaarten erbij gekregen? Ik heb begrepen dat ze niet in elke box zitten...quote:
ja die zitten erbijquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel die kaarten erbij gekregen? Ik heb begrepen dat ze niet in elke box zitten...
[afbeelding]
Zoals KQ zegt, via het DVDForum bij iemand die een aantal tins verkocht, waaronder dus Battle Royale en Repo Man.quote:
hoeveel was hij?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:55 schreef Hare het volgende:
ff gecopied van dvd.nl/forum
[afbeelding]
Hij is binnen!
En ik sta met m'n bek vol tanden!!!
Dacht niet dat het nog mooier zou kunnen dan Laputa, en alhoewel de set van Laputa uitgebreider is, en de doos mooier, is het beeldje zelf van deze toch nog een stukje mooier.
Ik kreeg er zelfs kippenvel van (tja, je bent collector of niet he)
Zo ontzettend mooi, tot in de perfectie afgewerkt. Schitterend! Ben er zooooooooo blij mee.
Dat ga ik hier maar niet onthullen, anders gaat iedereen nog vreemde dingen van me denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel was hij?
zitten er nog losse onderdelen bij of is het 1 geheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |