Jij moet eens niet zo kleinzerig doen, voor elke scheet trek je aan de bel.quote:Op zondag 28 november 2004 00:54 schreef Orginial het volgende:
Marietje_ schold me trouwens uit in het PSR topic :')
Dat topique is gemerged met Popstars the rivals #11: Dag Regisha en Mariëtte!quote:Op zondag 28 november 2004 03:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
waar is dat men2b popstars the rivals topic heen? ik heb daar iets gepost maar kan het nergens meer terug vinden....
Plakkie-plakkie?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:32 schreef static het volgende:
Done
Zo kun je het ook beredeneren.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:19 schreef static het volgende:
Topic is bijna vol, de volgende wordt geplakt.
quote:Op zondag 28 november 2004 01:00 schreef static het volgende:
Jij moet eens niet zo kleinzerig doen, voor elke scheet trek je aan de bel.
quote:Op woensdag 1 december 2004 02:58 schreef Svensational het volgende:
Static, wat doe jeJe doet weer dezelfde saaie titel
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:23 schreef Magics het volgende:
In de Topictitel van Popstars the rivals [12]: De boeken in als een flop. moet nog erbij komen te staan dat het nummer 12 is.
Omdat het een Orginial-topic is hequote:Op donderdag 2 december 2004 00:31 schreef static het volgende:
[..]
Eigenlijk wijzig ik geen topic-titels als het topic niet van jou is, maar goed.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het een Orginial-topic is he
Niks hoor.. trek je er maar niks van aan. Is toch een topic over het klagen? Ik klaag. Heb ik tenminste mijn gal uitgespuugd. En als dat ook niet mag, doe ik dat ook nooit meer.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef static het volgende:
Fijn. En nu?
Hoho, ik zeg niet dat dat niet mag, ik zie je punt alleen niet, jouw topic was een stuk later; regardless de titel of de startpost, die zijn min of meer gelijk (behlave de titel danquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks hoor.. trek je er maar niks van aan. Is toch een topic over het klagen? Ik klaag. Heb ik tenminste mijn gal uitgespuugd. En als dat ook niet mag, doe ik dat ook nooit meer.
Ik heb het ook niet over de snelheid, daarin heeft BVO eerlijk in gewonnen. Ik vind de TT gewoon niet kunnen, maar goed, dat is mijn mening en ieder zijn eigen meningquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:33 schreef static het volgende:
[..]
Hoho, ik zeg niet dat dat niet mag, ik zie je punt alleen niet, jouw topic was een stuk later; regardless de titel of de startpost, die zijn min of meer gelijk (behlave de titel dan).
Naja, echt heel erg aanstootgevend is hij nou ook weer niet. Maar goed, opgelost?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de snelheid, daarin heeft BVO eerlijk in gewonnen. Ik vind de TT gewoon niet kunnen, maar goed, dat is mijn mening en ieder zijn eigen mening
Hopla.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:25 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM #101 mag dicht want w_i_v mocht er eigenlijk eentje openen ik was te snel....het was hem beloofd dus dicht gooien die handel! thank you!
quote:Op woensdag 15 december 2004 07:30 schreef Duiveltja het volgende:
Laat dat spammen de volgende keer maar achterwege![]()
Ik post alleen dat hij de policy overtreed?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef Bupatih het volgende:
_ELMaikel_ Je bent een beetje een huilie als het gaat om Originial. Al de hele tijd probeer je hem zwart te maken in het SHO-Feedback topic.
Not done.
Doet hij niet. Next.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik post alleen dat hij de policy overtreed?
Hij post iets waar door mensen gratis kunnen kijken naar iets waar ze anders voor moeten betalen is dat niet precies de reden waarom Playboy's foto's verboden zijn?quote:
Linkje naar die post svp?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij post iets waar door mensen gratis kunnen kijken naar iets waar ze anders voor moeten betalen is dat niet precies de reden waarom Playboy's foto's verboden zijn?
Och. Til er niet zo zwaar aan, het is vrij evident wat de bron is.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
GTST #109: Van Kloten & De Bi
Dit is gewoon gekopieerd van www.gtst.nl hij heeft er alleen nog made by Originial ondergeplakt..
* hand opsteektquote:Op donderdag 16 december 2004 16:51 schreef BVO het volgende:
Er zijn net 3 posts verwijderd (door wie weet ik niet, maar het aantal ging opeens van 125 naar 122), en die post (plus 2 anderen blijkbaar) zie ik niet meer..
Was trouwens ook geen wijziging, maar hij had eerst twee namen en maakte er daar één van..
Nope. En buiten dat is dat geen SHO FB.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:09 schreef Soaplover het volgende:
Ik wil me FOK-account verwijderen.Kan dat?
Een ban kun je aanvragen in FB, link heb ik al eerder gegeven.quote:
Ik ben een dief??quote:
Dat was allemaal een misverstand: gehackt, BUT I'M BACK!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben een dief??
Wat heb je dan gestolen?
Done.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
Kan de TT van SOP #8 worden aangepast in: Kerst in Fokdam én Azie!
Bedankt Elisa.Maar het is al gelukt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Beautygirl het volgende:
Orginial is zijn wachtwoord kwijt.Kunnen jullie het wachtwoord sturen naar zijn emailadres.Hij weet niet meer wat het mailadres was,maar dat staat in zijn profiel ofzo.
Ik had nog wat tijd overquote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand hier de vorige topics links inzetten....
ShowChat #122: Babette21, Voulez vous coucher avec moi?
Dank u vriendelijk
Mierenneukerquote:Op maandag 27 december 2004 04:33 schreef Svensational het volgende:
het is trouwens babette21, zonder hoofdletter:')
Dat zou toch gemerged worden met dat bollebozen-topic?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik nou gek of is het intelligente BN'ers topic weg?
Oh ja, ik zie het ja. Maar dat topic staat niet in m'n Active Topics.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat zou toch gemerged worden met dat bollebozen-topic?
De bollebozen onder de VIP's, wie zijn ze?
Het was # 123quote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand hier de vorige topics links inzetten....
ShowChat #122: Babette21, Voulez vous coucher avec moi?
Dank u vriendelijk
Ik ben een ordinaire penisdragerquote:Op maandag 3 januari 2005 23:03 schreef laffer het volgende:
Duiveltja, ik dacht altijd dat jij een BrEaZah sletje was maar in je profiel staat "man"
wat is het nou?![]()
waarmee draag jij die penis dan??quote:
Open een topic.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:28 schreef laffer het volgende:
[..]
bizar verhaal maar wel goed voor SHO![]()
laat ik eens de stoute schoenen aantrekkenquote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:11 schreef static het volgende:
Wat jij wilt; persoonlijk zou ik een nieuwe wel handig vinden, anders worden alle versies doorelkaar bediscussieerd.
Done. En die startpost kun je zelf doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En verander effe het streepje in Bar_rel
Dan mag ik al die linkjes gaan zoeken la maarquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:39 schreef static het volgende:
[..]
Done. En die startpost kun je zelf doen.
Beste laffer, ben twee dagen niet online geweest vanwege een heleboel shit. Ik ga zo ff kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:42 schreef laffer het volgende:
beste static, ik heb je een paar dagen een reply mail gestuurd.
laat eens wat van je horen kerel![]()
kerel, het heeft geen haast manquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:11 schreef static het volgende:
[..]
Beste laffer, ben twee dagen niet online geweest vanwege een heleboel shit. Ik ga zo ff kijken.
jij komt hier ook alleen maar om het zeiken hèquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Prins William gaat gekleed in nazi kledij
Kan iemand dat WIlliam ff in Harry veranderen? heb ik ff de verkeerde broer zijn naam neer gekalkt![]()
Ik ben geen griezelquote:
statiiiiiic, dat hoogpolige tapijt zit me uit te lokkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:53 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik ben geen griezel
Loop jij maar lekker wat op van al die UV stralen, ik ben veilig achter mijn vachtje![]()
![]()
we zijn altijd christelijk lief voor elkaar hier in SHOquote:
Lijkt me een goed idee, werkte met ER ook goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
Kan er een wekelijkse topic met poll komen voor wie is de mol?
Wat jullie willen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
Kan er een wekelijkse topic met poll komen voor wie is de mol?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:26 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry van de he... dat moest hallo lieve mensjes zijn... was een btje geïrriteerd
Voor deze ene keer vergeef ik het jequote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:26 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry van de he... dat moest hallo lieve mensjes zijn... was een btje geïrriteerd
dankjewelquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor deze ene keer vergeef ik het je![]()
Herhaling...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:32 schreef melonovy het volgende:
Ik heb weer een AAP poll gemaakt, net als vorige week gaat er iets mis.
Kan BVO me weer even helpen?! Of iemand anders?
Done.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
SC #140: Leer van gisteren, droom over morgen, leef vandaag
Kan de titel veranderd worden in
SC #140: Leer van gisteren, droom over morgen, leef vandaag
De 'f' dus veranderen in een 'r'.Typefoutje.
Dat wilde ik net posten, ze doen erg vervelend daar.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Orginial het volgende:
Kunnen alle reacties van die users worden verwijderd in het SOP topic die met zijn allen SOP komen afzeiken en verpesten? Dankje![]()
Hij is alweer open. Ik kreeg een melding dat het dubbel was en ging er vanuit dat ie later was.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:19 schreef SCH het volgende:
Waarom gaat ie dan nou dan hier weer op slot? Vorige keer moest het perse hier...
Context. Als je te ver gaat grijpen we wel degelijk in.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Waarom mag je hier BN'ers en andere soappersonages gewoon doodwensen en in andere subfora niet? Ik heb al 100 personages doodgewenst hier, maar nog nooit een opmerking erover gehad. Anderen doen het ook constant. Ik vind het gewoon leuk.
Personages mag je wel altijd doodwensenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:37 schreef static het volgende:
[..]
Context. Als je te ver gaat grijpen we wel degelijk in.
sterfquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Personages mag je wel altijd doodwensen?
Meneer Harmsen mag je dus niet doodwensen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:40 schreef static het volgende:
Lees het eerste woordje nog eens.
Van jouquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:01 schreef Orginial het volgende:
Mag het SOP topic worden opgeschoond?
Het overbodige is eruit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:01 schreef Orginial het volgende:
Mag het SOP topic worden opgeschoond?
Kijk eens naar de recties, is niet echt een normale discussie zoals vernoemd in eerder genoemd voorbeeld. In de trant van 'liever nu dan morgen', nee, thanks.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:47 schreef DePresident het volgende:
Static waarom is mijn topic op slot? Waarom is dit een ziek topic? De vraag uit dat topic lijkt me een goede vraag, die veel mensen bezighoud! Verplaats het anders maar weer terug naar general chat... of naar onzin. Misschien vinden ze het daar wel een normaal topic.![]()
De OP was niet ziek. De reacties misschien wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:52 schreef static het volgende:
[..]
Kijk eens naar de recties, is niet echt een normale discussie zoals vernoemd in eerder genoemd voorbeeld. In de trant van 'liever nu dan morgen', nee, thanks.
Buiten dat heb je een overall picture vanuit het gerefereerde topic, een extra is echt niet nodig.
Precies. En doe even een search, is al meerdere malen een topic over geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
De OP was niet ziek. De reacties misschien wel.
Bedankt.![]()
Ja. Doe maar niet i.d.d.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:56 schreef static het volgende:
Wil het topic best opschonen en opendoen, maar binnen mum van tijd staat het weer vol met dergelijke reacties, snappie.
mijn reacties gingen toch net wel door de beugel tochquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
maar binnen mum van tijd staat het weer vol met dergelijke reacties, snappie.
dit zijn de beste posts om te lezenquote:
ik hoor wel van jequote:
Volgens mij valt krijg de grafkanker onder een doodsverwensing.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Krijg de grafk*nker.
El maikel zielige sopverneuker.
Oke zou er aan denken de volgende keer en bedankt he .quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef static het volgende:
Done. En niet zo happen.
We zijn enorm op dreef jahquote:Blijven jullie aan de gang?
Hey! Das wel mijn TT ja!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:03 schreef Bupatih het volgende:
Static, verander die TT eens
Het is niet waar!!!
Leugens. Allemaal leugens.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leugens. Allemaal leugens.
Mijn onbekommerde jeugd, wat doe je?
En dus geen Bupatih. Ha!quote:
Ja, maar is een apart spoiler topic niet handiger??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef static het volgende:
Er werd in dat topic gemiept over het feit dat er spoilers staan; nu weet iedereen waar men aan toe is.
Ja. Anders kom ik hier toch niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:18 schreef Duiveltja het volgende:
Vind je het zo erg?
Hoe ver loopt de belgenuitzending voor op de Nederlandse?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar is een apart spoiler topic niet handiger??
Dat vraagt ie niet idiootquote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef BVO het volgende:
De Belgen zijn donderdagavond, de Nederlanders zondagavond.
Termen als 'kanker' en dergelijke kun je gevoegelijk achterwege laten.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Static waarom word mijn post aangepast!?
Ja ey het is toch ook idootquote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Termen als 'kanker' en dergelijke kun je gevoegelijk achterwege laten.
Idioot is geen synoniem met kanker. Ja, eigenlijk wel, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ey het is toch ook idoot
Die achterlijke punker en die homo over
[afbeelding]![]()
Sterker nog, je hele topic is verdwenen.quote:
Sure.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
static, mag misschien die # aan de 190 plakken?
Ziet er wat mooier uit in de OP.
Vrouwen en techniek.. het gaat niet samen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:52 schreef static het volgende:
[..]
Sterker nog, je hele topic is verdwenen.
Me neither..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:10 schreef static het volgende:
Huuh? Ik weet van niets.
Met die 'amp' erbij ja:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Bij mij staat er in het scrollding rechtsbeneden soaps, showbizz& sterren...
Foutje ergens?
1 | Soaps, Showbizz &Sterren. |
Standaard wel maar zodra je gaat scrollen niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
Hier staat het gewoon op "selecteer forum"
Zeikerd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mag er een anti klonen regel komen in showchat ?
Please
Het is irritantquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeikerd.
De klonen zijn allang weg. Wat stel je je aan.
Zolang de kloon zich gedraagt mag hij/zij posten waar hij/zij wiltquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mag er een anti klonen regel komen in showchat ?
Please
Randgevalletje net zoals dit topic: Angela Groothuizen ontslagen. staat ook gewoon in SHOquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoort Reinout Oerlemans naar de TROS niet in TV?
Alrighty then.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zolang de kloon zich gedraagt mag hij/zij posten waar hij/zij wilt
Tank uwquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Gedaan
GTST #124: Karate-kreten met Charlie en Sjors!quote:
Ik dank u.quote:ShowChat #199: Ei, ei, ei en we zijn zo blij
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Misschien zeur ik weer, maar ik vind de posts van doekje nou niet echt bijdragen tot de overzichtelijkheid..
ShowChat #199: Bupa, de hielenlikker!
Wat is dat nou voor een rare opmerking. Volgens mij gaat het bij Jim net zo veel en weinig over muziek dan in het topic van Hind. Ik denk eerder dat de persoonlijke voorkeur hier een rol speelt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
Dat is echt grote onzin staticquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef marky het volgende:
Ik denk eerder dat de persoonlijke voorkeur hier een rol speelt.
He-le-maal niet, laat ik dat voorop stellen. Ik was degene die met het aanbod kwam om de Idols topics naar SHO te verhuizen i.p.v. ze te laten verpieteren in het archief, remember?quote:
Maar ik heb het ook niet zozeer over jou schatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef static het volgende:
[..]
He-le-maal niet, laat ik dat voorop stellen. Ik was degene die met het aanbod kwam om de Idols topics naar SHO te verhuizen i.p.v. ze te laten verpieteren in het archief, remember?
Buiten dat lopen er al topics over de Idols deelnemers in MUZ.
Ohw, op die fiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook niet zozeer over jou schat
Maar over de mods van muziek
Je kan er ook gewoon helemaal niet meer komen, doe ik ook niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch.....
Mag er een tweede reeks komen van GTST. Iets met GTST: Zonder jullie kleine kinderen die baggeren... of zo. Het is gewoon echt niet leuk meer in de GTST reeks. Allemaal spoilers/spam/offtopic/geruzie/gebagger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |