Nee zou deze week eigenlijk moeten gebeuren maar ik weet hoe het gaat met zo'n programma maken........quote:Op maandag 24 januari 2005 21:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Heb je bericht gehad dat je mee mag doen
3 hoorquote:Op maandag 24 januari 2005 23:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dus we zijn alle 2 nog in de race
Nu niet meer...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Je kunt je nog steeds opgeven
Indrdaad stomquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:02 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb me een tijdje geleden in een dronken bui opgegeven en heb vorige week een brief ontvangen dat ik geslecteerd was voor de auditie!
De auditie stond gepland voor vanochtend 09.30 maar ik ben niet gegaan, aangezien ik het druk had en aangezien ik het meer als een stom grapje zag. Bij de brief zat tevens een stukje tekst uit All Stars wat ik voor vandaag moest kennen. Toch wel grappig dat ik ben uitgekozen en misschien stom dat ik niet uiteindelijk ben gegaan.
nou denk niet dat ze op uiterlijk letten, de eerste 10 die door zijn, zijn niet bepaald knap... zitten zelfs lelijkerds tussenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
denk je nou echt trouwens dat ze op je talent letten, no way....
uiterlijk daar gaan ze voor...Het talent dat interesseert ze niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |