Och. Til er niet zo zwaar aan, het is vrij evident wat de bron is.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
GTST #109: Van Kloten & De Bi
Dit is gewoon gekopieerd van www.gtst.nl hij heeft er alleen nog made by Originial ondergeplakt..
* hand opsteektquote:Op donderdag 16 december 2004 16:51 schreef BVO het volgende:
Er zijn net 3 posts verwijderd (door wie weet ik niet, maar het aantal ging opeens van 125 naar 122), en die post (plus 2 anderen blijkbaar) zie ik niet meer..
Was trouwens ook geen wijziging, maar hij had eerst twee namen en maakte er daar één van..
Nope. En buiten dat is dat geen SHO FB.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:09 schreef Soaplover het volgende:
Ik wil me FOK-account verwijderen.Kan dat?
Een ban kun je aanvragen in FB, link heb ik al eerder gegeven.quote:
Ik ben een dief??quote:
Dat was allemaal een misverstand: gehackt, BUT I'M BACK!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben een dief??
Wat heb je dan gestolen?
Done.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
Kan de TT van SOP #8 worden aangepast in: Kerst in Fokdam én Azie!
Bedankt Elisa.Maar het is al gelukt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Beautygirl het volgende:
Orginial is zijn wachtwoord kwijt.Kunnen jullie het wachtwoord sturen naar zijn emailadres.Hij weet niet meer wat het mailadres was,maar dat staat in zijn profiel ofzo.
Ik had nog wat tijd overquote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand hier de vorige topics links inzetten....
ShowChat #122: Babette21, Voulez vous coucher avec moi?
Dank u vriendelijk
Mierenneukerquote:Op maandag 27 december 2004 04:33 schreef Svensational het volgende:
het is trouwens babette21, zonder hoofdletter:')
Dat zou toch gemerged worden met dat bollebozen-topic?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik nou gek of is het intelligente BN'ers topic weg?
Oh ja, ik zie het ja. Maar dat topic staat niet in m'n Active Topics.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat zou toch gemerged worden met dat bollebozen-topic?
De bollebozen onder de VIP's, wie zijn ze?
Het was # 123quote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand hier de vorige topics links inzetten....
ShowChat #122: Babette21, Voulez vous coucher avec moi?
Dank u vriendelijk
Ik ben een ordinaire penisdragerquote:Op maandag 3 januari 2005 23:03 schreef laffer het volgende:
Duiveltja, ik dacht altijd dat jij een BrEaZah sletje was maar in je profiel staat "man"
wat is het nou?![]()
waarmee draag jij die penis dan??quote:
Open een topic.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:28 schreef laffer het volgende:
[..]
bizar verhaal maar wel goed voor SHO![]()
laat ik eens de stoute schoenen aantrekkenquote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:11 schreef static het volgende:
Wat jij wilt; persoonlijk zou ik een nieuwe wel handig vinden, anders worden alle versies doorelkaar bediscussieerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |