quote:Real World Paris: dagelijks @ 17.00 uur.
MTVs Real World is na 12 seizoenen wereldwijd een begrip geworden. Vanaf februari beginnen wij aan de nieuwste serie van deze populaire reality-show. Voor deze serie zullen 7 mensen zich vestigen in Parijs. Zes Amerikanen en één Ier zullen zich niet alleen aan elkaar moeten aanpassen, maar ook aan een nieuw land met haar eigen gebruiken en gewoontes.De nieuwe huisgenoten kunnen in Parijs niet alleen chillen, maar er moet ook gewerkt worden. Want er moeten artikelen geschreven worden voor Frommers Official Guide To Paris. De bewoners brengen verslag uit van de beste hot spots en exclusieve clubs in Parijs. En Parijs zou niet de meest romantische stad ter wereld zijn als er geen romances zouden opbloeien tussen de huisgenoten, dus ook dit seizoen zijn de haat/liefde relaties weer niet van de lucht.
Zij heeft echt rare buitenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind het leuk om te kijken.
Die Cameran is echt
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Is die andere serie afgelopen?
Nu is The Real World Chicago bezig.
Kutzooiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben de laatste afleveringen van de andere serie niet eens uitgezonden![]()
Maar deze serie lijkt me ook wel leuk![]()
Ik vond vooral dat blonde mens erg, ik weet niet hoe ze heet, die zei dat ze homoseksualiteit afkeurdequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:57 schreef Perzikje het volgende:
Wat een homofoben daar. Ze denken gelijk dat die ene homo ze gaat bespringen.
De hele aflevering ging onderhand over Kyle en Keri, die zitten maar om elkaar heen te draaien. Nu hebben ze weer ruzie omdat hij niet genoeg aandacht voor haar had tijdens het stappen. Maar dat wordt nog wel watquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:13 schreef Duiveltja het volgende:
Crap
Ik heb het vandaag gemist. Is er nog wat boeiends gebeurt?
Dank uquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De hele aflevering ging onderhand over Kyle en Keri, die zitten maar om elkaar heen te draaien. Nu hebben ze weer ruzie omdat hij niet genoeg aandacht voor haar had tijdens het stappen. Maar dat wordt nog wel watVerder is dat blonde mens uit Wallawalla ofzo naar huis voor een onderzoek naar haar nieren, maar ik zag dat ze in de volgende aflevering weer terug is. Voor de rest niks gebeurd eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |