Mierenneukerquote:Op maandag 27 december 2004 04:33 schreef Svensational het volgende:
het is trouwens babette21, zonder hoofdletter:')
Dat zou toch gemerged worden met dat bollebozen-topic?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik nou gek of is het intelligente BN'ers topic weg?
Oh ja, ik zie het ja. Maar dat topic staat niet in m'n Active Topics.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat zou toch gemerged worden met dat bollebozen-topic?
De bollebozen onder de VIP's, wie zijn ze?
Het was # 123quote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Dizer het volgende:
Wil iemand hier de vorige topics links inzetten....
ShowChat #122: Babette21, Voulez vous coucher avec moi?
Dank u vriendelijk
Ik ben een ordinaire penisdragerquote:Op maandag 3 januari 2005 23:03 schreef laffer het volgende:
Duiveltja, ik dacht altijd dat jij een BrEaZah sletje was maar in je profiel staat "man"
wat is het nou?![]()
waarmee draag jij die penis dan??quote:
Open een topic.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:28 schreef laffer het volgende:
[..]
bizar verhaal maar wel goed voor SHO![]()
laat ik eens de stoute schoenen aantrekkenquote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:11 schreef static het volgende:
Wat jij wilt; persoonlijk zou ik een nieuwe wel handig vinden, anders worden alle versies doorelkaar bediscussieerd.
Done. En die startpost kun je zelf doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En verander effe het streepje in Bar_rel
Dan mag ik al die linkjes gaan zoeken la maarquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:39 schreef static het volgende:
[..]
Done. En die startpost kun je zelf doen.
Beste laffer, ben twee dagen niet online geweest vanwege een heleboel shit. Ik ga zo ff kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:42 schreef laffer het volgende:
beste static, ik heb je een paar dagen een reply mail gestuurd.
laat eens wat van je horen kerel![]()
kerel, het heeft geen haast manquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:11 schreef static het volgende:
[..]
Beste laffer, ben twee dagen niet online geweest vanwege een heleboel shit. Ik ga zo ff kijken.
jij komt hier ook alleen maar om het zeiken hèquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Prins William gaat gekleed in nazi kledij
Kan iemand dat WIlliam ff in Harry veranderen? heb ik ff de verkeerde broer zijn naam neer gekalkt![]()
Ik ben geen griezelquote:
statiiiiiic, dat hoogpolige tapijt zit me uit te lokkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:53 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik ben geen griezel
Loop jij maar lekker wat op van al die UV stralen, ik ben veilig achter mijn vachtje![]()
![]()
we zijn altijd christelijk lief voor elkaar hier in SHOquote:
Lijkt me een goed idee, werkte met ER ook goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
Kan er een wekelijkse topic met poll komen voor wie is de mol?
Wat jullie willen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
Kan er een wekelijkse topic met poll komen voor wie is de mol?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:26 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry van de he... dat moest hallo lieve mensjes zijn... was een btje geïrriteerd
Voor deze ene keer vergeef ik het jequote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:26 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry van de he... dat moest hallo lieve mensjes zijn... was een btje geïrriteerd
dankjewelquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor deze ene keer vergeef ik het je![]()
Herhaling...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:32 schreef melonovy het volgende:
Ik heb weer een AAP poll gemaakt, net als vorige week gaat er iets mis.
Kan BVO me weer even helpen?! Of iemand anders?
Done.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
SC #140: Leer van gisteren, droom over morgen, leef vandaag
Kan de titel veranderd worden in
SC #140: Leer van gisteren, droom over morgen, leef vandaag
De 'f' dus veranderen in een 'r'.Typefoutje.
Dat wilde ik net posten, ze doen erg vervelend daar.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Orginial het volgende:
Kunnen alle reacties van die users worden verwijderd in het SOP topic die met zijn allen SOP komen afzeiken en verpesten? Dankje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |