()Weet niet wie het zei maar is uit deel 4)quote:Nee die proef is juiste DE reden waarom ze niet de mol is. Ze stopte af en toe een paar keer om met Jim te overleggen. ALS ze de mol zou zijn had ze dat natuurlijk niet gedaan om een nog snellere tijd neer te zetten zodat het voor degene die na haar kwam nog moeilijker was dan het al was.
mijn eerst geopende topic ooit, en op het zelfde moment dit topicquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef GHans7 het volgende:
(Wat te laat? Is toch alleen een poll-topic?)
Linkje?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
mijn eerst geopende topic ooit, en op het zelfde moment dit topic![]()
ja de sfeer is 'n beetje grimmig.... maar dat heeft ook weer z'n leuke kantenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:14 schreef Nouk het volgende:
Wat ik wel vervelend vind, is dat er dit jaar zo openlijk beschuldigingen worden gedaan."Ja ik vind jou echt verdacht". Goh, leuk zo..
Ik had bij de andere series een veel mysterieuzer gevoel. Nu is iedereen zo open en bloot met de mol bezig. Maargoed, ach, t is nog wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja de sfeer is 'n beetje grimmig.... maar dat heeft ook weer z'n leuke kanten
* Babette wil complotten!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(tussen spoilertags voor de mensen die zelf nog willen puzzelen)
Wat hier opvalt is dat een letter ontbreekt. Was er in aflevering 3 ook niet iets met ontbrekende of missende letters (en wellicht in afl. 1 en 2 ook)? Er staat me iets bij dat ik gelezen heb dat in afl. 3 bij 2 plaatsen iets mis was met de M, en dat op het groene kaartje van Kangaroo Island, st. Vincent als st. Vicent staat, waarbij dus een N ontbreekt.
Bij elkaar maakt dat de volgende mysterieuze letters:
M
M
N
R
Wellicht dat we alle letters moeten verzamelen en dat ze in de juiste volgorde ofwel een hint, of de naam van de Mol vormen?
[ Bericht 90% gewijzigd door DaMart op 04-02-2005 22:39:25 ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:35 schreef Airelle het volgende:
TVP
tja maar die 28 stond op de vrachtwagen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om even terug te komen op de nummers, en dan met name 28. Misschien dat dat wel iets betekent!
Als je kijkt op welke volgorde de mensen hier staan:
[afbeelding]
Dan staat Isabelle op #2, en Yvonne op #8... hebben die twee niet heel toevallig kleren gewisseld om Pete op het verkeerde been te zetten? En aangezien Yvonne eruit is...
Ja, ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik had bij de andere series een veel mysterieuzer gevoel. Nu is iedereen zo open en bloot met de mol bezig. Maargoed, ach, t is nog wel leuk om te kijken.
Vraag ik me ook af ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:16 schreef Chielus het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het gewonnen geld? Is dat voor een goed doel (meestal met van dit soort dingen met Bekende Nederlanders?)
De winnaar mag het geld houden. Dit vertelde Gijs bij Rob Stenders van de week.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:16 schreef Chielus het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het gewonnen geld? Is dat voor een goed doel (meestal met van dit soort dingen met Bekende Nederlanders?)
Jim dan die meld dat hij "de poen" goed kan gebruiken?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja.
Die zullen het niet erg nodig hebben lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |