Tja, ook sterren hebben wel eens een bad hair / skin day. 't Zijn ook maar mensen hoor. Post es een fotootje van jezelf, kunnen we zien hoe geweldig jij eruit ziet ...quote:
Dat noem ik geen 'bad skin day' meer. En daarbij, ook als ze vol in de make-up zit, kots ik op d'r. (uiterlijk dan in ieder geval)quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:00 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Tja, ook sterren hebben wel eens een bad hair / skin day. 't Zijn ook maar mensen hoor. Post es een fotootje van jezelf, kunnen we zien hoe geweldig jij eruit ziet ...
Volgens mij was dat toen haar moeder een fotograaf had aangereden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
Vraag me af waarmee Brit mee bezig was....zo'n gezicht trek je meestal alleen op de wc
Ach het is iig weet wat anders dan de normale 'per ongeluk' nipslipquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Xtina showing some crack
[afbeelding]
Wat is dat voor dingetje?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Xtina showing some crack
[afbeelding]
Ik vraag me af of je van al die 'mooie'plaatjes wel zeker weten er vanuit kan gaan dat 't ook daadwerkelijk in dit geval britney is.. Vind haar er op minstens 2 van deze plaatjes onherkenbaar. Het is zo makkelijk om 'n lelijke look-a-like te vinden en 't dan af te schuiven op 'britney die even geen aandacht aan haar uiterlijk schonk'. Zelfde geldt voor Ben Affleck hierboven..quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Dit topic is natuurlijk niet compleet zonder Britney
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn persoonlijke favoriet:
[afbeelding]
Misschien het labeltje van haar broek?quote:
Gewoon een neplach.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:01 schreef milagro het volgende:
trouwens, ik krijg bij Nicole Kidman het idee dat ze een en ander heeft laten veranderen.
Ze lijkt gewoon 'anders' , zo hard ineens, in d'r gezicht, d'r ogen staan anders, ik weet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |