abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25038432
AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn eist een omgangsregeling met zijn hond Paco. Hij heeft een kort geding aangespannen tegen zijn vrouw prinses Margarita. De zaak dient donderdag voor de rechtbank in Amsterdam. Dit heeft de advocaat van De Roy, mr. Gabriël Meijers, vrijdag gezegd.

Het paar leeft al enige tijd apart. De Roy eist een omgangsregeling met de hond op straffe van 500 euro voor elke dag dat prinses Margarita hieraan niet voldoet. Over de toestand van het dier wil de advocaat niks kwijt. "Ook honden hebben recht op privacy."

Bron: http://www.nu.nl/news/481(...)geling_met_hond.html
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_25038468
Hij zal nog wel een gezinsformaat pot pindakaas hebben die leeg moet...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25038487
O mijn God.....wat een infantiele lul is die De Roy toch....wat een mongool zeg, jezus
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:45:26 #4
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_25038553
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Over de toestand van het dier wil de advocaat niks kwijt. "Ook honden hebben recht op privacy."

-edit-

[ Bericht 9% gewijzigd door Duiveltja op 11-02-2005 14:53:35 ]
pi_25039136
---> SHO
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25039249

Die man is niet goed bij zijn hoofd...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:51:24 #7
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25042545
En terecht.
Een hond is gewoon onderdeel van het gezin van veel mensen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:23:01 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25043106
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:24 schreef Oblivion het volgende:

Die man is niet goed bij zijn hoofd...

Zou ik ook doen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25043962
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:23 schreef static het volgende:

Zou ik ook doen.
Maar deze meneer maakt het wel heel erg bont.
Met zijn tripjes naar de rechtbank, hij doet het dus niet voor de hond, maar meer om de aandacht op zichtzelf te richten, die mensen heb je ook...

Ben jij ook zo?
pi_25053162
hehe wat een mongool is het toch ook
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:43:43 #11
15080 static
pi_25348836
quote:
De Roy mag hond Paco niet zien.

Edwin de Roy van Zuydewijn krijgt geen omgangsregeling voor zijn hond Paco. Op de stamboom van de viervoeter staat prinses Margarita vermeld als eigenaar en bovendien heeft zij drieëneenhalf jaar geleden 2000 euro betaald voor de hond, oordeelde de rechtbank in Amsterdam donderdag.

De eigenaar mag bepalen wat er met Paco gebeurt, stelde de rechter. De Roy van Zuydewijn had een kort geding aangespannen tegen Margarita, omdat hij de hond enorm mist. Na de scheiding van de twee nam Margarita het dier vorig jaar mee naar Nederland. Sinds januari vorig jaar heeft De Roy de hond niet meer gezien. Bij de rechter wilde hij afdwingen dat hij Paco twee weken per maand bij zich kon hebben. Hij had al meerdere malen contact gezocht met Margarita, maar zonder resultaat.

Uitleven

Volgens De Roy hadden hij en Margarita de jachthond, van het ras Rhodesian Ridgeback, gezamenlijk opgevoed. Hij zou moeten verblijven op het landgoed in Frankrijk waar ze woonden. Bij de rechtbank voerde De Roy aan dat zij de hond juist hadden gekocht om zich op het landgoed te kunnen uitleven en dat hij daar beter op zijn plaats is dan in de stad.

De advocaat van prinses Margarita voerde aan dat De Roy in eerste instantie helemaal geen hond wilde, maar zich had laten vermurwen. Daarnaast kan hij het vervoer en de verzorging van Paco niet betalen en is een verblijf op het landgoed van tijdelijke aard omdat het landgoed te koop staat, luidde het verweer.

Zwaargewond

Margarita haalde het beest in januari 2004 op uit een verzorgingskliniek, waar hij werd verzorgd aan zijn verwondingen. De hond was na een mysterieuze inbraak zwaargewond geraakt. De Roy had nadrukkelijk gevraagd aan Margarita of zij voor Paco kon zorgen, stelde de verdediging.

Verbluffend

Dat De Roy het in een brief aan Margarita had over 'jouw hond', nam de rechtbank mee bij de beslissing. "Het is verbluffend te zien dat jij, net als met Paco, iemand anders opzadeld met jouw verantwoordelijkheden. De problemen van jouw hond, die ik nu 82 dagen in mijn eentje, waarvan 31 dagen in ernstige doen, heb gedragen, zijn werkelijk", schreef De Roy in een brief van 7 januari 2004.
!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25348899
en dan staat ie weer te kijk
maar daar was het hem waarcshijnlijk om te doen
hij zal wel een boek willen schrijven of zo
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25349281
Tja, en terecht.
Had ie maar een hond moeten kopen op zijn eigen naam.
Who am I kidding, hij deed het niet eens voor de hond...
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:35:38 #14
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25349552
Volgens Martin Gaus die de dierenarts ofzo heeft gesproken (stond in Het Parool) die de hond behandeld zou hebben is de hond nooit betrokken geweest bij een inbraak in Frankrijk maar is hij in NL door een auto geraakt omdat Edwin niet opgelet zou hebben.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:52:14 #15
15080 static
pi_25349868
Hij zit volgende week vrijdag bij Barend en Van Dorp.
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:55:09 #16
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25349915
OMG dat moet ik zien, de LOSER!
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 3 maart 2005 @ 19:05:03 #17
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25350075
ik vind de roy sowiezo een lullo
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 maart 2005 @ 21:27:15 #18
862 Arcee
Look closer
pi_25352227
Vorige week belde Edwin Evers zogenaamd met Martin Gaus over deze kwestie: "Hé Martin, hoe zit dat nou eigenlijk met die hond van De Roy van Zuydewijn?". "Ja", zegt Gaus, "ik snap 't ook niet. Ik dacht dat-ie juist van die teef af wou".
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 maart 2005 @ 04:03:38 #19
22592 crew  Ole
pi_25358723
I-edit-
hij heeft niet gewonnen.... zij had de hond gekocht,..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 maart 2005 @ 04:09:29 #20
22592 crew  Ole
pi_25358724
en dan ook nog zo'n vaut maken...:
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_25359081
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:27 schreef Arcee het volgende:
Vorige week belde Edwin Evers zogenaamd met Martin Gaus over deze kwestie: "Hé Martin, hoe zit dat nou eigenlijk met die hond van De Roy van Zuydewijn?". "Ja", zegt Gaus, "ik snap 't ook niet. Ik dacht dat-ie juist van die teef af wou".

Nou ja hij komt weer op tv, heeft weer aandacht, maar es kijken wat zijn volgende move is...
pi_25361250
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 07:55 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nou ja hij komt weer op tv, heeft weer aandacht, maar es kijken wat zijn volgende move is...
Een boek.
Hij lijkt me echt iemand die dan een boek gaat schrijven over zijn 'traumatische' ervaringen met de Nederlandse overheid etc.
Van mij mag hij naar de andere kant van de wereld verhuizen en nooit meer terugkomen, wat een flutvent
Als ik familie van hem was geweest, zou ik hem ook van top tot teen hebben later doorzoeken door de AIVD. Ik vertrouw hem voor geen meter, je hoort ook van die verhalen over hem dat hij vrouwen stalkt. Maar hij zal wel weer in Barend en Van Dorp zitten met zijn grote nep-lach, want iedereen is fout behalve hij.
pi_25361392
Oh ja, en mensen gaat dat dan ook nog kopen...
Hij kan alleen maar winnen, terwijl hij alleen maar verliest.
Klinkt tegenstrijdig, maar bij de heer Roy zit er wel een kern van waarheid in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')