Hij is alweer open. Ik kreeg een melding dat het dubbel was en ging er vanuit dat ie later was.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:19 schreef SCH het volgende:
Waarom gaat ie dan nou dan hier weer op slot? Vorige keer moest het perse hier...
Context. Als je te ver gaat grijpen we wel degelijk in.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Waarom mag je hier BN'ers en andere soappersonages gewoon doodwensen en in andere subfora niet? Ik heb al 100 personages doodgewenst hier, maar nog nooit een opmerking erover gehad. Anderen doen het ook constant. Ik vind het gewoon leuk.
Personages mag je wel altijd doodwensenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:37 schreef static het volgende:
[..]
Context. Als je te ver gaat grijpen we wel degelijk in.
sterfquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Personages mag je wel altijd doodwensen?
Meneer Harmsen mag je dus niet doodwensen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:40 schreef static het volgende:
Lees het eerste woordje nog eens.
Van jouquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:01 schreef Orginial het volgende:
Mag het SOP topic worden opgeschoond?
Het overbodige is eruit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:01 schreef Orginial het volgende:
Mag het SOP topic worden opgeschoond?
Kijk eens naar de recties, is niet echt een normale discussie zoals vernoemd in eerder genoemd voorbeeld. In de trant van 'liever nu dan morgen', nee, thanks.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:47 schreef DePresident het volgende:
Static waarom is mijn topic op slot? Waarom is dit een ziek topic? De vraag uit dat topic lijkt me een goede vraag, die veel mensen bezighoud! Verplaats het anders maar weer terug naar general chat... of naar onzin. Misschien vinden ze het daar wel een normaal topic.![]()
De OP was niet ziek. De reacties misschien wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:52 schreef static het volgende:
[..]
Kijk eens naar de recties, is niet echt een normale discussie zoals vernoemd in eerder genoemd voorbeeld. In de trant van 'liever nu dan morgen', nee, thanks.
Buiten dat heb je een overall picture vanuit het gerefereerde topic, een extra is echt niet nodig.
Precies. En doe even een search, is al meerdere malen een topic over geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
De OP was niet ziek. De reacties misschien wel.
Bedankt.![]()
Ja. Doe maar niet i.d.d.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:56 schreef static het volgende:
Wil het topic best opschonen en opendoen, maar binnen mum van tijd staat het weer vol met dergelijke reacties, snappie.
mijn reacties gingen toch net wel door de beugel tochquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:56 schreef static het volgende:
[..]
maar binnen mum van tijd staat het weer vol met dergelijke reacties, snappie.
dit zijn de beste posts om te lezenquote:
ik hoor wel van jequote:
Volgens mij valt krijg de grafkanker onder een doodsverwensing.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Krijg de grafk*nker.
El maikel zielige sopverneuker.
Oke zou er aan denken de volgende keer en bedankt he .quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef static het volgende:
Done. En niet zo happen.
We zijn enorm op dreef jahquote:Blijven jullie aan de gang?
Hey! Das wel mijn TT ja!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:03 schreef Bupatih het volgende:
Static, verander die TT eens
Het is niet waar!!!
Leugens. Allemaal leugens.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leugens. Allemaal leugens.
Mijn onbekommerde jeugd, wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |