Hou eens met die springers op. Ik word er tuureluurs van.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:10 schreef BVO het volgende:Claire
.
Tonnie?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Schitterend
Idols Eric gaat de rol spelen van Tonnie, een ex-bajesklant. Hij zal voor langere tijd te zien zijn, het is dus geen eenmalige gastrol.
Jij had er geen zin in (Ja, hap)quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
My God, wat ben jij snel, zodat ik maar geen topic open......
En ik dacht dat mijn naamsafkortingen je niet aanstonden?
een exbajesklant? vriendje van Sid misschien?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Idols Eric gaat de rol spelen van Tonnie, een ex-bajesklant. Hij zal voor langere tijd te zien zijn, het is dus geen eenmalige gastrol.
En Bram was weer een stomme lul. Financiën over het hoofd zien! Wat voor een hoofd is hij?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:33 schreef Wup het volgende:
JP was wel cool over Tara
JP: "Pfrrrt"quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:42 schreef Wup het volgende:
wat heeft Joyce nou allemaal om haar nek gehangen?
Je bedoelt die dikke met dat ding om z'n hand.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:33 schreef Wup het volgende:
JP was wel cool over Tara
iddquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Bram was weer een stomme lul. Financiën over het hoofd zien! Wat voor een hoofd is hij?
Die is niet moeilijk te vinden. Er is nog maar één dikke over.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Je bedoelt die dikke met dat ding om z'n hand.
Mag Ellen het natuurlijk weer voor hem op gaan knappen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Bram was weer een stomme lul. Financiën over het hoofd zien! Wat voor een hoofd is hij?
Ellen, Bettina en die nieuwe mikken 'm er gezamenlijk uit.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
Mag Ellen het natuurlijk weer voor hem op gaan knappen.
of hij wordt ontslagen, kan ie niet meer werken en springt ie uit het raam.
ze lijkt me wel een stoere tante die Juliaquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ellen, Bettina en die nieuwe mikken 'm er gezamenlijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |