Is dat dan ook een policy vrijstaat? Net zoals in POLquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:33 schreef Loedertje het volgende:
En onderlinge slowchat graag in [NWS-Slowchat] #2 Tijd voor iets Nieuws .
Vanwege het syndroom wat de dame uit het nieuwsbericht waarschijnlijk heeft?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:23 schreef robh het volgende:
Waarom moest Man slaat vriendin in elkaar en vlucht naar het kneuzenforum?
Daar zou ik graag met je over praten, maar niet in het kneuzenforumquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:25 schreef Loedertje het volgende:
Vanwege het syndroom wat de dame uit het nieuwsbericht waarschijnlijk heeft?
Een normaal functionerende dame zou toch echt wel aangifte doen tegen een geweldadige partner denk je ook niet?
Ja!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn post lijkt verwijderd te zijn uit dit topic: Wijken soms tot 90 procent allochtoon
Klopt dit ?
Zie : Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQquote:waarom dan?
Ik kan er niet concreet in vinden waaromquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Zie : Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQ
Dan mail je mij even en zal ik het je haarfijn uitleggen en eventueel visualiseren met leuke plaatjes!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan er niet concreet in vinden waarom
Ik heb gemailed naar loedertje@fok.nlquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan mail je mij even en zal ik het je haarfijn uitleggen en eventueel visualiseren met leuke plaatjes!
allesquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begin me toch een tikkeltje af te vragen wat er mis is met mij als persoon en wat er mis is met mijn postings ???
.. zegt het braafste jongetje van de klas...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:28 schreef speedcore het volgende:
alles
Beantwoord mijn mail en alles zal je t.z.t. duidelijk wordenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begin me toch een tikkeltje af te vragen wat er mis is met mij als persoon en wat er mis is met mijn postings ???
Donequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Beantwoord mijn mail en alles zal je t.z.t. duidelijk worden
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:45 schreef Burner2000 het volgende:
Maak a.u.b geen BSB soap van in deze FEEDBACK.
Alweer?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, heb ik me dat eerder afgevraagd dan ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alweer?
Ik had nog wel een naamtopic voor je geopend en een uur of drie gewacht maar je ging vrijwel meteen pittenquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:54 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Dagonet, waarom heb je mijn reactie wel verwijdert in Brennie's topic?
Terwijl Brennie op een walgelijke wijze uithaalt naar de ONZ users.
En nee, ik stond niet op ontploffen. Ik reageerde enkel op haar debiele flames.
Nee hoezo ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is zeker een stokpaardje van je wat je ergens onder je ctrl-V hebt zitten
Waar moet ik mee kappen dan ? Het is 100% on-topicquote:Kap er eens mee![]()
posten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar moet ik mee kappen dan ?
Je zit alleen maar te keten en onzin te posten, slachtoffer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoezo ?
[..]
Waar moet ik mee kappen dan ? Het is 100% on-topic
Jij noemt het onzin, ik noem het realiteitsbesef, en ik voel me helemaal geen slachtoffer, geen reden toequote:Op woensdag 28 april 2004 00:07 schreef hace_x het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te keten en onzin te posten, slachtoffer.
Ikquote:Op woensdag 28 april 2004 00:22 schreef Loedertje het volgende:
Wie maakt [NWS-Slowchat] # 3 Tijd voor iets Nieuws aan?
HIER graag géén slowchat en parendans.
Och, dat is makkelijk gezegd. Wat had je dan verwacht in een topic over een 7-jarig verkracht jongetje? Een discussie over de ethiek van kinderverkrachting? Tips?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Dagonet het volgende:niet gezien, maar goed, de sluitreden van loedertje in dat topic is ook van toepassing
Nee, dat ging het niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet, waarom sluit je al die topics in Nws, het ging toch best goed in de betreffende topics ?
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:09 schreef sp3c het volgende:
het ging goed tot jij over die sig begon te jammeren.
Je komt agressief over vandaag. Je loopt in elk topic te schreeuwen !quote:Op woensdag 28 april 2004 16:10 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ze graag een automatisch slotje willen op elk nutteloze topic wat geopend wordt op fok!
ER IS AL EEN TOPIC OVER DE IRAK OORLOG!!!!!
of moeten we weer liedjes gaan zingen
Gaarne niet schreeuwenquote:Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef sp3c het volgende:
ALLEEN VANDAAG?
WTF KLETS JE NOU??????
Bansheeboy ophoeren met dat getroll, als je hem iets persoonlijks wil zeggen doe je dat maar via MSN of mail ofzoquote:Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Je komt agressief over vandaag. Je loopt in elk topic te schreeuwen !
Liedjes? My specialty!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:16 schreef sp3c het volgende:
of zing een liedje voor mij?
Ik hou niet van bansquote:Op woensdag 28 april 2004 16:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat is er mis met bashtopics?
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hou niet van bans
Substantieel gedeelte is van jouquote:Op woensdag 28 april 2004 16:34 schreef sp3c het volgende:
saai
edit2: 0w heey we hebben hier ineens ook een slowchat never mind
Betekent niet dat ik het gewoon straffeloos toe zal laten.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Maar je geilt tenminste niet op bans, in tegenstelling tot 90% vd crew.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik het gewoon straffeloos toe zal laten.
Dagonet, dit topic is toch bedoelt voor zulke zaken ? En waarom dit gelijk uitmaken voor "trollen"??? Je weet dat ik niet van trollen houdquote:Op woensdag 28 april 2004 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bansheeboy ophoeren met dat getroll, als je hem iets persoonlijks wil zeggen doe je dat maar via MSN of mail ofzo
Nee, dit topic is bedoeld voor feedback richting de moderators, niet om vrolijk verder te gaan richting andere users.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dagonet, dit topic is toch bedoelt voor zulke zaken ? En waarom dit gelijk uitmaken voor "trollen"??? Je weet dat ik niet van trollen houd
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen, bij deze mijn oprechte excuses, niets menselijks is mij vreemdquote:Op woensdag 28 april 2004 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dit topic is bedoeld voor feedback richting de moderators, niet om vrolijk verder te gaan richting andere users.
off-topic gedoe doe je maar in het SC topicquote:Op woensdag 28 april 2004 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen, bij deze mijn oprechte excuses, niets menselijks is mij vreemd
Maar welk topic is er wel voor dan ?
welk topic is dat dan ?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
off-topic gedoe doe je maar in het SC topic
Dat topic waar je nog geen 5 minuten in hebt gepost. Dat topic. Met SC in de topictitelquote:Op woensdag 28 april 2004 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
welk topic is dat dan ?
Ok bedankt voor je antwoordenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat topic waar je nog geen 5 minuten in hebt gepost. Dat topic. Met SC in de topictitel
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat topic waar je nog geen 5 minuten in hebt gepost. Dat topic. Met SC in de topictitel
Hoeveel zou de POL kliek overhebben voor foto's van jou in een gracht?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]![]()
*proest*
* Met hoed rondgaat *quote:Op woensdag 28 april 2004 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeveel zou de POL kliek overhebben voor foto's van jou in een gracht?
Ik geef 61 euro en een postzegel (wel een bestempelde )quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
* Met hoed rondgaat *
Wat is het maximum?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
* Met hoed rondgaat *
* Molensteen en stuk touw doneert *quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* Met hoed rondgaat *
Ik heb een grote hoed, dus vullen maarquote:Op woensdag 28 april 2004 20:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat is het maximum?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:20 schreef Loedertje het volgende:
FEEDBACK!
Een krat pils minimaalquote:Op woensdag 28 april 2004 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeveel zou de POL kliek overhebben voor foto's van jou in een gracht?
Er staat nog een vraag openquote:Op woensdag 28 april 2004 20:20 schreef Loedertje het volgende:
FEEDBACK!
Jaquote:Op woensdag 28 april 2004 20:22 schreef robh het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open
eeeeeeeeeehhhhh Robh, wanneer kom je weer eens IRC en?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:22 schreef robh het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open
Ik doelde meer op dat topic van dat 7-jarige jongetje. T'is een makkelijke prooi voor GHWDFN, maar eigenlijk is het best triest.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Ja
Ik ook. Nee, veel meer danquote:Op woensdag 28 april 2004 20:35 schreef robh het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat topic van dat 7-jarige jongetje. T'is een makkelijke prooi voor GHWDFN, maar eigenlijk is het best triest.
Als het niks anders oplevert dan bashen wat weer irritaties en geroep om bans opwekt, als het topic geen andere kant op zal gaan, waarom dan open laten en het te ver laten gaan?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Dagonet
Als je vind dat een nieuwsfeit, Eerwraak, dichtgegooit moet worden omdat je bang bent voor Bashen, dan ben niet goed bezig. Dat is puur censuur.
FA's en hoger worden uit de crew gepicked. Mod, Nieuwsposter op de FP of weblog enzo, tja, opletten of er een vacature is en dan een mail sturen als het je leuk lijktquote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet, ff wat anders. Hoe te handelen als je een functie zou wilen hebben in de Fok!crew, als admin of mod ?
Zijn er ook nog verdiensten ? Zo ja, wat is de rol van de belastingdienst hierin ? Indien ongunstig verhuis ik per direct naar een willekeurig woonwagenkampquote:Op woensdag 28 april 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
FA's en hoger worden uit de crew gepicked. Mod, Nieuwsposter op de FP of weblog enzo, tja, opletten of er een vacature is en dan een mail sturen als het je leuk lijkt
ik zou zeggen stel je vraag daar waar hij hoort, in FBquote:Op woensdag 28 april 2004 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn er ook nog verdiensten ? Zo ja, wat is de rol van de belastingdienst hierin ? Indien ongunstig verhuis ik per direct naar een willekeurig woonwagenkamp![]()
Solliciteren BSB. Je hoeft slechts je tijd en enthousiasme aan te bieden. Het helpt vast mee de maanden vooraf wat intelligente of inzichtvergrotende posts te plaatsen. Servers en schijfruimte is er intussen genoeg dus materieel hoeft er niet te worden aangeboden...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet, ff wat anders. Hoe te handelen als je een functie zou wilen hebben in de Fok!crew, als admin of mod ?
Weblogsollicitatie mailtjes moeten naar loedertje@fok.nlquote:Op woensdag 28 april 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwsposter op de FP of weblog enzo, tja, opletten of er een vacature is en dan een mail sturen als het je leuk lijkt
Wat zijn de vereisten? Zijn geestlijk instabiele mensen ook goed?quote:Op donderdag 29 april 2004 03:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weblogsollicitatie mailtjes moeten naar loedertje@fok.nl
Loedertje mag iedereen keuren !
ook met hoed rondgaatquote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
* Met hoed rondgaat *
Waar alleen wilde zwijnen rondlopen?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:26 schreef speedcore het volgende:
[..]
ook met hoed rondgaat
sponsort allen de acctie "help BSB de eeuwige jachtvelden in"
Soortgenoten eten elkaar niet opquote:Op donderdag 29 april 2004 16:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waar alleen wilde zwijnen rondlopen?
Wat is je gironr?
Dat komt mede door al die artikelen.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Irak na de oorlog is een opsomming van artikelen, waarin diverse discussies naast elkaar lopen, velen volgen het topic/de discussie niet eens meer.
Leuk dat je meehelpt Loedertje, maar dit was gewoon nieuws. Die faq ken ik wel, daar hoef je niet mee te schermen.quote:k kan mij niet voorstellen dat op dit bericht andere reacties komen dan "erg, ziek , triest, verschrikkelijk ect".
Tja, volgens mij kun je NWS dan wel opdoeken. je kunt bij elk onderwerp wel van te voren voorspellen wat voor reacties er gaan komen.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:06 schreef robh het volgende:
[..]
Leuk dat je meehelpt Loedertje, maar dit was gewoon nieuws. Die faq ken ik wel, daar hoef je niet mee te schermen.
Doe nou maar open. Wordt het niks dan wordt het niks. Dat slotje kun je altijd nog wel zetten.
Topics waarin iedereen dezelfde mening heeft en uit zijn verbotenquote:Op donderdag 29 april 2004 21:11 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Tja, volgens mij kun je NWS dan wel opdoeken. je kunt bij elk onderwerp wel van te voren voorspellen wat voor reacties er gaan komen.
Hij blijft gewoon dicht robh.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:06 schreef robh het volgende:
[..]
Leuk dat je meehelpt Loedertje, maar dit was gewoon nieuws. Die faq ken ik wel, daar hoef je niet mee te schermen.
Doe nou maar open. Wordt het niks dan wordt het niks. Dat slotje kun je altijd nog wel zetten.
You taught us everything we knowquote:Op donderdag 29 april 2004 21:13 schreef robh het volgende:
[..]
Topics waarin iedereen dezelfde mening heeft en uit zijn verboten
Want? Ik vind de sluitpost/reden in hoge mate bedroevend en irrelevant. Zoals ik al zei: Dan kun je heel NWS wel opdoeken, want bij elk onderwerp kun je de reacties van te voren raden.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon dicht robh.
Dan zou jij als geen ander moeten weten dat er weinig "discussiewaarde" zit in een topic waar een oude hulpeloze dame is overvallen door 3 engerdsquote:Op donderdag 29 april 2004 21:06 schreef robh het volgende:
[..]
Mooi, dan mag X-Ray toch nog even aan Gelly vragen of hij iets gezien heeft!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Hij is met wat overleg weer open, maar in GC
Een antwoord hierop zou attent zijn.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik zou graag de discussie over de mishandeling van de Iraakse POW's in een apart topic zien, is dat mogelijk?
Irak na de oorlog is een opsomming van artikelen, waarin diverse discussies naast elkaar lopen, velen volgen het topic/de discussie niet eens meer.
De mishandeling van de POW's en het vrijgeven van de beelden door de VS zelf is zo onthutsend dat het imo een apart topic waardig is ipv een linkje in het centrale topic.
Als het weer open kan ("Shockerende beelden Iraakse POW's") graag.
bvd, zo niet jammer dan.
Niet gezien, sorryquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Een antwoord hierop zou attent zijn.
Ok had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:12 schreef Dagonet het volgende:
Om te zien waar het topic op uitloopt (en het was al een dubbeltopic eigenlijk) kan je kijken naar het andere topic dat erover liep.
Ik begrijp het.quote:Valt niet tegenop te modereren.
Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar wat bedoel je precies ? Just curiousquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
Je hebt een nieuwe robh gecreeerd Dagonet!! Dat je dat maar even goed weet.
*einde feedback*
Ik stuur je wel even een e-mail.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien mag ik me er niet mee bemoeien, maar wat bedoel je precies ? Just curious
Been there, done that
Ik heb nog geen mail gehadquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een e-mail.
Geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail gehad
Been there, done that
Maar feitelijk staat dat " been there, done that" gewoon in elke posting die je plaatst .quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Loedertje, waarom moest dit topic dicht: [newsflash] Doden door aanslag in Saudi-Arabië
Been there, done that heeft feitelijk niets met het topic te maken, het is gewoon mijn handtekeing
Je bedoelt... je neemt 'em wel serieus als die term er niet onder wordt gekalkt?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:40 schreef Loedertje het volgende:
Maar feitelijk staat dat " been there, done that" gewoon in elke posting die je plaatst .
Misschien zou je eens moeten overwegen om dat dan in je sig te zetten i.p.v. in je postings ?
Vooralsnog neem ik postings met "been there, done that" niet serieus BSB.
Aan jezelf de keuze om er iets aan te doen.
Neen, maar ik geloof inmiddels ook niet dat er nog iemand is die dat wel doet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je bedoelt... je neemt 'em wel serieus als die term er niet onder wordt gekalkt?![]()
Bedoel je dat ik niet serieus genomen wordt ? Of lees ik dit verkeerd ? En als dat wel zo is, waaromquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen, maar ik geloof inmiddels ook niet dat er nog iemand is die dat wel doet.
Wat ?????????????? Dat heb ik helemaal nooit gezegd, vanwaar die valse beschuldigingen ? Wil je me banwaardig maken ofzo ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
We hebben het hier over de user die ons zo vriendelijk vertelde dat een tweetal meisjes, die verkracht waren op vakantie in Alanya, er zelf om hadden gevraagd door zich op een bepaalde manier te kleden.
Ja, dat heb je wel een keer gezegd. Alleen in een heel oud topic. Ik kan het me ook herinneren.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ?????????????? Dat heb ik helemaal nooit gezegd, vanwaar die valse beschuldigingen ? Wil je me banwaardig maken ofzo ?
Daar is niks mis mee denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:20 schreef Modwire het volgende:
omdat je een moslim fundamentalist bent.....![]()
Dat is een argument op waterbasis en neem ik derhalve niet serieusquote:en omdat je al je posts afsluit met ''
Ben ik met je eens, ik was net op dreef daarquote:
Dat lijkt me sterk dat ik dat op DIE manier heb gezegd, en als ik geen quotes of citaten zie heb ik het nooit gezegdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel een keer gezegd. Alleen in een heel oud topic. Ik kan het me ook herinneren.
Dat is precies waarom je niet serieus genomen wordt...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar is niks mis mee denk ik
Wat bedoel je met 'een argument op waterbasis' ?quote:Dat is een argument op waterbasis en neem ik derhalve niet serieus
Idd, en ik zie het wel vaker gebeuren dat een lekkere discussie hierzo wordt afgekapt omdat het niet meer direct met de openingspost te maken heeft, maar ik snap niet wat dat hindert.quote:Ben ik met je eens, ik was net op dreef daar
Kan me niet boeien.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk dat ik dat op DIE manier heb gezegd, en als ik geen quotes of citaten zie heb ik het nooit gezegd
Inhoudelijke discussies over de Islam en bepaalde aspecten daarvan voer je maar in WFLquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:28 schreef Modwire het volgende:
Idd, en ik zie het wel vaker gebeuren dat een lekkere discussie hierzo wordt afgekapt omdat het niet meer direct met de openingspost te maken heeft, maar ik snap niet wat dat hindert.
Het probleem is dat veel van die dicussies qua inhoud de subfora overlappen, elk topic kan je onderhand wel onderverdelen in een ander subforum, discussies veranderen van insteek en benadering naarmate de discussie voortduurt, dat is normaal, en persoonlijk zie ik dat niet als reden om de topics te sluitenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies over de Islam en bepaalde aspecten daarvan voer je maar in WFL
Kijk eens in WFL? Zijn genoeg lopende topics over de Islam.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:35 schreef Modwire het volgende:
Dan kun je 'em toch ook verplaatsen?? Een discussie op gang zetten is niet makkelijk...
Er loopt er nog een een klein beetje, en die heeft een hele andere insteek...maarja, t zal welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk eens in WFL? Zijn genoeg lopende topics over de Islam.
Heb je het wel gelezen? Het gaat meer over POL dan de demonstratie.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom is dit topic verplaatst? Het heeft vrij weinig met Politiek te maken.
AFA speelt weer eens voor eigen rechter ---
Afgedaan via IRC.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom is dit topic verplaatst? Het heeft vrij weinig met Politiek te maken.
AFA speelt weer eens voor eigen rechter
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Afgedaan via IRC.
Krijg ik hierop geen reactie ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel van die dicussies qua inhoud de subfora overlappen, elk topic kan je onderhand wel onderverdelen in een ander subforum, discussies veranderen van insteek en benadering naarmate de discussie voortduurt, dat is normaal, en persoonlijk zie ik dat niet als reden om de topics te sluiten
Weet je hoelaat het is? Daarnaast hebben een aantal een negeermodus op jou.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Krijg ik hierop geen reactie ?
Wat bedoel je met negeermodus ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:49 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Weet je hoelaat het is? Daarnaast hebben een aantal een negeermodus op jou.
Als je goed zoekt zijn er meerdere topics over geweest.
Als je dat nou elke keer postte bij een ranzig sextopic, liefst nog van de herenliefde, dan was het nog wel vermakelijk geweest. Nu niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Been there, done that heeft feitelijk niets met het topic te maken, het is gewoon mijn handtekeing
Ignore, jou negeren, van jou niks meer aantrekken, etc.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met negeermodus ?
quote:Op maandag 3 mei 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kabinet schrapt Prepensioen/VUT Regeling
Een kadidaat voor een enkeltje naar POL
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:Dagonet
.
Nee in "Dit was het nieuws" komen geen 5 achter elkaar over allochtonúh of andere baardapúh.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:08 schreef Masker het volgende:
Alleen maar omdat sommige titels iets sarcastischer zijn dan normale kopteksten? Kijken jullie wel eens naar "Dit was het nieuws"? Gebeurd precies hetzelfde. Ik versta dit onder mierenneukerij...sorry hoor....
Anders was zelfs de titel moslim-bashingquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Loedertje, waarom heb je de titel van mijn topic (over moslims en discriminatie) veranderd? De titel vh bronartikel had het ook gewoon over discriminatie en niet over geweld, vandalisme, etc.
Dan ga je schrijven of tekenen ofzo, de POL SC is nog open als het goed is trouwens.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:02 schreef Silmarwen het volgende:
Dago doe niet zo gek. Iedereen die loopt te fucken is toch gebanned ik verveel me dood man!
hallo principes en savonds ben ik inspiratieloos en moe. Ik wil gewoone evn dom lullen op Fok! eigenlijk. Dago wat doe je!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ga je schrijven of tekenen ofzo, de POL SC is nog open als het goed is trouwens.
NWS SC komt wel weer terug, maar niet nu.
Je mag dago altijd mailen met dom gezeur hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil gewoone evn dom lullen op Fok! eigenlijk. Dago wat doe je!
Ja kan ik niet op jou scheldenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je mag dago altijd mailen met dom gezeur hoor
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja kan ik niet op jou scheldenMailen is zon gedoe enzo. Dago kom eens op mirc!
HE bah wat doe je toch moeilijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]Kan niet op het werk
Maar je mag me altijd mooie mailtjes schrijven hoor
Of MSN ofzo...
Toevoegen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:18 schreef Dagonet het volgende:
Maar je mag me altijd mooie mailtjes schrijven hoor
Of MSN ofzo...
mag hoor, maar ben ook aan het werkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Toevoegen?![]()
Moet ik dat stukje nog een keer posten over "Dit was het nieuws" hoe de regels zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee in "Dit was het nieuws" komen geen 5 achter elkaar over allochtonúh of andere baardapúh.
Is dat het enige wat je interesseert? Zijn er dan echt geen andere thema's te verzinnen?
Beste Dagonet, ik begreep je motivatie en ben blij dat dit topic De amerikanen wisten al 6 maanden over martelingen in Irak in ieder geval wel open is.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:12 schreef Dagonet het volgende:
Dat liep al heel snel uit op over en weer gebash van mensen die het afkeurden tegenover mensen die vonden dat het moest kunnen omdat de conventie van Geneve schijnbaar niet telt. Valt niet tegenop te modereren.
Ik houd het topic ook sterk in de gatenquote:Op woensdag 5 mei 2004 03:50 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Beste Dagonet, ik begreep je motivatie en ben blij dat dit topic De amerikanen wisten al 6 maanden over martelingen in Irak in ieder geval wel open is.
Blijf het wel vreemd vinden dat de andere na 1 post op slot ging gezien de nieuwe geen problemen lijkt op te leveren qua moderatie?
(geen slotje erop svp!!!, ik vind het een heel belangrijke discussie, maar vind het wel wat inconsequent).
quote:Op woensdag 5 mei 2004 03:59 schreef Dagonet het volgende:
(was er niet toen het openging, anders had ik het meteen gesloten)
Truequote:toen ik het topic las dat het toen, een paar dagen later, wél inhoudelijk en zonder geschreeuw kon.
Je hebt het eerste topic dat toen liep ook gezien en het is een wereld van verschil met het nu lopende topic.
Wie weetquote:Afgelopen donderdag was trouwens sowieso een vreemde dag, die dag leek iedereen elkaar wel in de haren te zitten. Ik wijt het aan het weer.
Vrijwel allemaalquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef BlueEyed het volgende:
Hey loedertje, vanwaar het opruimslotje op Vijf jongens verkrachten 14-jarig meisje ?
De generaliserende post warenm vrijwel allemaal ge edit, en het "leek"net de goede kant op te gaan...
Het zou jammer zijn want er blijven zo weinig users overquote:Wellicht beginnen we anders straks weer van voren af aan...
Groeten
Of muziek of gc of lifestyle(ivm met de toekomstige onderzettertjes)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
* geeft voorzet voor een kick naar DIG
Cd's bezwijken onder 'cd rot'
Ik heb dus ook zeker 10 seconden zitten twijfelenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:02 schreef Tijn het volgende:
Wat een onzin om dat topic over die man die de gevangenis in ging omdat 'ie z'n baggage was vergeten te sluiten, Loedertje. Tuurlijk, die andere was eerder, maar er stonden maar 2 reacties in, terwijl dit topic al een behoorlijk verloop had.
We gaan geen positieve discriminatie toepassen. De nieuwsposters van de FP passen zich maar aan ons niveau aan.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:53 schreef robh het volgende:
nieuwsposters van de FP zich zo uitdrukken dan is het niet tegen de policy hoor.
In de naam van Allah, de Erbarmer, de Genadevolle;quote:Op zondag 9 mei 2004 16:16 schreef Sidekick het volgende:
We gaan geen positieve discriminatie toepassen.
Allahu Akbar!quote:Er zijn veel van mijn posts door één of meerdere moddereters - al dan niet met hulp van Yvonne - verwijderd. Hoewel ze dit onopvallend doen, door niet de post te editten maar door hem gewoon te deleten, zal het de frequente bezoekers niet ontgaan zijn, omdat ze meestal toch een kwartier of langer te zien zijn geweest.
Door deze nieuwe werkwijze halen de FA's zich veel problemen op de hals, want deze ad hominem manier van modereren wordt niet gecommuniceerd met het subject, waardoor de reden voor deze interacties niet aan het licht komen. Alhoewel het zich duidelijk laat raden dat men zich de idillische gedachte van de islam als religie van vrede niet wil laten ontnemen.
Het gevolg is dat iedereen t.g.v. deze hypocrisie door de wol geverfd zal worden en er steeds meer uitgesproken meningen zullen worden geventileerd. En dat zij die het strijdtoneel reeds gedwongen hebben moeten verlaten, zelfs de status van Fok!-martelaar hebben behaald. Zoals bijvoorbeeld Akkersloot, gezien het aantal maal dat zijn naam op het forum nu wordt genoemd.
the.moderator
Ik nomineer R@b als moderator voor NWS om de zaak weer in evenwicht te brengen!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:59 schreef robh het volgende:
Wordt het geen tijd voor een derde mod op NWS? Loedertje en Dagonet kunnen het volgens mij niet behappen![]()
Hi, old pall.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:35 schreef OldJeller het volgende:
R@b kan als nieuwsposter al niet objectief blijven, laten we hem bij God niet news moderator maken.
Daarnaast kunnen Dago en de anderen het makkelijk alleen af.
Aangezien er een nieuw topic al over is gestart: Rel tussen Van Gogh en Jahjah , denk ik dat de oude niet meer gaat worden opgeruimd.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:07 schreef MikeyMo het volgende:
Theo van Gogh jaagt Abou Jahjah de tent uit
er wordt daar opgeruimd volgens de post, maar hoe lang eigenlijk nog?
ja da wist ik nie koffi, ik zat enkel in mijn history te bladerequote:Op zondag 9 mei 2004 22:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Aangezien er een nieuw topic al over is gestart: Rel tussen Van Gogh en Jahjah , denk ik dat de oude niet meer gaat worden opgeruimd.
Daarom gaf ik ook antwoord.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja da wist ik nie
Idd. Het nieuwe topic loopt wel redelijk tenminste.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Aangezien er een nieuw topic al over is gestart: Rel tussen Van Gogh en Jahjah , denk ik dat de oude niet meer gaat worden opgeruimd.
Je had me ook kunnen roepen, net als jij zit ik in #pol, #fok en de crewchat.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ook antwoord.
Kon, maar ik dacht: laat ik eens de behulpzame user uithangen door gelijk het antwoord te geven.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je had me ook kunnen roepen, net als jij zit ik in #pol, #fok en de crewchat.
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:20 schreef robh het volgende:
Moet Rumsfeld aftreden?
Bedoel je met "opruimslot" iets anders dan dat je het topic gaat opruimen Dago? Dit is al de 2e keer nl in 2 dagen
Goed werk!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:
Kijk nog eens?
Excuses geweigerd, ik accepteer geen dingen die niet nodig zijnquote:Op maandag 10 mei 2004 22:29 schreef robh het volgende:
[..]
Goed werk!
1000-maal excuses!
Al gedaan dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan een modje hierna kijken?
Hij bied een filmpje aan de ogenschijnlijk niet downloadbaar is, ondertussen beweerd hij dat het een onthoofding voorsteld.
Waarom is dit normaal en wordt mijn ":{" hierop verwijderd?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:01 schreef Refragmental het volgende:
Net het filmpje gezien!
Fucking hoere moslims! Op dit soort momenten hoop je echt dat dat volk diep in de stront zakt!
Overal waar die apen zijn zijn problemen... maar dat is uiteraard de schuld van het kwade westen.
Hoe meer van dit soort terroristen gemarteld wordt hoe beter.
Ik vind het onbeschoft.... die hele posting, maar nu editten is te laat want dan is het verloop van het topic onduidelijk...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:07 schreef Meh7 het volgende:
Waarom is dit normaal en wordt mijn ":{" hierop verwijderd?
Daar heb je helemaal gelijk in, de meeste postings van dat niveau of met slechts een smiley als reply zijn dan ook verwijderd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind het onbeschoft.... die hele posting,
maar nu editten is te laat want dan is het verloop van het topic onduidelijk...
Dit soort postings houdt het peil van Nieuws laag....roept op tot flames, persoonlijke vetes, etc
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:41 schreef Novae het volgende:
[...]
Kan deze user vriendelijk de deur worden gewezen, voor laten we zeggen, minstens een maand of wat?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:44 schreef Novae het volgende:
[...]
Zijn post is weg. (Dat wil zeggen, die is verplaatst naar zijn notes.)quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
in Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan
Kan deze user vriendelijk de deur worden gewezen, voor laten we zeggen, minstens een maand of wat?
Pappen en nathouden dus. Oke.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zijn post is weg. (Dat wil zeggen, die is verplaatst naar zijn notes.)
De rest ga ik niet over en het is ook nog steeds niet de bedoeling dat users er om gaan vragen.
Strikt volgens de policy heb jij een ban verdiend door een ban voor een ander aan te vragen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Pappen en nathouden dus. Oke.
Ik ben best bereid voor een relevante duur een ban te krijgen, mits deze racistische user voor zeer lange tijd geband kan worden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Strikt volgens de policy heb jij een ban verdiend door een ban voor een ander aan te vragen.
Het wordt niet toegestaan, het is verwijderd. Maar de discussie over wat wel en niet kan loopt al sinds de start van Fok! Er is geen duidelijke lijn dus is dat voor wie er ook mod is ook maar per keer beoordelen. Als je geen vertrouwen hebt in de objectiviteit van die beoordeling wil ik graag horen waarop dat gebasseerd is. Anders vraag ik om dit soort dingen voortaan gewoon rustig even te melden en het daarbij te laten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik ben best bereid voor een relevante duur een ban te krijgen, mits deze racistische user voor zeer lange tijd geband kan worden.
Het lijkt een tendens dat users grenzen opzoeken hoever ze kunnen gaan in hun racistische uitspraken. Ik vind het alleen jammer dat het wordt toegestaan.
Het was een regelrechte doodsverwensing. En wat voor een. Niet gericht op 1 persoon of 2, maar op een bevolking van 1 miljard. Hitler zou er nog een puntje aan kunnen zuigen. Maar goed, als dat de policy is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het wordt niet toegestaan, het is verwijderd. Maar de discussie over wat wel en niet kan loopt al sinds de start van Fok! Er is geen duidelijke lijn dus is dat voor wie er ook mod is ook maar per keer beoordelen. Als je geen vertrouwen hebt in de objectiviteit van die beoordeling wil ik graag horen waarop dat gebasseerd is. Anders vraag ik om dit soort dingen voortaan gewoon rustig even te melden en het daarbij te laten.
even uit mijn blote hoofd, zonder elders te kijken en alleen deze post te lezen:quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het was een regelrechte doodsverwensing. En wat voor een. Niet gericht op 1 persoon of 2, maar op een bevolking van 1 miljard. Hitler zou er nog een puntje aan kunnen zuigen.
dat topic is volquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Waarom mis ik opeens het topic Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan kan er via een link nog wel komen maar hij staat niet meer bij nieuws en achtergronden. Net alsof ie verdwenen is. Ik zie dat alles op laatste posttijd gesorteerd is en zie via de link dat ie op 13:46 als laatste actief geweesd is en toch staat ie er niet tussen. Wat doe ik fout
Hij staat bij mij gewoon in de index van NWS ( Nieuws en Achtergronden ) onderaan .quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Waarom mis ik opeens het topic Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan kan er via een link nog wel komen maar hij staat niet meer bij nieuws en achtergronden. Net alsof ie verdwenen is. Ik zie dat alles op laatste posttijd gesorteerd is en zie via de link dat ie op 13:46 als laatste actief geweesd is en toch staat ie er niet tussen. Wat doe ik fout
Neen ze verdwijnen niet ! (gelukkig niet zeg..)quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:34 schreef niet_links het volgende:
Topics zijn bij 7 paginas vol en verdwijnen dan ? dat wist ik niet sorry
Scrollen naar beneden wil nog wel eens helpen i.p.v een brilquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:36 schreef niet_links het volgende:
heb je op mn link ge klikt dan zie je dat ie er niet staat .. zie hem nog steeds niet dus gaat achteruit met mn ogen.
Of CTRL-F!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Scrollen naar beneden wil nog wel eens helpen i.p.v een bril
da's toch wel een niet links forum he?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:44 schreef niet_links het volgende:
Ik gebruikte uiteindelijk ook ctrl-f toen julie bleven volhouden dat het er wel was. Zoals ik al zei heb eigen forum met php software en die heeft dit soort dingen niet daarom verbaasde het me en heb ik niet beneden gekeken.
Je weet het antwoord dus zelf al zie ik .quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:11 schreef Mr.J het volgende:
Waarom is deze nu weer dicht?
Jongeren stelen bloemen bij monument
Dat gezeik ook altijd over de afkomst.
Een hele foute inschatting, geeft niet hoorquote:wat een links modje niet wilt, mag 'ie op slot?
Achossie...
Neen. *wijst naar faq/huisregels NWS.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:14 schreef robh het volgende:
Nicolas Berg wilde de wereld helpen
Het andere topic is vol hoor, maak daar dan gewoon deel 2 van![]()
quote:Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst. Als aanzet tot een discussie verwachten dat je op zijn minst een (korte) eigen mening deponeert, die wat verder gaat dan een smiley of simpele one-liner. Dat betekent overigens niet dat je nieuwsdumps wel in andere fora (bijv. GC) kwijt kunt, NWS is het forum voor discussies over nieuws. Wil je niet de moeite nemen een korte eigen mening te formuleren dan kun je je bericht eventueel onder de aandacht brengen van de Frontpage.
Open dan idd maar een nieuwe thread over die gekken die het in hun hoofd halen om te stelen van graven.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:10 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Jongeren stelen bloemen bij monument
Dat topic is op slot. Het is natuurlijk ook een naar topic, maar die zijn er wel meer. Geen reden om het op slot te doen, lijkt me. En zoals ik al in mijn topic zei, had ik wellicht de speculatie over daders weg moeten laten en die mag ook alsnog wel weg, maar ik vind het vrij belachelijk dat ie dicht zit.
Ach ja, dat was te verwachten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:23 schreef Loedertje het volgende:
Neen. *wijst naar faq/huisregels NWS.
Precies, tenslotte heb je ze zelf ooit mede bedacht nietwaar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:29 schreef robh het volgende:
[..]
Ach ja, dat was te verwachten.
Jep. Reuze handig af en toequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Precies, tenslotte heb je ze zelf ooit mede bedacht nietwaar?
Je bedoelt de reactie op "weke zak"?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:25 schreef Refragmental het volgende:
Kan iemand hier ff naar kijken?
Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan
Verbal wenst me een coma toe...
ik ben al om minder gebanned![]()
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt de reactie op "weke zak"?
HO!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!
Of mag ik Verbal ook ongestraft een marteldood ala jihad toewensen? Dan weet ik dat tenminste voor de volgende keer.
Het blijft me trouwens verbazen dat Verbal heel vaak met dit soort reacties wegkomt... want het is zeer zeker niet de eerste laatste keer dat ie iemand half-dood wenst.
Dus wat je zegt is dat je iemand bestraft wilt zien omdat hij reageert nadat jij hem uitschold?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jah... iemand een coma toewensen mag namelijk niet, maar dat wist je natuurlijk ook wel als Mod!
HO... het dubbeltje heeft 2 kanten!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
HO!!
*ingrijpt*
JIJ loopt al jaren vanuit het niets breinloos op V te reageren, we zijn nu 5 jaar verder onderhand, mag het onderhand eens afgelopen zijn?
Dank,
verder wenst V je niets dan goeds...
En hoe weet jij dat het een minderjarige is?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:41 schreef sarsvirus het volgende:
hoi geachte heren
ik heb last van het icoontje van Kindred_Spirits.
het is van een minderjarige die naakt is.
volgens mij is dit tegen de regels die hier worden toegepast..
graag doet dat wat aan
Loedertje is een dame!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:41 schreef sarsvirus het volgende:
hoi geachte heren
Hoe weet jij dat het van een minderjarige is?quote:ik heb last van het icoontje van Kindred_Spirits.
het is van een minderjarige die naakt is.
volgens mij is dit tegen de regels die hier worden toegepast..
graag doet dat wat aan
Tis klaar, 5 jaar dit gekneus,quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:49 schreef Refragmental het volgende:
En hoe vaak reageer ik op Verbal?
1 keer in de maand ofzo... en dan gaat het regelmatig mis.
Maar waar er 2 over en weer "bekvechten" zijn er ook 2 fout... behalve wanneer het verbal betreft zoals ik wel heb gemerkt in persoonlijke ervaringen.
Zeg dat ook aub tegen hem!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis klaar, 5 jaar dit gekneus,
verzin iets anders, reageer niet op V, klaar.
Doen we, maar hej, denk aan de voordelen van een comaquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zeg dat ook aub tegen hem!![]()
2 bekvechten 2 fout! Simpel zat.
Maar voor Verbal gelden speciale regeltjes.
Ik wens hem ook niets dan goeds toe (coma's zijn blijkbaar goed)
No way .quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:54 schreef Refragmental het volgende:
Maar voor Verbal gelden speciale regeltjes.
Ik loop stage... is ongeveer gelijk aan een coma van 9 tot 5!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen we, maar hej, denk aan de voordelen van een coma
Nooit meer vroeg op om te werken
Case closed verder?
Bedankt. Mocht het weer zo gaan, zet dan maar in mijn openingspost met vette grote koeie letters bij dat er negatieve opmerkingen in feedback moeten en niet in de reeks.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Loedertje het volgende:
Done
Zal wel het Sasservirus zijn, of misschien SARS. Oh nee ik weet het al ... Het Fok! antimoslimbashingvirus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:55 schreef Mr.J het volgende:
Maar waarom die post van MrMackey weer verwijderd zijn?
quote:Wat ben je toch een ongeloofelijk achterlijke boerenlul met zijn hoofd zover in zijn eigen reet dat het je zwart ziet.
Jemig, aanstellerig gedoe constant hierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:56 schreef RichardQuest het volgende:
Sinds wanneer wordt DIT getolereerd?
[..]
Ik wens niet uitgescholden te worden, toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:07 schreef My_Way het volgende:
[..]
Jemig, aanstellerig gedoe constant hier![]()
7?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:20 schreef SCH het volgende:
Sneue actie Dagonet, eerst 7 pagina's aan laten leuteren en dan plotseling dicht. Echt belachelijk
Ik zat nog op 1 paginaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja 7!
Maar daar zijn de vaste vriendjes nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:39 schreef Dagonet het volgende:
Maar in KLB loopt nog een topic
Van Gogh beledigt ook Ditrich (Jahjah deel II)
Maarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar daar zijn de vaste vriendjes niet![]()
Mwah, ik vind het nogal slap om een topic zo lang open te houden en het dan gedurende lopende discussies met een non-argument plotsklaps te sluiten. Had dat dan meteen gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maardaar kun je nieuwe vriendjes maken!
![]()
Da's waar ook, moet ook nog effe in POL moddenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef Sidekick het volgende:
Er is in POL nu een Jahjah-topic: Het ware gezicht van Abou Jahjah
Voor zolang die open blijft natuurlijk.
daaaaaggggquote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
Och och och - opruimen in Endstra-topic. Omdat een paar rechtse humorlozen klagenSneu hoor - maar dan zullen we eens goed in de gaten wat er qua indirecte doodsverwensingen door dat soort types gebeurt.
Beetje overactief loeder en dago
Geen massavernietigingswapens in Irakquote:Op maandag 17 mei 2004 16:10 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Tief jij anders effe fijn op met je gezuig, misselijke dweil.
Maak je niet druk. Wat heb je liever, dat je een misselijke dweil wordt genoemd of een linkse rat?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen massavernietigingswapens in Irak
Hebben we niets aan, he?
Er zijn gewoon een zooi onzin/bagger reacties weggehaald die het topic aan het verkutten waren.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
Och och och - opruimen in Endstra-topic. Omdat een paar rechtse humorlozen klagenSneu hoor - maar dan zullen we eens goed in de gaten wat er qua indirecte doodsverwensingen door dat soort types gebeurt.
Beetje overactief loeder en dago
Berichten zijn verwijderd, laat je de volgende keer niet zo uit de tent lokken.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen massavernietigingswapens in Irak
Hebben we niets aan, he?
Waarachtig een nieuwe vorm van doodwensen. "Ik hoop dat jij zondag op TV komt."quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Beetle het volgende:
Trouwens,
Pim Fortuijn was ook een dag voor zijn door bij Harry Mens op de koffie. Ik denk dat we Theo van Gogh voorlopig niet op de zondag op tv zien...
Die is van shmoopyquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarachtig een nieuwe vorm van doodwensen. "Ik hoop dat jij zondag op TV komt."
[NWS SC] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuwsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer komt er weer eens een slowchat in NWS ?
quote:Arrestaties in verband met onthoofding Amerikaan
Uitgegeven: 18 mei 2004 15:50
Laatst gewijzigd: 18 mei 2004 15:50
BAGDAD - In Irak zijn volgens Iraakse bronnen vier mensen gearresteerd in verband met de onthoofding van de Amerikaan Nick Berg, wiens stoffelijk overschot tien dagen geleden werd gevonden in Bagdad.
Het filmpje op internet waarop de onthoofding was te zien, leidde vorige week in de hele wereld tot grote beroering. De terrorist Al-Zarqawi zou Berg hebben onthoofd.
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=325749&c=22
Puik planquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:25 schreef robh het volgende:,
,
,
Hallo liefjens, zouden jullie samen met mij willen lobbyen om de boeing-in-toren-smiley en de marokkanen-het-land-uit-smiley in te voeren op FOK? Nu elk subforum zn eigen smileys krijgt mag NWS natuurlijk niet ontbreken.
Ik denk dat het goed zou passen.,
,
,
![]()
Ik ben bezig met het overtrekken van het Nick Berg fillmpje. Maar daar gaat nogal wat tijd in zitten. Even geduld dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:29 schreef kLowJow het volgende:
Puik plan [afbeelding]
Heb je al een ontwerp klaarliggen?
Strak planquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:23 schreef kLowJow het volgende:
@Loedertje
Zet anders onderstaand bericht in de OP van...
Verdachten onthoofding Berg opgepakt
[..]
Een zeer vlotte mod-actie, drie minuten na mijn suggestie. Hulde.quote:Op woensdag 19 mei 2004 06:18 schreef Dagonet het volgende:
TT aangepast
Als jij bij Harrie Mens op de koffie bent in de uitzendingquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer komt er weer eens een slowchat in NWS ?
Schreef ik dat het geweldadig was?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:42 schreef deantoine het volgende:
Loedertje? wtf waarom opslot?
het is alles behalve geweldadig...
No way.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:36 schreef speedcore het volgende:
ik stel voor ... user uit te roeien
waaaaaaaaaaaah...........smisbruik!quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:41 schreef speedcore het volgende:
deze thread is voor feedback, niet voor onzin
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:42 schreef robh het volgende:
Welke debiel opent er dan ook een topic over walvissen![]()
Dan mag je veel roeispanen uitdelen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:36 schreef speedcore het volgende:
ik stel voor om dat soort offtopic posts voortaan met wortel en tak en user uit te roeien
I suggest tactical nukesquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:47 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dan mag je veel roeispanen uitdelen.
Yep, het is een forum voor nieuws mét een aantal huisregeltjes.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Loedertje? Ik weet niet waarom hier Betoger gooit poeder naar Blair een slot op zit? Dit forum is toch voor nieuws? Nou dan heb ik nieuws voor je! Dat is nieuws.
quote:Wanneer je een topic opent, verwachten we in ieder geval een bronvermelding op het moment dat je refereert aan feiten of een nieuwsbericht. Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst. Als aanzet tot een discussie verwachten dat je op zijn minst een (korte) eigen mening deponeert, die wat verder gaat dan een smiley of simpele one-liner. Dat betekent overigens niet dat je nieuwsdumps wel in andere fora (bijv. GC) kwijt kunt, NWS is het forum voor discussies over nieuws. Wil je niet de moeite nemen een korte eigen mening te formuleren dan kun je je bericht eventueel onder de aandacht brengen van de Frontpage
Vraag dat maar aan robh, die heeft die huisregeltjes ooit verzonnenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:25 schreef Armageddon het volgende:
Ach zuig toch aan m'n ballen Loedertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |