rtlnieuws.nlquote:Een 7-jarig verstandelijk gehandicapt jongetje uit Kerkrade is op klaarlichte dag onderweg van school naar huis door een man verkracht.
Huilend
De jongen kwam vrijdag rond 16.15 uur huilend thuis. Uit medisch onderzoek bleek daarna dat hij verkracht was.
Volgens de politie is dat gebeurd vlak nadat hij uit de schoolbus was gestapt in de buurt van enkele flats aan de Ailbertuslaan in Kerkrade. Het is onduidelijk of hij op straat of ergens in een woning is misbruikt.
Ze mogen hem net zolang met vlakke hand slaan totdat ie dood is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:00 schreef Stuart het volgende:
Die verkrachter zouden ze wat mij betreft mogen doodschoppen op klaarlichte dag![]()
Verschrikkelijk voor dat jochie (en zijn ouders)
Dude, dan ben je zo ziek!! Die vent mogen ze wel weer castreren ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:58 schreef static het volgende:
[..]
rtlnieuws.nl
Wat lopen er toch een zieke mensen rond.
zinvol geweld bestaat welquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:00 schreef Stuart het volgende:
Die verkrachter zouden ze wat mij betreft mogen doodschoppen op klaarlichte dag![]()
Misschien zijn hier alsnog mensen te vinden die het lekker vindenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
Afschuwelijk
(maar wat wil je met dit topic meer dan dat iedereen herhaalt hoe afschuwelijk het is?)
Daar is het gebeurdquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:06 schreef EMW het volgende:
Waarom vermeld je Kerkrade in de topictitel? Wat insinueer je ?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:06 schreef EMW het volgende:
Waarom vermeld je Kerkrade in de topictitel? Wat insinueer je ?
Ik kan mij niet voorstellen dat op dit bericht andere reacties komen dan "erg, ziek , triest, verschrikkelijk ect".quote:Wanneer je post in een topic wordt er dan ook verwacht dat je post redelijkerwijs met het onderwerp te maken heeft en iets bijdraagt aan de lopende discussie, zoals feiten, aanvullingen en (onderbouwde) meningen.
Wanneer je een topic opent, verwachten we in ieder geval een bronvermelding op het moment dat je refereert aan feiten of een nieuwsbericht. Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst. Als aanzet tot een discussie verwachten dat je op zijn minst een (korte) eigen mening deponeert, die wat verder gaat dan een smiley of simpele one-liner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |