abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18813153
Van de frontpage:
quote:
Tegen de internetsite Ertan.nl is door het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) een klacht ingediend bij justitie. Dit gebeurde nadat het MDI diverse klachten kreeg van internetgebruikers over haatdragende teksten over homoseksuelen op de site. Omdat er een onderzoek naar hem loopt heeft Ertan zijn site overigens overgeplaatst van Ertan.nl naar Ertan.biz.

In wat genoemd wordt een column wordt door Ertan gerefereerd aan de haatlectuur uit de Amsterdamse El Tawheed moskee. Te lezen staat onder meer: ''Zodra de islamitische wet van kracht is in Nederland, zal ik de eerste zijn die elke protesterende homo, met het hoofd naar beneden, van de Westertoren zal duwen. Tweede-Kamerlid Boris D. van D66 maakt daarbij een goede kans om als eerste te mogen.''

Het openbaar ministerie heeft aangekondigd een onderzoek te zullen instellen.

Het is niet geheel duidelijk wat de bedoeling is van de site Ertan.nl. Ook op FOK! wordt door bezoekers regelmatig verwezen naar de site omdat die anti-westers en homohatend zou zijn. De site ziet eruit als een soort weblog en sommigen betogen dat het een (mislukte) poging tot humor is, danwel discussie uitlokkend of gemaakt door een op digitale relletjes belust persoon. De site noemt zichzelf een ''onafhankelijk en open medium voor de Nederlandstalige moslimgemeenschap'' en zegt op zondag satirisch te zijn.

De maker de site is al langer actief op internet, zo zette hij bijvoorbeeld ook deze weblog op, die loopt tot begin januari 2004. De maker staat er om bekend dat hij vaak zelf reageert op artikelen die er over hem verschijnen. De site Schandaal.com besteedde al vaker aandacht aan hem.
Beetje raar dat mensen als Theo van Gogh vrij hun mening mogen uiten, dat je van alles mag zeggen over moslims, maar als het is een keer uit de andere hoek komt het zo behandeld wordt.
pi_18813209
het MDI bestaat uit een stel criminele personen die misbruik maken van subsiedie geld... daarnaast is Ronald Eissens bezig met een aantal partijken waar geen hond zijn neus in zal steken.

Van mij mag die Eissens ook van de Wester Toren af... samen met zijn vriendin en de Magenta club.

kijk ik discrimineer niet... maar wens ze alleen een prettige vlucht toe
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 17:52:10 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_18813246
Politici met naam en toenaam bedreigen is ehm niet slim.
pi_18813275
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:45 schreef Meh7 het volgende:

dat je van alles mag zeggen over moslims, maar als het is een keer uit de andere hoek komt het zo behandeld wordt.
Huilie.
Je mag óók niet zeggen dat moslims van een flat moeten worden gegooid.
.
pi_18813301
Spam .
pi_18813303
Ertan is een übertroll. Zie ook de topics die hij op FOK! heeft geopend. Ik heb me wel eens afgevraagd wie hier achterzit, is de naam van deze persoon bekend?

Anyway, wat mij betreft mag tegen dit soort haatzaaierij worden opgetreden.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 17:56:16 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_18813313
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Huilie.
.
Mag wel lijkt mij. Moslims mogen boeken uitgeven waarin staat dat homo's moeten sterven dus wat let je om een tekst te schrijven waarin je aangeeft dat het slecht is moslims als buren te hebben en dat ze van het balkon moeten.
pi_18813337
17 topics op FOK!, 16 slotjes...

http://forum.fok.nl//fok/(...)&order=topicstartAsc
pi_18813358
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:52 schreef Sniper het volgende:
Politici met naam en toenaam bedreigen is ehm niet slim.
Komt hij over 2 maanden wel achter als ze om half 7 voor zijn deur staan met blauw busje, hehe

Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
pi_18813366
Ik hoop dat binnenkort de moslim wereld zelf een keer in opstand komt tegen dit soort ongein, anders duurt het volgens mij niet lang meer voordat bepaalde groepen het heft zelf in hand nemen. Ik denk dat daar helemaal niemand op zit wachten, want dan leiden de goeden weer onder de slechten.
Ertan.nl is mijns insziens niets meer dan een site welke het moslimfundamentalisme en haat predikt en goedkeurt. Site afsluiten en maker op een treintje naar het oosten is een goede start. Overigens, elk ander individu ongeacht achtergrond dat tot haat en onverdraagzaamheid oproept mag met hetzelfde treintje mee.
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_18813403
''Zodra de Nederlandse wet van kracht is in Nederland, zal ik de eerste zijn die elke protesterende islamiet, met het hoofd naar beneden, van de Westertoren zal duwen. Ertan. van Ertan.nl maakt daarbij een goede kans om als eerste te mogen.''
Ja Ja
pi_18813404
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:55 schreef Kozzmic het volgende:

Ertan is een übertroll. Zie ook de topics die hij op FOK! heeft geopend. Ik heb me wel eens afgevraagd wie hier achterzit, is de naam van deze persoon bekend?
Domeinnaam ertan.nl (eerste domein)

Registrant S. Asuk
Burgemeester v Leeuwenln 8
1064 KJ AMSTERDAM
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact S. Asuk
+31 (0)641205014
postmaster@ertan.nl

Publieke info.
pi_18813420
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
Huilie.
.
Maar je mag gerust zeggen dat alle moslims een bedreiging vormen tegen de maatschappij?
pi_18813439
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:01 schreef Luke_SuperDude het volgende:
''Zodra de Nederlandse wet van kracht is in Nederland, zal ik de eerste zijn die elke protesterende islamiet, met het hoofd naar beneden, van de Westertoren zal duwen. Ertan. van Ertan.nl maakt daarbij een goede kans om als eerste te mogen.''
De Nederlandse wet is al van kracht
pi_18813454
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:45 schreef Meh7 het volgende:
Van de frontpage:
[..]

Beetje raar dat mensen als Theo van Gogh vrij hun mening mogen uiten, dat je van alles mag zeggen over moslims, maar als het is een keer uit de andere hoek komt het zo behandeld wordt.
lul niet uit je nek!
Theo van Gogh ligt rechelmatig overhoop met MDI en anderen inzake zijn uitspraken. Iedereen mag in principe zeggen/schrijven wat hij/zij wil, toetsing geschied in Nederland achteraf bij de rechter. Dat houd in dat ook mensen waar je het niet mee eens bent in principe mogen zeggen/schrijven wat ze willen...
pi_18813461
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar je mag gerust zeggen dat alle moslims een bedreiging vormen tegen de maatschappij?
als moslims leven volgens een doctrine van haat en onverdraagzaamheid jegens andersdenkenden wel, ja.
pi_18813463
Of:

Domain Name ERTAN.BIZ
Registrant Name Ertan Kurtoglu
Registrant Address1 Postbox 679
Registrant City Nieuwegein
Registrant State/Province Utrecht
Registrant Postal Code 3430 AR
Registrant Country Netherlands
Registrant Country Code NL
pi_18813485
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:03 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De Nederlandse wet is al van kracht
Deze persoon discrimineerd en loopt vrij rond! Weinig rechtspraak lijkt me! Als dit soort mannetjes de macht krijgen hebben we zo weer praktijken zoals in 1940-1945 in duitsland met al die kampen alleen zijn deze keer de homo's e.d. de lul
Ja Ja
pi_18813499
quote:

[..]

tuurlijk mag dat!

vrije menings uiting heet dat
pi_18813517
quote:

[..]

Misschien moet je het woord "alle" weglaten!
Ja Ja
  † In Memoriam † zaterdag 1 mei 2004 @ 18:08:10 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18813529
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:05 schreef Luke_SuperDude het volgende:

Als dit soort mannetjes de macht krijgen hebben we zo weer praktijken zoals in 1940-1945 in duitsland met al die kampen alleen zijn deze keer de homo's e.d. de lul
Als..

Misschien moeten wij Nederlanders gewoon eens leren relativeren.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:09:07 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_18813549
quote:

[..]

Zolang het moslims vrijstaat om te zeggen dat homo's moeten sterven lijkt me dat een ieder ook mag zeggen dat moslims dood moeten.
pi_18813555
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als..

Misschien moeten wij Nederlanders gewoon eens leren relativeren.
Dat we weinig hebben geleerd van 2 keer een wereldoorlog?
Ja Ja
pi_18813557
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:08 schreef Loedertje het volgende:

Misschien moeten wij Nederlanders moslims gewoon eens leren relativeren.
pi_18813635
Ik zie al weer een aantal rare extremistische reacties. Mensen, moslims en anderen, moeten elkaar eens een keer leren respecteren. Haat en Religie is hetgeen wat voor leed heeft gezorgd en en dat nog steeds doet. Als mensen dat nou eerst eens leren omdat in te zien is een tolerantere maatschappij een stuk dichterbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')