abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19063541
Niet alleen vond van Gogh het nodig om Jahjah te beledigen als debat-leider, ook voor Boris Ditrich had hij eea in petto, uit zijn column:
quote:
Ik had Dittrich willen vragen of 'ie opgewonden raakte van hun kontjes en Aboe Jah Jah of er voor homoseksuelen plaats is in het paradijs van Allah en dat heeft nu geen doorgang kunnen vinden .../snip/ ... meneer Koenders (PvdA) en Dittrisch (D'66), de carrièrepolitici die - business as usual - begerig aanschurken bij een fanaticus. Ik heb de nieuwe NSB gezien; meneer Dittrich en meneer Koenders gaan het vast heel ver brengen.
Na de beledigingen aan het adres van Jahjah volgde dit:
quote:
Boris Dittrich (D'66) gaf ik de microfoon. Die riep: "Wat ben jij een onbeschofte lul!" En volgde Aboe Jah Jah. Ik omschreef meneer als 'het zalvende glijmiddel van D'66'. Er was tumult in de zaal
Wat een sneue meneer is die van Gogh toch en hoe ongeschikt als leider van een debat.

Ook zegt hij dit:
quote:
Aboe Jah Jah durft niet in debat, zoals 't een ware schijtlijster betaamt, maar dat vermoedde ik al.
Ik denk dat Jahjah het debat juist niet schuwt (of je nu een hekel aan hem hebt of niet, hij komt altijd opdraven en lult menigeen onder de tafel)

Lees de gezellige column van de de man die door Fortuyn een andere kijk op het leven kreeg hier:

http://www.theovangogh.nl/aboujahjah_2.html
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_19063560
Pffffff, asociaal figuur die Theo van Gogh
(Overigens vind ik de AEL ook een achterlijke groepering !)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 12 mei 2004 @ 03:24:14 #3
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_19063703
Ach ja, AEL (laten we een terrorist uitnodigen), Theo van Gogh (volksmennende gifpad)... Allebei overbodig.
The Internets, I needs it..
pi_19063704
Ja, ik heb het ook gelezen. Beetje sneu zoals 'ie trots verteld welke 'interessante' vragen 'ie allemaal wel in petto had.

Als dat nou echt alles is wat hem tegenwoordig boeit dan kan 'ie misschien maar beter ophouden met mensen interviewen.
pi_19063705
En hoe lang gaat het duren voordat de slotjesman langskomt ?
Ken wel ff duren als je een topic opent om 3 uur snachts
pi_19063711
Van Gogh is gewoon een irl KastaNova kloon .
I was an atheist until I realized I was God
pi_19063720
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 03:25 schreef kastanova het volgende:
Van Gogh is gewoon een irl KastaNova kloon .
Quite true
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2004 @ 03:31:41 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19063733
Ik twijfel tussen soaps/klaagbaak/lit en GC omdat dit geen nieuwsbericht is maar het bespreken van een column die bol staat van de frustratie.

NWS->LIT ! ( omdat Theo nu eenmaal een "schrijver" is )
pi_19063763
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 03:31 schreef Loedertje het volgende:
Ik twijfel tussen soaps/klaagbaak/lit en GC omdat dit geen nieuwsbericht is maar het bespreken van een column die bol staat van de frustratie.

NWS->LIT ! ( omdat Theo nu eenmaal een "schrijver" is )
Klaagbaak of GC liever, het is wel nieuws imo (net als deel I) , en Van Gogh heeft weinig literatuur op zijn naam staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cosma-Shiva op 12-05-2004 03:44:05 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_19064806
Van Gogh speelt alles direct op de man, en gaat niet inhoudelijk in op zaken... Abu Jajah is net als Fortuijn een enorme ego-tripper, en kan het dus niet hebben wanneer hij afgezeken wordt. Ik heb ook eens een "debat" gezien tussen hem en Jort Kelder, en ook daarin had hij moeite om te blijven zitten, toen Jort hem in zijn ogen beledigde.
En waarom mag Van Gogh Abu geen pooier van Allah noemen, maar mag Abu hem wel een varken noemen?!? Zeker in zijn Godsdienstelijke context een zeer zware belediging, want dan is Van Gogh namelijk het onreinste van het onreinste...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_19064863
Ik vind het wel grappig...

Leuke titel voor een Suske en Wiskeboek
Suske en Wiske en de Pooier van de Profeet

Boris moet zich maar eens druk gaan maken over hoe erover zijn "soort" gedacht wordt door lieden als Jahjah...alleen zijn die slim c.q. schijnheilig genoeg om zich daar nu niet (meer) openlijk over uit te laten om hun slachtofferrol niet te saboteren.

Jahjah kan je niet vaak genoeg beledigen wmb
Grappig altijd weer die selectieve verontwaardiging en gemiep over respect.

Zullen we W.F. Hermans weer eens even citeren?
Bij Rondom Tien zag ik onze moslimbroeders lachen (netals ik) om dat citaat.
Vervang katholieken door moslims, lees het voor en dan de smoeltjes eens bekijken..

Nederland op zijn smalst (lafs) weer .
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19068439
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 08:39 schreef milagro het volgende:

Boris moet zich maar eens druk gaan maken over hoe erover zijn "soort" gedacht wordt door lieden als Jahjah...alleen zijn die slim c.q. schijnheilig genoeg om zich daar nu niet (meer) openlijk over uit te laten om hun slachtofferrol niet te saboteren.

Vervang katholieken door moslims, lees het voor en dan de smoeltjes eens bekijken..

Nuff said
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:53:42 #13
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_19068478
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 08:39 schreef milagro het volgende:

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:36:50 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19129258
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 03:38 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Klaagbaak of GC liever, het is wel nieuws imo (net als deel I) , en Van Gogh heeft weinig literatuur op zijn naam staan.
Klaagbaak it is
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_19129445
Niks voor Klaagbaak -> GC
pi_19129525
Nou zeg - Theo krijgt buikpijn van dat heen en weer geslinger.

Als het maar een subforum met uitzicht op het oosten is
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:50:00 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_19129531
quote:
Gut, dat was nog een heel gedoe, verleden week zaterdagavond in de Amsterdamse Stadsschouwburg. Nadat ik Allahs chef-Propaganda van de afdeling België, de Heer Dyab Abou Jah Jah, ‘pooier van de Profeet’ had genoemd, brak er enig tumult uit in de zaal. Meneer stond op, gevolgd door zijn roedel lulletjes rozewater in het zwart, die als knokploeg optreden om ongelovigen te intimideren. Omdat ik van nature van het harmoniemodel ben, zong ik Dyab na: “Allah weet het beter! Allah weet het beter!” Vervolgens stond de Heer Boris Dittrich (D66) op om te verklaren dat ik ‘een onbeschofte lul’ ben, waarna ik mijn geachte opponent omschreef als ‘het zalvend glijmiddel van D66’. Kortom, het was een genoeglijke avond bij Happy Chaos.

Buiten probeerde journalist Yourie Albrecht de gekwetste pooier terug op het podium te krijgen. Hij werd door vijf lijfwachten beetgepakt en geslagen. Ondertussen legde de Heer Dittrich (D66) voor de camera’s uit dat hij ‘absoluut solidair’ was met de geëerde gast uit België. Een jongeman met een laag voorhoofd waarin een diepe rimpel Allah van Ground Zero probeerde te onderscheiden, deed intussen pogingen om Albrecht wegens geweldpleging te laten arresteren door twee passerende agenten. Dat was een aardig voorproefje van wat ons te wachten staat als de Heer Abou Jah Jah ‘langs democratische weg’ de Sharia, de islamitische wet, aan ons heeft opgelegd. De lijfwachten meldden inmiddels ‘We maken dat varken af’ of ‘We pikken het niet langer van dat varken’, waarmee vermoedelijk mijn persoontje werd bedoeld. Het varken is een lief en intelligent dier en beschikt zeker over meer hersens dan de sufferdjes waarmee de Heer Abou Jah Jah zich omringt. Ik vatte hun afkeer op als compliment.

Jammer dat de discussie niet doorging. Zo had ik bijvoorbeeld willen vragen of Boris Dyab een aantrekkelijke man vindt en, omgekeerd, van welke verdieping Dyab Boris als sodomiet zou willen werpen? De Heer Aboe Jah Jah is een religieuze fascist die Apartheid propageert, minstens zo
kwaadaardig als dat andere Verdriet van België, de Heer Filip de Winter (Vlaams Blok). En jammer genoeg is Dyab veel te laf om als gevangene van zijn eigen aanhang met woorden terug te slaan. Zou Allah niet altijd inspiratie geven?

De Heer Dittrich (D66) was één van de politici die twee jaar geleden champagne dronk toen het probleempje Fortuyn werd opgelost. Het was bepaald instructief om hem nu de aars van Aboe Jah Jah te zien likken. Laat ons hopen dat hier een mooie vriendschap opbloeit.
Dat kwispelstaarten van Dittrich voor de laars die hem vertrappen wil, is wat in zijn partij vermoedelijk onder ‘de dialoog’ verstaan wordt. Dittrich is er niet in geïnteresseerd dat Ayaan Hirshi Ali als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger nog steeds vierentwintig uur per dag bewaakt moet worden vanwege types als Aboe Jah Jah, die publiekelijk verklaarde dat zij ‘haar
mond moet houden’ en ‘opgesloten’ dient te worden. Dittrichs ‘begrip’ en behoefte om aan te schurken bij de pooiers en fanatici van Hamas - en let wel, volgens mij is dat in Nederland een
kleine minderheid -, is er mede verantwoordelijk voor dat hier in toenemende mate een klimaat van intimidatie heerst. Onder de honderden bijvalsbetuigingen die sinds zaterdag mijn kant opkwamen - met sommige vrienden heb ik geen vijand meer nodig; anderen verrasten me - klonk telkens weer: "Pas toch op!”

Het optreden van Dittrich was de smakeloze Judaskus van een politicus die even veel ambitie heeft als gebrek aan talent. Het was heel leerzaam om dat type Nieuwe NSB’er, Dittrich, in de weer te zien. Een aangever. Een onderkruiper. Een anti-democraat (D66). Laat ons hem gedogen met de deernis die collaborateurs toekomt.

Metro
Nou ben ik zelf een fanatiek D66 stemmer, maarreh .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_19129556
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou ben ik zelf een fanatiek D66 stemmer, maarreh .
Jij houdt van dit soort proza?
pi_19129571
Ik ben het ook niet altijd (meestal niet) met van Gogh eens. Maar je moet hem nageven dat hij een scherpe pen heeft
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:56:06 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_19129672
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 17:51 schreef SCH het volgende:
Jij houdt van dit soort proza?
Ja, ik kan er best van genieten om mensen vakkundig met woorden met de grond gelijk gemaakt te zien worden. En daar is Theo van Gogh inderdaad erg goed in.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_19129684
Slotje dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')