quote:Een zitting van het Britse Lagerhuis is woensdag geschorst nadat een man vanaf de publieke tribune een paars poeder naar premier Tony Blair had gegooid.
De man riep "realiseert u zich" en iets over "vijf jaar". Hij zat in het deel van de publieke tribune dat is bestemd voor leden van het Hogerhuis en genodigden. Voor de rest van de publieke tribune is onlangs een scherm geplaatst om dit soort incidenten te voorkomen. Een tweede man hield een papier omhoog. Wat daarop stond was vanuit de zaal niet te lezen. Beiden zijn gearresteerd.
Het poeder wordt onderzocht. Het raakte niet alleen Blair, maar ook vice-premier John Prescott en minister van financiën Gordon Brown.
Weet ik niet. Dit kwam net binnenrollen. Ik denk ik plaats het even.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:51 schreef robh het volgende:
En?
Okayquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Weet ik niet. Dit kwam net binnenrollen. Ik denk ik plaats het even.
from hero to zero gaat best snel zie ikquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:52 schreef robh het volgende:
[..]
Okay
Laten we nu met zn allen gaan hopen dat het miltvuur in poedervorm was.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien een promotie actie van witte reus ofzo.
Lees Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQ even door en plaats vervolgens voortaan een mening of stelling bij je openingspost.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dit kwam net binnenrollen. Ik denk ik plaats het even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |