Het zoveelste kleine berichtje op de FP. Wederom jongens in de leeftijd van 13 tot 16... Wat zal het nu worden? Waren de jongens "emotioneel verward", verwaarloosd tijdens hun opvoeding, zwakbegaafd? Zal het een taakstraf worden, of toch maar voorwaadelijk? Waar moet dit naartoe?quote:Vijf Rotterdamse jongens, in de leeftijd van 13 tot 16 jaar, hebben bekend dat ze begin maart een 14-jarig meisje hebben verkracht. De verdachten werden afgelopen maandag aangehouden en zullen morgen worden voorgeleid aan de officier van justitie.
Het meisje werd op 3 maart door een vage bekende een woning in Rotterdam binnengelokt. Daar werd zij door de jongen verkracht. Vier andere jongens, die later in de woning arriveerden, verkrachtten het meisje opnieuw. Uiteindelijk is het slachtoffer ontsnapt, maar heeft zij pas later aangifte durven te doen.
De politie van Rotterdam is terughoudend met de verstrekking van informatie in deze zaak. "In zedenzaken zijn wij uiterst zorgvuldig en summier met onze informatie. De informatie die wij nu vrijgeven is al aanzienlijk", aldus een woordvoerder van de politie. Er is niet bekendgemaakt op wat voor manier de jongens met elkaar in relatie staan. Ook over de manier waarop het meisje de woning is binnengelokt, wil de politie vooralsnog niets kwijt.
Ennuhh... als ik een vriendin van 14 zou hebben zou ik strafbaar zijn. :')quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Fokking ziek. Het zal je vriendin maar zijn die door 5 van die klootzakken te grazen wordt genomen. Ik zou toch ff huis gaan houden geloof ik.
ik hoor het een rechter al uitspreken.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:45 schreef Kindred_Spirits het volgende:
gewoon naar 18+ gevangenis sturen en hun anaal laten verkrachten door hun celmaten
Sorry ik probeerde het binnen 1 maar de internetverbinding is hier te traag. Waarom zou het niet gezegd mogen worden. Zelf jij WEET dat het zo is. Waarom weer die politieke correctheid om het niet te zeggen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:44 schreef ShaoliN het volgende:
Na 2 reply's alweer.
Die kans daarop is inderdaad aanwezig, net zo groot als de kans dat je oma een meesterwerk vindt nadat neef Hendrik per ongeluk een zeldzame kikker uit Brazilie meeneemt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, dat is inderdaad niet bekendgemaakt. Het zou dan ook fijn zijn om de vooroordelen achterwege te laten. Het kunnen ook gewoon autochtone daders zijn. Ook dat is mogelijk.
Ah, tis net zoiets als een fiets jatten, maar teruggeven als iemand er iets van zegt? En dat terwijl je weet dat 't niet mag.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zal echt wel mijn excuses aanbieden als het om 5 autochtonen blijkt te gaan, maar ik zweer dat ik nu mijn auto er om durf te verwedden dat het niet zo is.
Ik vind ook niet dat je ze idioten mag noemen. Respect voor iedereen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:50 schreef Loedertje het volgende:
Het doet er helemaal niet toe wat de afkomst is van idioten die zich in groepsverband stoer voelen en onder invloed van "het groepsproces" wandaden plegen
En iedereen die het nu over de afkomst heeft krijgt direct een edit.
Het is niet relevant.
Inderdaad, maar wat er allemaal gezegt wordt is nog geen excuus! Maar het wordt wel gezien als excuus, wat complete onzin is. Want iemand verkrachten met als reden dat je verwaarloosd bent kan toch niet manquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:47 schreef T1andonly het volgende:
Zoals de TS al zegt, er komen toch allemaal vage dingen die de advocaten van deze jongens op de proppen brengen...ze zijn sociaal achtergesteld, beinvloed, verwaarloosd...
De politie van Rotterdam is ook niet stom, als het om autochtonen jeugd ging was er waarschijnlijk wel vermeld dat het zo was.quote:De politie van Rotterdam is terughoudend met de verstrekking van informatie in deze zaak
Dit ben ik dus niet met je eens. Mesen die zich schuldig maken aan dit soort laffe delicten, en hiermee iemand voor het leven beschadigen verdienen het i.m.o niet om met respect bejegend te worden. Ik vind idioten dan ook nog subtiel en netje suitgedrukt van loedertje.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je ze idioten mag noemen. Respect voor iedereen!
Hoi,quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Wanneer realiseert men zich dat de enige manier om hier tegen op te treden keihard straffen, en op deze manier afschrikken is..
Het zit er idd dik in dat de straf weer niet hoog zal uitvallen gezien een ander recent geval van groepsverkrachting in Leeuwarden ( http://forum.fok.nl/topic/535648 )quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
terwijl we allemaal weten dat ze er waarschijnlijk toch met een hele lage straf (als ze al überhaupt gestraft worden).
O? En als ik nou eens de stelling deponeer dat Nederlandse jongens dit niet doen, om dat ze een VEEL groter respect voor (Nederlandse) vrouwen en meisjes hebben, is het dan nog steeds onzin?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:50 schreef Loedertje het volgende:
Het doet er helemaal niet toe wat de afkomst is van idioten die zich in groepsverband stoer voelen en onder invloed van "het groepsproces" wandaden plegen
En iedereen die het nu over de afkomst heeft krijgt direct een edit.
Het is niet relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |