Maar hij is toch weerquote:Op woensdag 14 april 2004 01:46 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat je de banner niet 580 pixels breed hebt gemaakt. Dan had hij precies in Fok gepast
Ik heb al een nieuwe topictitel + foto klaarliggenquote:Op woensdag 14 april 2004 01:50 schreef Svensational het volgende:
Ik vraag me af hoeveel veren ik nog in je reet zal stoppen![]()
En toch ben je ruim 30 minuten later nog onlinequote:Op woensdag 14 april 2004 02:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe topictitel + foto klaarliggen... maar nu duikt deze vogel (met een goed
gevuld verenpak) zijn nest in.
quote:Op woensdag 14 april 2004 02:38 schreef Wup het volgende:
Chris is een weet_ik_velertje, hij noemt iedereen lekker......
Je vergeet de zin af te maken. "worden" moet er nog achterquote:Op woensdag 14 april 2004 02:39 schreef Wup het volgende:
en de titel moet ingelijst ....
Daar waar ze moet zijn: ver weg!quote:Op woensdag 14 april 2004 02:46 schreef Svensational het volgende:
Waar is Renee trouwens gebleven
M'n pc was online, ik zelf was offline.quote:Op woensdag 14 april 2004 02:34 schreef Svensational het volgende:
En toch ben je ruim 30 minuten later nog online![]()
Persoonlijk zie ik liever Lizzy of Taraquote:Op woensdag 14 april 2004 09:30 schreef dunn0w het volgende:
[afbeelding]
Joost en Carlo scoren hoog...
Persoonlijk zie ik liever Niels of Duuk.
ach jee, ik had og zo gehoopt dat we van dat lijntje afwaren.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:31 schreef Svensational het volgende:Tara breekt met Arthur om dat hij Carlo niet accepteert. Arthur negeert dat en bied haar geld om haar bedrijf uit het slop te halen.
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ach jee, ik had og zo gehoopt dat we van dat lijntje afwaren.
onleuk gedoe steeds.
heb je nog meer?
nou ja geeft niet, er gebeurt nu ook niet echt veel maar het is echt super lollig allemaal.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Voor de rest weinig interessants![]()
nog steeds geen Hugo & Chris, ze moeten nu toch echt een beetje opschieten daarmee.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Voor de rest weinig interessants![]()
wie verzint dit nou weer?quote:Op woensdag 14 april 2004 09:30 schreef dunn0w het volgende:
stem image
Vind je? Ik vind er niet veel aan op 't momentquote:Op woensdag 14 april 2004 12:58 schreef Wup het volgende:
[..]
nou ja geeft niet, er gebeurt nu ook niet echt veel maar het is echt super lollig allemaal.
ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt met ONM.
ow wat jammer voor je, ik lach me suf.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:21 schreef Svensational het volgende:
Vind je? Ik vind er niet veel aan op 't moment![]()
Ik moest alleen lachen toen Joost op z'n bek flikkerdequote:Op woensdag 14 april 2004 13:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat jammer voor je, ik lach me suf.
ik moet zelfs lachen als Duuk bami eet.
Staat op de officiele site van ONM...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:03 schreef Wup het volgende:
[..]
wie verzint dit nou weer?
rare figuren komen daar. Joost & Carlo.... en dan ook nog Bram of all people?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:46 schreef dunn0w het volgende:
Staat op de officiele site van ONM...
joh, da's een hele fanclub.......quote:Op woensdag 14 april 2004 13:38 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor weet_ik_veel!!!
En dankje wel he!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:49 schreef Wup het volgende:
[..]
rare figuren komen daar. Joost & Carlo.... en dan ook nog Bram of all people?
voor de zoveelste keer.....quote:Op woensdag 14 april 2004 13:37 schreef Svensational het volgende:
Ik moest alleen lachen toen Joost op z'n bek flikkerde
mja ik ben een beetje in paniek want ik zie Claire niet meer?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:51 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor Wup!!!
Die is ook al een keer in elkaar gezakt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:55 schreef Wup het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer.....
neuh, Joost vind ik al heel lang niet meer lollig.
maar dat heb ik al een paar keer uitgelegd.
kijk als Bram nou eens zomaar op zn smoel zou vallen, zou het tenminste nog een beetje verrassend zijn.
Die heeft met 9-5 van haar schoonpapa verlorenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:56 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik ben een beetje in paniek want ik zie Claire niet meer?
tsss, wat een tuig hier.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef Svensational het volgende:
Die heeft met 9-5 van haar schoonpapa verloren
ja toen had ik de slingers nog opgehangen want ik dacht dat ie dood vielquote:Op woensdag 14 april 2004 13:57 schreef Svensational het volgende:
Die is ook al een keer in elkaar gezakt in het ziekenhuis.
Hahaquote:Op woensdag 14 april 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ja toen had ik de slingers nog opgehangen want ik dacht dat ie dood viel
Jazeker... alleen beetje irritant formaat.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef BVO het volgende:
Mooie OP weer.
Die was inderdaad goed.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:13 schreef babette21 het volgende:
Hulde aan Iwan voor prachtige OP!!
En nog ff reactie op je berichtje in vorig topic: jammer van die scenes/caps van Babs, maar 't is niet anders... Ben benieuwd naar je dvd'tje haha!!
Gelukkig maar dat ik niet in die buurt woon.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:49 schreef Wup het volgende:
mijn yorin ontvangst is al een paar dagen kut met peren
nog meer mensen last van in Rotterdam of omgeving?
Ik heb het juist met SBS en Net 5...quote:Op woensdag 14 april 2004 17:49 schreef Wup het volgende:
mijn yorin ontvangst is al een paar dagen kut met peren
nog meer mensen last van in Rotterdam of omgeving?
ja die ook, maar daar hoef ik geen captures van te makenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:23 schreef BVO het volgende:
Ik heb het juist met SBS en Net 5...
Werkt bij jou de fp?quote:Op woensdag 14 april 2004 18:32 schreef Wup het volgende:
ja die ook, maar daar hoef ik geen captures van te maken
geen idee die zie ik nooitquote:Op woensdag 14 april 2004 18:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Werkt bij jou de fp?
Ja die was leuk.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ay! Ik geloof dat Huug een beetje boos gaat worden.
Lizzy is weer leuk, omdat Tara toch niet in haar kleding zou passen.
nou ik ben benieuwd, een stoere Huug net zoals op dat dak?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ay! Ik geloof dat Huug een beetje boos gaat worden.
misschien stoer bedoeld maar erg naar waarheid is het niet volgens mij.quote:Lizzy is weer leuk, omdat Tara toch niet in haar kleding zou passen.
De hetero's zijn hier op het forum goed vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy zag er weer LEKKER uit...
En met zijn volledig aangepaste kledij.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
Joost was vandaag dus wel grappig met zn visje met anorexia......
kijk nog iemand die dat vind, ze zijn echt grappig en dan ook (bijna) iedereenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Carlo: Ik ben op Kreta geweest!
Arthur: Welke camping
Echt lachen gieren en brullen de laatste tijd met ONM!!!
dat vind ik dus outdated Joost geintjes.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
En met zijn volledig aangepaste kledij.
Tenzij Carlo morgen de tafel een poot uitdraait en daarmee eens lekker op die artsensmoelen gaat slaan.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef Wup het volgende:
wat een zielige vertoning die cliff
Soap ONM kan binnenkort worden omgedoopt tot Arthurs Comedy Factoryquote:Op woensdag 14 april 2004 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Carlo: Ik ben op Kreta geweest!
Arthur: Welke camping![]()
![]()
Echt lachen gieren en brullen de laatste tijd met ONM!!!
Je verwart Lizzy met Pik Frommelmans?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
Lizzy is eng.
ach Lisette moet er weer een beetje inkomen, ik had haar tenminste al een tijdje niet gezien.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een blinde koe is die Lisette. Ze pakt iets voor tante Betje uit een postvak, laat er nog wat uitvallen en raapt het geeneens op.
Ja, en ook dat is geen hoax. Kijk maar op http://www.onm.fr.fm onder de kop "nieuws".quote:Op woensdag 14 april 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Maar Aafke gaat uit de serie of niet?
Het was 19.40 uur, want de aflevering begint pas om 19.30 uur.....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Het viel me op dat Carlo tegen Tara zei dat dat feest voor dat goede doel om 19.30 begon, terwijl Arthur tegen Hugo zei dat het om 18.30 begon
Dat was het moment waarop ik mijn eten bijna ging herkauwen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:17 schreef BVO het volgende:
Wat zat Chris lekkerbekkend naar Hugo te kijken zeg.
Die Hugo mag trouwens ook wel eens gaan sporten.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was het moment waarop ik mijn eten bijna ging herkauwen.
weet_ik_veel bedankt voor die linkquote:Op woensdag 14 april 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, en ook dat is geen hoax. Kijk maar op http://www.onm.fr.fm onder de kop "nieuws".
het dus gewoon niet waar.....quote:Ook Kim Pieters (Claire Simons) en Fem Petreaus (Ariël Visser) zouden opstappen, maar dat kan Endemol niet bevestigen.
mja Tara liet dr Binkie anders ook maar gewoon aan zijn lot over.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het komt nogal contactgestoord over als je je zo afzijdig houdt."
Godverdehierenginder! Dat Claire blijft isquote:Op woensdag 14 april 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
het dus gewoon niet waar.....
Maar volgende week heeft ze het helemaal met Tuur gehad en breekt ze met hem. Ze gaat met "een van de twee primaten in een kooi" door.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
mja Tara liet dr Binkie anders ook maar gewoon aan zijn lot over.
Ja die was zekerquote:Op woensdag 14 april 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
Joost was vandaag dus wel grappig met zn visje met anorexia......
En met zijn filmhit in 32 of 33 landen .....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:32 schreef soapie het volgende:
Ja die was zeker![]()
kan je me die laatste zin een beetje uileggen?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze gaat met "een van de twee primaten in een kooi" door.
Ja hallo, hij bleef er toch zelf bij staan?! Geeft weer aan dat dat joch evenveel hersencellen als een goudvis heeft, een beetje normaal persoon was 'm allang gepeerd... (of nog beter: maakt gewoon goeie opmerkingen terug)quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
mja Tara liet dr Binkie anders ook maar gewoon aan zijn lot over.
hahaha, die sukkel kwam zelfs al opdagen, dat zegt toch genoegquote:Op woensdag 14 april 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
Ja hallo, hij bleef er toch zelf bij staan?! Geeft weer aan dat dat joch evenveel hersencellen als een goudvis heeft, een beetje normaal persoon was 'm allang gepeerd... (of nog beter: maakt gewoon goeie opmerkingen terug)
Toen Tuur tegen een van de andere ballen stond te lullen zei hij dat Carlo freefighter is. Freefighters zijn in Tuurs ogen "twee primaten in een kooi". Je moet wel opletten als Ome Tuur spreekt.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
kan je me die laatste zin een beetje uileggen?
ojah, dank je, maar eh... ik versta hem niet altijd, is dat een geldig excuus?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toen Tuur tegen een van de andere ballen stond te lullen zei hij dat Carlo freefighter is. Freefighters zijn in Tuurs ogen "twee primaten in een kooi". Je moet wel opletten als Ome Tuur spreekt.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
Maar ik hoop dat Huug een beetje flink aan de zuip blijft, mag hij ook eindelijk eens voor wat vermaak gaan zorgen.
Nee. Ga eens naar een zalver. Die kan je oren uitspuiten....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
ojah, dank je, maar eh... ik versta hem niet altijd, is dat een geldig excuus?
Aan Brammetje valt niks meer te redden, maar Huugje kan wat hulp van Chris verwachtenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
In 'n soap kan niet genoeg gezopen worden, dat maakt zelfs de Brammetjes en de Huugjes grappig
(voor hun doen, of course)
Geen zuipsel ter wereld is sterk genoeg om van Bram nog ooit een lolligerd te maken. Binnen een paar minuten kotst hij het uit en laat hij zijn semafoon er in week worden.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
In 'n soap kan niet genoeg gezopen worden, dat maakt zelfs de Brammetjes en de Huugjes grappig
(voor hun doen, of course)
Floor vond Bram grappig. Dan ben je maf.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen zuipsel ter wereld is sterk genoeg om van Bram nog ooit een lolligerd te maken.
Chris: "Hugo, lust jij een worstje op een prikker?"quote:Op woensdag 14 april 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
Aan Brammetje valt niks meer te redden, maar Huugje kan wat hulp van Chris verwachten
Nee, die had gewoon een lul nodig, dus was Bram de aangewezen lul.... ehhhh ... persoon.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
Floor vond Bram grappig. Dan ben je maf.
ik hoop toch niet dat je je eigen opmerkingen nog grappig acht ook?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb ik vandaag toch een partij meligheidsaanvallen, zeg!?
In de meeste ziekenhuizen mag je tegenwoordig mobiel bellen. In het Laurentius in Roermond en het Maaslandziekenhuis in Sittard mag het, tenzij je je op de cardiologie of de IC, o.i.d. bevindt.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Weet je waar ik me nou echt mateloos aan irriteer? Dat eeuwige gebel in 't Bea... Elke debiel weet dat je in een ziekehuis niet mobiel mag bellen... En Tuur zit altijd te paffen in z'n kantoor (deed Viccie trouwens ook).... Foei foei foei....
roflmaoquote:Op woensdag 14 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
ik hoop toch niet dat je je eigen opmerkingen nog grappig acht ook?
ow dat vind ik juist wel stoer. Maar Victor was natuurlijk ook gewoon stoer.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
En Tuur zit altijd te paffen in z'n kantoor (deed Viccie trouwens ook).... Foei foei foei....
Bettina moet niet zeuren, want die deed vroeger toch ook iets met sigaren!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
ow dat vind ik juist wel stoer. Maar Victor was natuurlijk ook gewoon stoer.
Tuur loopt ook altijd bij Bettinaop kantoor te roken.
Ik schrok al. Ik dacht dat ik er de oorzaak van was....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Weet je waar ik me nou echt mateloos aan irriteer?
ja dat roken vind ik ook wel grappig, maar dat gebel 'n beetje vaag... maar goed, 't is maar 'n kanttekening, moest 't ff kwijt haha...quote:Op woensdag 14 april 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
ow dat vind ik juist wel stoer. Maar Victor was natuurlijk ook gewoon stoer.
Tuur loopt ook altijd bij Bettinaop kantoor te roken.
Lijkt wel of Carlo die ouwe meid gaat pakken.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
dit is gewoon al een topic opzich,
ik heb hier niks meer aan toe te voegen
[afbeelding]
Floor is gewoon een lekker ding.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
Floor vond Bram grappig. Dan ben je maf.
Idols kijkequote:Op woensdag 14 april 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen al te pitten?
Alweer??quote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Idols kijke.
Ik snap niet dat iemand een hele avond naar zo'n debiele flauwekul en doorgestoken kaart kan kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef dunn0w het volgende:
Idols kijke.
Zelfs de herhaling is leukquote:Op woensdag 14 april 2004 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand een hele avond naar zo'n debiele flauwekul en doorgestoken kaart kan kijken.
Ik kijk voor de eerste keer...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zelfs de herhaling is leuk![]()
.
Dan begrijp ik hetquote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik kijk voor de eerste keer...
Maargoed ONtopic ..![]()
Fijn...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het.
Ik ga vandaag wel overal offtopic.
What else is new...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Fijn...!
Carlo was vandaag echt irritant zeg...
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:40 schreef dunn0w het volgende:
Kmoest toch wat zeggen om ONtopic te blijven..
Beetje wel ja... maar geef haar es ongelijk!quote:Op woensdag 14 april 2004 22:42 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik vond wel dat Tara een beetje lullig deed t.o.v. Carlo op dat feessie.
Tja, op zulke momenten blijft Tartara een van Walsum, maar volgens Veronica Magazine breekt ze volgende week met Tuur.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:42 schreef BVO het volgende:.
Ik vond wel dat Tara een beetje lullig deed t.o.v. Carlo op dat feessie.
Wie lullig tegen Lizzy doet verdient een klap op het bakkes.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:46 schreef dunn0w het volgende:
Tegen Lizzie deed Tara ook lullig... en dat vind ik nou weer niet kunnen..
Tjah idd lastig... Allebei goed acteren idd.. Ik kies denk ik voor Nikkie Plessen .. ik voorzie haar wel een goedlopende acteercarierre.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie lullig tegen Lizzy doet verdient een klap op het bakkes.
Welke Lizzy vind jij leuker? Vivienne of Nikki. Ik vind het een moeilijke keuze. Zijn beiden erg smakelijk en spelen beiden erg overtuigend.
Wat vinden jij en DunnOw aan Vivienne dan "minder"?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:51 schreef BVO het volgende:
Nikki vind ik een stuk leuker.
Vivienne kreeg tenminste nog eens wat te doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welke Lizzy vind jij leuker? Vivienne of Nikki. Ik vind het een moeilijke keuze. Zijn beiden erg smakelijk en spelen beiden erg overtuigend.
Straks blijkt nog dat die ouwe wanker een incestpedo is geweest...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
Zou ik ook doen als je vader met je aan de telefoon zit en als afsluiting zegt: 'Dag schat, mooi meisje'
Hmm...vind Viviënne ook wel goed acteren hoor, maar vind Nikki wat natuurlijker en echter overkomen...daarbij is ze qua uiterlijk gewoon veel meer mijn type.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat vinden jij en DunnOw aan Vivienne dan "minder"?
Ik vond het verhaallijntje over Lizzy's lingerielijntje wel leuk, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:56 schreef Wup het volgende:
Vivienne kreeg tenminste nog eens wat te doen.
Ik snap niet wat er overtuigend kan zijn aan iemand die nog geen enkele verhaallijn heeft gehad.
Ik zeg niet dat ik ook maar iets tegen Nikkie heb maar ik kan het niet uitstaan dat haar geen verhaallijnen gegund worden. Alles is voor Carlo..... ik begrijp ut dus echt helemaal niet.....
Nou .... ze liep een paar afleveringen geleden in haar rosa ondergoed rond.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:06 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind niets aan Vivienne 'minder' hoor.. moest gewoon kiezien..
Lizzies lingerielijntje?? Iets gemist..
Ah dattuh...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou .... ze liep een paar afleveringen geleden in haar rosa ondergoed rond.
Wup wil er vast en zeker nog wat caps van plaatsen.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:18 schreef dunn0w het volgende:
Ah dattuh...
Ik dacht al waar heeft hij het dan weer over...
die sjokt heus nog wel een keer terug.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
want Koen Ligthart heeft de relatie beëindigd.
Ja, achter Aafke's lijkkist.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:28 schreef Wup het volgende:
die sjokt heus nog wel een keer terug.
Ach, zo harig is SjokSjok nou ook weer niet ...quote:Harig kweekje.........
sorry, geen ontvangst hier remember?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup wil er vast en zeker nog wat caps van plaatsen.
Kabel van Nuon?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:37 schreef Wup het volgende:
sorry, geen ontvangst hier remember?
eneco...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kabel van Nuon?
Heb ik hier bij Essent in al die jaren een keer meegemaakt. Een maand of twee geleden. Om 19.30 uur viel de kabel deels uit (wel geluid en beeld met veel sneeuw) en om 20.05 deed de zooi het weer. Gelukkig moest die aflevering op het einde van een tape, dus kon ik ze op zondag overdoen.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:37 schreef Wup het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
eneco...
A new bad guy is born?quote:Gilles een vals liegertje, ik hoop het, dat speelt hij geweldig.
ik heb een tijdje bij nuon gewerkt en het is daar echt een flink zooitje, en inderdaad eneco schijnt dus nog erger te zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens velen nog kutter dan Nuon.
ja jij vond hem maar niks met zn dikke kop toch?quote:A new bad guy is born?
mja doe es lief, dan verzin ik een verhaaltje over een dode Bram voor jequote:Op woensdag 14 april 2004 23:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: zal ik dan maar wat caps voor je maken?
Helaas heb ik er de eerste 5 jaren geen hardware voor.....quote:Op woensdag 14 april 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
mja doe es lief, dan verzin ik een verhaaltje over een dode Bram voor je
Dat was Serge.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuur is nog bezig met het oppaffen van het pakje shag dat hij op het einde van het vorige seizoen van een patiënt jatte, onder het mom van: roken mag je niet meer, dus hier met dat pakje.
Jaja... ook onder rijk volk zit schorem.
Nee, dat was Tuur.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:56 schreef Svensational het volgende:
Dat was Serge.
Niet? Ik ben toch altijd in de veronderstelling geweest dat jij die hardware allang bezitquote:Op woensdag 14 april 2004 23:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Helaas heb ik er de eerste 5 jaren geen hardware voor.....
Een stukje tekst hoor je inderdaad niet.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:01 schreef Svensational het volgende:
Niet? Ik ben toch altijd in de veronderstelling geweest dat jij die hardware allang bezitIk heb je er ook nooit over gehoord dat je die niet zou hebben.
WIV gaat ineens interessante vragen stellen?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat vinden jij en dunnOw aan Vivienne dan "minder"?
Heb ik er één dan?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een stukje tekst hoor je inderdaad niet.
Ik zou die tv in/out toch van jou opkopen?
Vivienne had iets grotere joekels, maar Nikki is absoluut niet fout.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
WIV gaat ineens interessante vragen stellen?![]()
Maar ikzelf vind Viviënne vele malen beter. Nikkie heeft zo'n piepstem. Ik hoop nog steeds op een terugkeer (van Viviënne)
Oh, ben jij er zoeentje? Nepdeals regelen?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Heb ik er één dan?
Waar is die laatste _ voor?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: W_I_V_ is altijd interessant.
Wup denk ik wel, je zult 't met mij moeten doenquote:Op donderdag 15 april 2004 00:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iedereen al naar bed?
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Wup denk ik wel, je zult 't met mij moeten doen
Oh, en Iwan is er ook nogquote:Op donderdag 15 april 2004 00:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trusten Svenquote:Op donderdag 15 april 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Iwan is er ook nog
Maar WIV is ondertussen gevlogen(
)
Ja jij ookquote:Op donderdag 15 april 2004 00:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trusten Sven
Altijd dat beetje extra, hč?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
Waar is die laatste _ voor?
Dat was echtquote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef Wup het volgende:
wat een zielige vertoning die cliff
Ga jij maar fijn zelf je tuinslang aaien, viezerik!quote:Op donderdag 15 april 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Wup denk ik wel, je zult 't met mij moeten doen
En een cap van Carlo alleenstaand op een feestje lukt je wel?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:37 schreef Wup het volgende:
[..]
Tja, Carlo is inderdaad de huismongool van de Engel. Overigens had hij beter Tuur en Huug kunnen omverslaan, i.p.v. de tafel die hem niets heeft misdaan.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
Arthur is echtzoals hij Carlo te kakken zet
Als het om kerels gaat gebruikt ze desnoods superantenneversterkers om ze dan ook maar te kunnen zien.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
En een cap van Carlo alleenstaand op een feestje lukt je wel?
Tuur mag blij zijn dat ik geen Carlo ben, want dan had hij ter plaatse een gebroken halswervelnekkolom gehad. En Huug: ik had gelijk Pik Frommelmans naar 'm toegejaagd. En we weten allemaal wat Frommelmans met Huugke gaat doen. (Uiteraard wel ergens waar ik het niet hoef te zien, moet ik er effe bijzeggen...quote:Op donderdag 15 april 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
Arthur is echtzoals hij Carlo te kakken zet
Wup is het gewoon een beetje zat dat ik haar alsmaar om Lizzycaps aan haar hoofd zeur.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
En een cap van Carlo alleenstaand op een feestje lukt je wel?
Ik dacht dat jij wel in was voor wat mannenseksquote:Op donderdag 15 april 2004 01:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tuur mag blij zijn dat ik geen Carlo ben, want dan had hij ter plaatse een gebroken halswervelnekkolom gehad. En Huug: ik had gelijk Pik Frommelmans naar 'm toegejaagd. En we weten allemaal wat Frommelmans met Huugke gaat doen. (Uiteraard wel ergens waar ik het niet hoef te zien, moet ik er effe bijzeggen...)
Je kunt ook hier kijken!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 01:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wup is het gewoon een beetje zat dat ik haar alsmaar om Lizzycaps aan haar hoofd zeur.
Laat het denken maar aan anderen over. Als jij dat doet komt er blijkbaar niet veel van terecht. Ik ben toch meer een op-Lizzy-geilend-type.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat jij wel in was voor wat mannenseks
Maar je vind haar dus lekkerder dan:quote:Op donderdag 15 april 2004 01:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Godverdomme wat een mokkel! Kan ik urenlang mee bezig zijn!![]()
Ik vind het moeilijk, want ze hebben beiden een hoog lekkerheidsgehalte. Vivienne is iets ronder en voller om het zo te zeggen, Nikkie ziet er wat meer teder uit. Ik zou eigenlijk een vergelijkend warenonderzoek moeten uitvoeren.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
Maar je vind haar dus lekkerder dan:
Viviënne is als winnares uit de bus gekomen, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk, want ze hebben beiden een hoog lekkerheidsgehalte. Vivienne is iets ronder en voller om het zo te zeggen, Nikkie ziet er wat meer teder uit. Ik zou eigenlijk een vergelijkend warenonderzoek moeten uitvoeren.
Hoezo? Heb je die twee ooit te grazen genomen?quote:Op donderdag 15 april 2004 01:42 schreef Svensational het volgende:
Viviënne is als winnares uit de bus gekomen, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Waarom denk je dat ik "eigen ervaring" schrijfquote:Op donderdag 15 april 2004 01:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je die twee ooit te grazen genomen?
Stuur die twee dan eens rap naar mij toe. Ik ben een ouwe bok, maar ik lust zeker weten nog een paar groene blaadjes.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:46 schreef Svensational het volgende:
Waarom denk je dat ik "eigen ervaring" schrijf![]()
Na het zien van jouw icon zijn ze volledig op je afgeknapt. Mocht je nou deze icon gebruiken:quote:Op donderdag 15 april 2004 01:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Stuur die twee dan eens rap naar mij toe. Ik ben een ouwe bok, maar ik lust zeker weten nog een paar groene blaadjes.
Als jij je icon verandert ga ik geloven dat jij bij VM werktquote:Op donderdag 15 april 2004 01:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik bel morgen wel ff op de redactie van Veronica Magazine met hun managers. Dan regel ik ff een "interviewtje" met die twee.
Vervuilenquote:Op donderdag 15 april 2004 01:58 schreef Wup het volgende:
willen jullie dit mooie Iwan topic niet zo vervuilen
Sorry. Tikfoutje. Ik werk bij VW.quote:Op donderdag 15 april 2004 02:00 schreef Svensational het volgende:
Als jij je icon verandert ga ik geloven dat jij bij VM werkt
Jij moet stil zijn. Jij hebt hier het topic vervuild door te zeggen dat je Pik Frommelmans leuk / lekker vindt.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:58 schreef Wup het volgende:
willen jullie dit mooie Iwan topic niet zo vervuilen
Ik wordt er steeds meer benieuwd naar hoe Wup er uitziet. Misschien lijkt ze op één van de Lizzy's, of misschien op Claire, Frida of Ellen?quote:Op donderdag 15 april 2004 02:01 schreef Svensational het volgende:
VervuilenMet foto's van de oude Lizzy????
En ik ben transeksueelquote:Op donderdag 15 april 2004 01:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Viviënne is als winnares uit de bus gekomen, kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
35quote:Op donderdag 15 april 2004 02:19 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
WIV, ouwe bok? Hoe oud ben je dan?
65+??? Ik ben echt niet van JOUW leeftijd, hoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 02:25 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Zo, dacht meer aan 65+ omdat je ouwe bok zei
Dus ik ben een ouwe lul en jij bent een snotaap? Dan ben ik liever een ouwe lul, hahahahahaha!quote:Op donderdag 15 april 2004 02:30 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Ik ben 65:4=16,25
In dreams, boy!quote:Op donderdag 15 april 2004 02:37 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
en ik liever een snotaap!
ik maak andere snotaapjes als de nikkie plessens en inge schramas mee ! haahahahahahahah !
Who cares? Als ik ze maar heb gehad. Na één keer dank ik ze toch af (of zij mij, maar dan heb ik ze toch gehad....quote:Op donderdag 15 april 2004 02:49 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
uhuh uhuh enige waar ik ervaring mee heb gehad, meisjes die een so called 2e vriend namen voor cash! die 2e vriend is dan zo'n ouwe droplul die als een hond achter dr aan hupt..!![]()
![]()
![]()
dus nope, sorry! plus dat je dan ook nog cash moet hebben om dr geldboom te zijn...heb je dat ?![]()
Owh? Bestaan er ook gratis vrouwen?quote:(niet dat ik met ze heb gehad, want zulke hoertjes hoef ik niet)
Ik weet het niet meer letterlijk, maar Lizzy bood Tara galakleding aan (voor het vreetschuurfestijn van Tuur en een sponsor). Tara zei dat het niet nodig was en toen zei Lizzy dat Tara waarschijnlijk toch niet in haar kleding zou passen, m.a.w.: dat ze zou d'r uitscheuren.quote:Op donderdag 15 april 2004 03:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
okay!
Wat zei Lizzy nou tegen Tara want ik heb deel 1 gemist..was een geniale opmerking volgens de meesten hiero..
Ik zie haar toch liever in het rosa ondergoed. Daar houd ik nou van..... I'm a pig, take me for what I am ...quote:Op donderdag 15 april 2004 03:05 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
ghegheghe, lizzy was echt hotter than ever in die galajurk
Cute?quote:Op donderdag 15 april 2004 03:19 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Hehe ja ze ziet er wel cute uit in haar roze ondergoed...
bwheheeh ja als ze de programmering dan meteen ff wijzigen, ONM van 19.30 naar 23.30 uurquote:Op donderdag 15 april 2004 03:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Cute?
Ze ziet er superlekkerdelekker uit in haar rosa onderwear. Zo zou ze er elke aflevering continu moeten rondlopen. Laat de Engel maar in een hoerenkot veranderen, hahahahahahahahaha!
je meent etquote:(Ik heb wat veel bier door mijn keelgat laten lopen, geloof ik....)
In mijn jonge jaren noemden we zoiemand een giganerd.quote:Op donderdag 15 april 2004 03:39 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
je meent et, heb vandaag 5 blikjes cola gedronken en verder niks, ben een snotneus dus drink geen alcohol
(neej joh zal nooit alcohol drinken)
Als journalist heb ik flexibele werktijden. Ik ben de hele nacht al aan het werk.quote:Op donderdag 15 april 2004 05:40 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
jij zeker wel? echt handig om tot diep in de ochtend op te blijven
Wat is ze gaan doen eigenlijk... toen ze wegging uit ONM..?quote:Op donderdag 15 april 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je vind haar dus lekkerder dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
?
Ah, jammer. Je hebt haar net gemist in Zoop. Vanavond weer.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat is ze gaan doen eigenlijk... toen ze wegging uit ONM..?
Ik zie haar nergens meer op TV.
Zoop? .. Ik loop HEEEL erg achter ofzo..quote:Op donderdag 15 april 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, jammer. Je hebt haar net gemist in Zoop. Vanavond weer.
Echt een heel leuk programma!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zoop? .. Ik loop HEEEL erg achter ofzo..
Don't worry. 't isquote:Op donderdag 15 april 2004 16:59 schreef dunn0w het volgende:
Ik zag het al staan ja... maar kan het niet ontvangen...
Ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:
EDIT... wat is dit nu?
Hahaquote:Op donderdag 15 april 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 15 april 2004 17:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha.
Zonet vond je het nog zo'n leuk programma..!?
Jaa, weet het ook niet, maar was wel apartquote:Op donderdag 15 april 2004 17:11 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er zo fout was aan het pak van Carlo?
Dresscode: black tie.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:11 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er zo fout was aan het pak van Carlo?
haha Hugo is leuk als ie zat is.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:43 schreef dunn0w het volgende:
Boze Bokser
goed idee.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Hugo de uberlul! Kan Chris het huisdeel van Claire niet overkopen?
Arthurquote:Op donderdag 15 april 2004 19:53 schreef Wup het volgende:
u heeft ze geteld zoals uw klemmen........
kort geleden was ze nog een collega van Koen, toen tijdens zo een buurtvergadering in de Engel.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Zo, intreden van een nieuwe soapie (dat wat naast Athur zat).
Oops haha... ut leek me wel een dom wicht trouwens..quote:Op donderdag 15 april 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
[..]
kort geleden was ze nog een collega van Koen, toen tijdens zo een buurtvergadering in de Engel.
Er waren geen gastrollen vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
maar ik kan mijn eigen bewering niet op juistheid controleren want ze hadden vandaag de gastrollen van de aftiteling afgeknipt. Beetje vreemd.
haha maar die meid dan?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Er waren geen gastrollen vandaag.
volgens mij had ie griep ofzo, hij zag er behoorlijk beroerd uit.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:32 schreef dunn0w het volgende:
Had Carlo zijn haar vandaag nu anders?
Ze had geen tekst... dus was het een figurant... en figuranten komen niet op de aftiteling.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
haha maar die meid dan?
oke, u wint.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze had geen tekst... dus was het een figurant... en figuranten komen niet op de aftiteling.
maar goed dat je oplet... want ze blunderen regelmatig met de aftiteling.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:40 schreef Wup het volgende:
oke, u wint.
Ook wij hebben buiten ONM om een leven.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:29 schreef Svensational het volgende:
Rustig hier vanavond
Jij mag me gewoon tutoyeren hoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:50 schreef Wup het volgende:
dank u Iwan
Hugo was voor het eerst sinds tijden weer ok! Wat een beetje alcohol al niet kan doen.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:52 schreef Wup het volgende:
Ik vond Robin Rienstra erg goed vanavond.
en ik wil meer scenes tussen Niels & Arthur.
Daar kan ik me bij jou echt helemaal niks bij voorstellenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ook wij hebben buiten ONM om een leven.
Ik kan 't me niet voorstellen dat jij je überhaupt iets kunt voorstellen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Daar kan ik me bij jou echt helemaal niks bij voorstellen
weet_ik_veel wil jij mijn vriendje zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik kan 't me niet voorstellen dat jij je überhaupt iets kunt voorstellen.
Je hebt helemaal gelijk... Er is ook nog GTST.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ook wij hebben buiten ONM om een leven.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... Er is ook nog GTST. [afbeelding]
hey hey, jij had al vrienden....quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:18 schreef Markie-Mark het volgende:
weet_ik_veel wil jij mijn vriendje zijn?![]()
![]()
Erg scherp Wupquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:25 schreef Wup het volgende:
[..]
hey hey, jij had al vrienden....
Waarschijnlijk is dit Brigitte, de tijdelijke vervanger van Ellen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Wie was dat lekkere mokkel naast Arthur?
Ellen is weer terug toch? Arthur noemt zo iemand per definitie 'notuliste'quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarschijnlijk is dit Brigitte, de tijdelijke vervanger van Ellen.
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit Brigitte, de tijdelijke vervanger van Ellen.
Ellen is een dagje vrij.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
Ellen is weer terug toch? Arthur noemt zo iemand per definitie 'notuliste'
Ik ben serieus. De naam Brigitte is minimaal 2x genoemd de afgelopen week.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Ben je nu serieus?
Ik zie net (eerder in dit topic) dat ze niet vermeld werd op de aftiteling.
yep dat is waar, tijdelijke vervangster van Ellen. Maar Ellen werkt niet meer full-time, ik dacht zelfs maar 3 dagen omdat die zak zout niet wilde inleveren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben serieus. De naam Brigitte is minimaal 2x genoemd de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |