De zoop website.quote:'Zoop' is de naam van de eerste Nederlandse soapserie die speciaal is gemaakt voor jongeren van acht tot zestien jaar. Vanaf 7 april zal de serie te zien zijn op Nickolodeon. Johan 'Costa' Nijenhuis en Anya Koek bedachten het programma over jongeren die in Ouwehands Dierenpark een opleiding tot dierenverzorger volgen. Dit staat op de website van NL Film.
Net als in elke andere soap staan intriges, liefde en ruzies tussen de jongeren en de verhouding tot hun ouders centraal. Maar er zal ook aandacht zijn voor het 'contact' dat zij hebben met de dieren. De jongeren wonen gedurende hun opleiding in de dierentuin.
Nederlandse jongeren zouden 'dierenverzorger' noemen als hun favoriete beroep. 'Zoop' is een initiatief van Nickelodeon, Ouwehands Dierenpark in Rhenen en NL Film, het productiebedrijf van Nijenhuis. Voor dit jaar staan 125 uitzendingen gepland.
Ik ook, maar voor Vivienne wil ik best 1 keer kijken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:57 schreef BVO het volgende:
Ik val buiten de doelgroep.
Robin? Wie is dah?quote:
uit gtst, dit wijf is ze vriendin.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:33 schreef Shir het volgende:
[..]
Robin? Wie is dah?
Heb je het al eens gezien danquote:Op woensdag 14 april 2004 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is echt heel erg stom..
Tenminste, dat vind ik.
Ja, en al snel weer afgezet.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb je het al eens gezien dan
Christus zeg.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus. Net dat ene mens uit die rare futuristische kinderserie.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben ze haar toegetakeld
![]()
zij is juist lekker in die serie, Alleen op dit plaatjequote:Op woensdag 14 april 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben ze haar toegetakeld
![]()
Nee, van die Costa-vent.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Van wie is deze troep?
Zoop van den Ende?
Iedereen in Zoosoap acteert bagger. Zelfsquote:Op woensdag 14 april 2004 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het acteerwerk van Sabine Koning komt ook echt heel erg onnatuurlijk en houterig over. Terwijl ik haar als Anita altijd wel goed vond. Maar dat kan ook aan het script van Zoop liggen, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |