Ja, klopt, en dat vind ik ook niet zo leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
CUL is hartstikke leuk. Ik kom hier graag en de MAc en BK-topics staan mij in ieder geval niet in de weg. Het enige waar ik me af en toe aan stoor is het ge-foodsnob af en toe. Heb het een aantal keer zien gebeuren dat posters "aangevallen" worden op hun eetvoorkeuren/gewoontes.
Juist, drempel laag, en als je iets mee kan/wil pikken van de CUL gedachte is dat mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:
Er mag af en toe best iets gezegd worden als iemand een saus uit een pakje met water aanmaakt en over de aardappels gooit en dat koken noemt, maar het moet niet te onaardig en idd snobistisch worden.
Zoals al in de FAQ staat: de drempel is laag, en iedereen moet hier terecht kunnen.
Joh, ik heb die hele naam niet bedacht en heb niet de rechten dat streepje een andere kant op te zetten, dus niet zo piepen, probleem lost zichzelf op met een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:32 schreef Glamazon het volgende:
Ik blijf zeggen dat het streepje op de a in de naam van dit forum de andere kant uit moet, maar dat wordt stelselmatig genegeerd door de moderator. Slecht!
Bron, link, url?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:41 schreef Glamazon het volgende:
Er wordt ook nogal snauwerig gedaan naar users door de moderator, niet echt vriendelijk. Blijkt maar weer
Die vat ik ook even niet. Ik heb toch best bijna alle topics gelezen in CUL maar het is mij iig niet opgevallen. Ik vind juist dat Smoophy goed werk doet én duidelijk laat blijken dat alles in CUL binnen haar interessegebied valt. Nuttige tips & ideeën op welke 'e' moeten die puntjes nou ook alweerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:41 schreef Glamazon het volgende:
Er wordt ook nogal snauwerig gedaan naar users door de moderator, niet echt vriendelijk. Blijkt maar weer
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:48 schreef Glamazon het volgende:
Kom eens je mening geven over CUL? Heb je het nu over mijn eerste reactie op jouw post?
Snap je deze smileywel?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
Nee. Voor een briljante titel moet je uiteraard in LIT zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Verder is het culi-forum errug leuk en nuttig. Vind de titel nog niet zo briljant
Oh, maar van dat soort topics zijn er wel veel, hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben niet zo goed thuis in CUL, maar ik vind de drempel dan ook iets te hoog, ik mis de "Koken voor dummies" topics. Om maar eens iets te noemen: ik weet bij sommige groentes niet eens welke delen je weg moet gooien en welke je op kunt eten.
Het is verder wél een erg leuk en leerzaam forum en ik ben blij dat we het destijds geopend hebben! Weinig mis mee dus, alleen graag wat aandacht voor de culibeten.
Dat kan een moderator zelf niet aanpassen, en ik had nog niet eerder gezien of gehoord dat het fout was. Bij deze aangepast.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:32 schreef Glamazon het volgende:
Ik blijf zeggen dat het streepje op de a in de naam van dit forum de andere kant uit moet, maar dat wordt stelselmatig genegeerd door de moderator. Slecht!
Maar hoe doe je dat nu dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
culibeten.
Dat valt toch wel mee? Zelfs Kasta heeft hier gepost hoe hij zijn bordje met vlees ging cremeren en dat lekker zat op te eten met een bak salade er bij.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben niet zo goed thuis in CUL, maar ik vind de drempel dan ook iets te hoog, ik mis de "Koken voor dummies" topics. Om maar eens iets te noemen: ik weet bij sommige groentes niet eens welke delen je weg moet gooien en welke je op kunt eten.
Het is verder wél een erg leuk en leerzaam forum en ik ben blij dat we het destijds geopend hebben! Weinig mis mee dus, alleen graag wat aandacht voor de culibeten.
Leuke naam!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
En de naam: wat dacht je van Culinaria (met dank aan een van mijn favoriete kookboeken)
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:13 schreef melonovy het volgende:
Ik wil hier tot slot ook nog even kwijt dat ik ontzettend blij ben met de vele goede, leerzam en lekkere reacties van Piet!
* PdeHoog legt aan.......quote:Schiet maar.
Gewoon je vraag stellen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 april 2004 02:46 schreef okee6 het volgende:
De huidige naam heeft al alles in zich:
- snelle hap te scoren
- culinaire finesse
- ff wat anders
- swingend
Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vindenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon hier melden als er wat is, hoor, en anders kun je ook mailen.
Ja, voor iets incidenteels is dat beter, maar dit ging meer over de sfeer en het beleid enzo, dus het kan best.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vindenen niet zozeer een modereer-topic?
Mijn kids weten wel beter.quote:* PdeHoog gelooft overigens niet dat schmoopy streng kan kijken![]()
Hmm, ja, echt wakker ben ik niet, wat dat laatste betreft heb je idd gelijk.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vindenen niet zozeer een modereer-topic?
Moet ik medelijden hebben met ze?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, voor iets incidenteels is dat beter, maar dit ging meer over de sfeer en het beleid enzo, dus het kan best.
[..]
Mijn kids weten wel beter.
Gewoon alles uitproberen, en hier is de drempel om iets te vragen volgens mij niet zo hoog.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed forum, alleen jammer dat het mij telkens confronteerd met mijn persoonlijke culinaire onkunde.
Leuk plan iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Sidekick het volgende:
Koken voor beginners
Erg goed topic. Maar het wordt wel wat onoverzichtelijk door slowchat ed.
Is het niet een beter idee om dat als een gesloten sticky te hebben, en daarnaast een suggestie-topic waar jij, shmoopy, een keuze uit maakt om vervolgens geheel overzichtelijk te plaatsen in dat gesloten sticky topic?
Een kookboek-idee dus. Daarnaast zou er dan ook een soort van "inhoudsopgave" in de eerste post kunnen staan.
Shmoopy is goed bezigquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Ja, puik plan!
Ga ik regelen.
vretuuhh en zuipuuhhquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:33 schreef funmaster het volgende:
Okee, we hebben al:Foodcorner Culinara De eethoek Food & drink
Iemand nog ideetjes?
Nergens voor nodig, hoor, was een heel normale vraag.quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:13 schreef Lolalala het volgende:
en ze zijn ook erg aardig, terwijl ik in helemaal niet zo'n beste bui benen me een beetje schaamde voor mijn vraag
Ik schijn de relmaker van OUD te zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:58 schreef shmoopy het volgende:
Woei!![]()
Jullie verdienen de pluim, hoor, tis hier zo relaxed qua sfeer.
Dat is idd wat me opvalt, dat er een paar culinaire hobo's tussen zitten, op zich niks mis mee, maar pver smaak valt niet te twisten zegt men toch wel eens?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, klopt, en dat vind ik ook niet zo leuk.
Wat dat betreft zit ik een beetje in het midden, ik kan enorm genieten van een Happy Meal, maar ook heel precies doen over een heelveelgangen-menu.
Er mag af en toe best iets gezegd worden als iemand een saus uit een pakje met water aanmaakt en over de aardappels gooit en dat koken noemt, maar het moet niet te onaardig en idd snobistisch worden.
Zoals al in de FAQ staat: de drempel is laag, en iedereen moet hier terecht kunnen.
selemat makanquote:Op zondag 5 september 2004 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Smakelijk?
Iets sjieker: Bon appetit?
Ja dat vond ik ook onwijs jammer, want zo bleef ik wel bij met alles en ik vind wel dat topics gewoon bij hun context moeten zijn en blijven en desnoods moven die handel hier naartoe.quote:Op maandag 8 november 2004 19:09 schreef Euc- het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic over Jamie Oliver dicht is gegaan. Het was bedoeld om te praten over de qualiteit van het eten/bediening en de vorderingen van de afleveringen. Dat er 3/4e jaar geleden al eens een topic is geopend in showbizz en sterren of weet ik veel waar heeft hier helemaal NIKS mee te maken. Het zal de fokkers die daar komen een worst wezen of ik het eten daar lekker vond..
Hmm, we hebben een misverstandje.quote:Op zondag 5 december 2004 23:40 schreef hassanjassan het volgende:
Thanks, ik heb ze naar boven geschopt, want ik vind het jammer dat ik niet mijn ervaringen mbt zijn rececpten kan delen in het topic waar het in hoort.
Vind je? Ik vind het alleen maar een betweterige zeurkous. Altijd maar de foodsnob uithangen en in elk topic iedereen offtopic vervelen met zijn stokpaardjes. Hij is sowieso vaak offtopic. CUL begon erg leuk maar dat is het al een poos niet meer.quote:Op donderdag 23 december 2004 08:16 schreef lone_wolf het volgende:
Behalve Piet Verdriet, die is niet gezellig mnaar wel (redelijk ) deskundig ;-)
Dank je.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:41 schreef Allan24 het volgende:
*jammer vindt dat shmoopy -wat CUL betreft- haar keukenschort aan de wilgen hangt
*meedoet*quote:*tevens Oblivion veel succes wenst
Enorme?quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:56 schreef pikwik het volgende:
er heerst echt een enorme grachtengordel mentaliteit, bah!
je frustratie is erg eenzijdig. In dat topic over koffie zijn er ook mensen die zweren bij de senseo, of vertellen dat de goudmerk koffie van de aldi erg goed is voor zijn prijs.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:56 schreef pikwik het volgende:
er hangen hier echt enorme foodsnobs rond, niet te zuinig zeg
ik snap best dat sommige mensen er verstand van hebben of interessant willen doen, maar je krijgt de indruk dat je pas serieus wordt genomen als je zelf je eigen koeien slacht en 3 weken laat versterven om ze daarna in de ganzenreuzel te bakken en ze met een serieus gezicht vanaf een gouden bordje naar binnen werkt!
open een topic over koffie en je krijgt gelijk zeikerds op je dak dat je een espresso apparaat van 1000 euro moet hebben en dat je anders een minderwaardig mens bent
er heerst echt een enorme grachtengordel mentaliteit, bah!
Ik vind dat er soms wel heeeeeeeel domme en voor de hand liggende vragen worden gesteld. Mar ja, ieder zijn referentiekader en het geldt voor ieder forum. Verder Top-forum!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:26 schreef shmoopy het volgende:
Haaaaaai CULI's.
Het culinaire forum loopt nu al een tijdje, en ik vroeg me af hoe het tot nu toe gaat naar jullie mening.
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:41 schreef Oblivion het volgende:
Leuke mening, kimtessa! Echt heel goed onderbouwd..![]()
Zit je niet in het verkeerde topic?
Volledig mee eens Karper!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:54 schreef karper het volgende:
leuk forum, mag nu fokken op school en domme vragen bestaan niet.
Idd koken en eten is veel meer het is leven, gezelligheid, genieten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:54 schreef karper het volgende:
koken is meer voor mij dan eten op tafel koken is voor me leven mensen om me heen worden gek sommige hier begrijpen me
open ze, doe leuk!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:19 schreef BrauN het volgende:
Wel ligt het niveau hier erg hoog, heb ik gemerkt.Ik had wel wat meer laagdrempelige snacktopics verwacht.
Ik doe doorgaans al leuk genoeg, nu effe geen tijd hoor.quote:
Mijns inziens zitten daar de meeste lowlife types die doorgaans leven uit hun friteuse.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja maar B. , dat hoort toch ook niet in onz?
Zal hij leuk vinden als hij weer mag langskomenquote:
?, daar zie ik toch echt mn topic niet. Waar is mijn topic gebleven? Het heette dacht ik 'iets italiaansachtigs maken'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:51 schreef Oblivion het volgende:
[centraal] Italiaans eten Fan Topic!
Alsjeblieft!![]()
quote:Uw zoekbewerking - italiaansachtigs - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Ja maar hoe kan dat nu?, als een topic niet goed genoeg is ofzo wordt ie toch gesloten? Nu is ie gewoon helemaal weg en kan ik ook niet lezen wat voor tips al gegeven zijn enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:05 schreef Oblivion het volgende:
Jij vroeg toch ook niet om je topic?![]()
[..]
Bij http://google.fok.nl
Succes!![]()
Ach ik vind het ook leuk om te lezen hoor!!quote:
Aaaaaaaah......quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ook niets op slot gedaan...
Ik wilde hem sluiten maar toen gaf het forumpje aan dat het topic niet meer bestond...
Is niet helemaal goed gegaan dus?
tofquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aaaaaaaah......
Ik vraag het wel even...![]()
Ah, dankquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aaaaaaaah......
Ik vraag het wel even...![]()
Waar gaat het over dan? Misschien kunnen we je zo wel helpen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:26 schreef prinsrob het volgende:
[..]
tof, wordt wel spannend zo, misschien dat ik het eten nog op tijd afkrijg
.
Ehm nou, ik heb dus saus, gewoon wat van dat rode spul, tomatensaus, dat is 450 gram, hoeveel van dat spul moet door de pasta, en doe je dat er warm of koud door, en wanneer gooi ik de groente erbij, en kan er ook knoflook bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar gaat het over dan? Misschien kunnen we je zo wel helpen?
Ik weet dat het intaliaans eten is...maar dan?
Idd, en die lokt hij zelf uit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef Oblivion het volgende:
En het enige wat je krijgt zijn onzin reacties.
Censuur.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef Oblivion het volgende:
Slarioux had dat goed gezien.
En waarom dat niet mag? Het slaat nergens op.
En het enige wat je krijgt zijn onzin reacties.
Er mogen toch ook topics geopend worden over recepten met, bijvoorbeeld, varkensvlees erin?quote:
Sorry, ik had het even moeten melden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Waar is mijn vanmiddag geopende topic over low-budgetkoken gebleven!![]()
Edit: kom er bij toeval achter dat het is samengevoegd met een ander topic...
Hmmm.... nou, vooruit maar, dan...!![]()
Link?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Waar is mijn vanmiddag geopende topic over low-budgetkoken gebleven!![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sorry, ik had het even moeten melden.![]()
Ah, ik had je wel weer hier verwacht met dit antwoord...quote:
You filthy little bitch!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:16 schreef Oblivion het volgende:
Ah, ik had je wel weer hier verwacht met dit antwoord...![]()
Damn I'm good...![]()
Zat ook maar te geinen...![]()
Nou laat dat little maar weg...quote:
Is wel voor erg low budget kokenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ben blut maar ik wil toch wat eten vanavond.
Ga je gang hier bij een link naar dat topic Ode aan de grillpanquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben op zoek naar het topic over grill-pannen. Ik heb nl n.a.v. dat topic een grillpan gekocht en wil graag mijn bevindingen beschrijven
Wat is er Dirkhje?quote:
Verkeerde topic...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Wat eten we vndaag, deel 39. Mag er een -a- tussen?
Is dit geen feedback?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Verkeerde topic...![]()
![]()
Verder alles goed?![]()
quote:
Jep, tnxquote:Op zondag 26 juni 2005 16:53 schreef Oblivion het volgende:
Bedoel je zoiets? Uitgebreide Food recensies.
quote:
En dat is het nog steeds!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond het inderdaad ook een leuk en informatief topic..
Een OP die het niet doet en veel Off Topic daardoor was het hele topic al verpest . Begin de discussie maar in het andere topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Weinig nieuws
Ja in dat andere topic werd volop gepraat over de nieuwe haringtest
Iemand nog een haringkje ?
Maar je verdient wel een slotje hoor. Anders heb je ook niks te doen.
Okee, als jij het zegt dan is het ook zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef shmoopy het volgende:
Niemand zoekt ruzie met jou, joh.
De mods proberen de boel een beetje gezellig te houden, niet zo druk over maken, ik weet zeker dat het niks persoonlijks is.
Zou dat laatste niet door de vakantietijd komen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik even zeggen dat sinds de vele modswitches de sfeer op cul erg veranderd is.
en voor mijn gevoel niet positief.
topics worden vrij snel op slot gegooid, of zonder melding gemerged.
posts worden verwijderd, ook al zijn ze ontopic [ja, mijn eigen leed is dat ja].
maar de sfeer is sowieso anders geworden. wat.. minder prettig.
en ik merk dat het rustiger is op cul. veel rustiger.
That would be me of course.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Van een minder prettige sfeer heb ik weinig gemerkt, of het moet zijn omdat sommigen menen dat wij modjes iets persoonlijks tegen hem/haar hebben. DIt is pure onzin, ik heb totaal geen reden om de ene persoon harder aan te pakken dan de ander.
Ter verduidelijking. Toen mijn oma op sterven lag functioneerde ik ook niet goed op mijn werk. Ik moest teveel aan haar denken, was snel afgeleid, las zaken niet secuur, maakte foute beslissingen, was kortaf, etc.. Ik stel mij altijd voor dat wat mij overkomt, ook een ander kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef dutch-mamma het volgende:
De opmerking hoe je kan weten dat M77 zijn werk goed doet en niet afgeleid wordt door de perikelen met Annemiek, vind ik misselijk, want ze ligt niet voor een ingegroeide teennagel in het ziekenhuis. Dat hij even wat minder modereert, lijkt me niet meer dan normaal. Maar ook dat zal ik wel verkeerd zien.
Okee, poepieskeet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, als jij het zegt dan is het ook zo![]()
![]()
14.gif
OK, dan staan we wat dat betreft op 1 lijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ter verduidelijking. Toen mijn oma op sterven lag functioneerde ik ook niet goed op mijn werk. Ik moest teveel aan haar denken, was snel afgeleid, las zaken niet secuur, maakte foute beslissingen, was kortaf, etc.. Ik stel mij altijd voor dat wat mij overkomt, ook een ander kan gebeuren.
dat was niet mijn post..quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef dutch-mamma het volgende:
. Wat ik zelf heb weggehaald heb ik gemeld en was écht heel off topic (met name in het vegetariërdeel)...
*huil*quote:
Kan iemand die link dan delen met ons?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:
IN het chocolade-topic (kan dat?) had iemand een recept gepost. Tadaa.
Wordt tijd dat je zelf ook eens gaat zoeken, tijntje...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kan iemand die link dan delen met ons?
Merci!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Yentle het volgende:
Een compliment.![]()
Ik vind het lezen op dit subfora heel leuk.
Er staan heerlijke recepten tussen en onderling lijkt het grotendeels heel leuk te gaan![]()
leuk fora.
Dank je maar dit compliment geldt natuurlijk voor alle Fokkers die dit Forum maken tot wat het nu is!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Yentle het volgende:
Een compliment.![]()
Ik vind het lezen op dit subfora heel leuk.
Er staan heerlijke recepten tussen en onderling lijkt het grotendeels heel leuk te gaan![]()
leuk fora.
Dan hoop ik dat je dit sub-forum niet alleen volgt maar ook van input voorziet!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef Silver_Shark het volgende:
ik denk dat ik deze subforum vaak ga volgen omdat ik volgend schooljaar begin met Kokopleiding doe![]()
Dan hopen we je vaak terug te zien!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Leuk forum, interessante topics. Geen kritiek hoor!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Even wat slowchat verwijderd voor de slowchat hebben we [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive hier weer verder over Chinese restaurants
Was even nodig maar zal niet meer voorkomen want het is opgelost.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Martijn, no offence, maar ik zie de laatste tijd erg vaak deze melding en het stoort me nogal, het is naar mijn mening nogal veel van het goed bedoelde:
[..]
Ik sta helemaal achter Martijn. Soms is het helaas nodig...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Martijn, no offence, maar ik zie de laatste tijd erg vaak deze melding en het stoort me nogal, het is naar mijn mening nogal veel van het goed bedoelde:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt en ik zal de volgende keer wat creatiever zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar zou dat dan in ieder geval kunnen zonder "standaardmelding", het wekt nogal "jeuk-gevoelens" op, als je begrijpt wat ik bedoel (om maar met Toonder te spreken).
Ach ik doe graag wat meer dan er gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef dutch-mamma het volgende:
Er wordt wel veel van ons modjes gevraagd, he, Martijn... Stond creativiteit in onze taakomschrijving?
Tuurlijk...!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
cul is de laatste tijd wel weer gezellig
ik mis alleen een klein beetje input van de mods..
in de trant van nieuwe, leuke topics openen
ik zie jullie soms zo weinig.
mag ik dat zgegen..?
Ben ik het mee eens!!. Even mee denken....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tuurlijk...!
Dat valt onder het hoofdstuk "opbouwende kritiek" en is zeker stof tot nadenken!
ff denken... "ranzig eten" hebben we al...
bewaarblunders...
hoe maak ik een erwt klaar...
vreemde eetgewoontes...
Dat gaat heel erg niet meevallen, nu ik er over nadenk...
Ik ben net een diesel. Moet even op gang komen, maar àls het dan loopt...!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
jullie nemen mijn terloopse opmerking wel meteen van harte..
nee hoor, compliment..
Hoi Blokkop,quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:36 schreef Blokkop het volgende:
Neu dat is verder absoluut niet belangrijk
Het was alleen om aan te geven dat elders de modjes me wat nerveus maken
Sterker nog: soms zijn het net mensen...!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Niks van aan trekken, mods zijn ook maar users hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |