*huil*quote:
Kan iemand die link dan delen met ons?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:
IN het chocolade-topic (kan dat?) had iemand een recept gepost. Tadaa.
Wordt tijd dat je zelf ook eens gaat zoeken, tijntje...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kan iemand die link dan delen met ons?
Merci!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Yentle het volgende:
Een compliment.![]()
Ik vind het lezen op dit subfora heel leuk.
Er staan heerlijke recepten tussen en onderling lijkt het grotendeels heel leuk te gaan![]()
leuk fora.
Dank je maar dit compliment geldt natuurlijk voor alle Fokkers die dit Forum maken tot wat het nu is!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Yentle het volgende:
Een compliment.![]()
Ik vind het lezen op dit subfora heel leuk.
Er staan heerlijke recepten tussen en onderling lijkt het grotendeels heel leuk te gaan![]()
leuk fora.
Dan hoop ik dat je dit sub-forum niet alleen volgt maar ook van input voorziet!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef Silver_Shark het volgende:
ik denk dat ik deze subforum vaak ga volgen omdat ik volgend schooljaar begin met Kokopleiding doe![]()
Dan hopen we je vaak terug te zien!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Leuk forum, interessante topics. Geen kritiek hoor!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Even wat slowchat verwijderd voor de slowchat hebben we [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive hier weer verder over Chinese restaurants
Was even nodig maar zal niet meer voorkomen want het is opgelost.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Martijn, no offence, maar ik zie de laatste tijd erg vaak deze melding en het stoort me nogal, het is naar mijn mening nogal veel van het goed bedoelde:
[..]
Ik sta helemaal achter Martijn. Soms is het helaas nodig...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Martijn, no offence, maar ik zie de laatste tijd erg vaak deze melding en het stoort me nogal, het is naar mijn mening nogal veel van het goed bedoelde:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt en ik zal de volgende keer wat creatiever zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar zou dat dan in ieder geval kunnen zonder "standaardmelding", het wekt nogal "jeuk-gevoelens" op, als je begrijpt wat ik bedoel (om maar met Toonder te spreken).
Ach ik doe graag wat meer dan er gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef dutch-mamma het volgende:
Er wordt wel veel van ons modjes gevraagd, he, Martijn... Stond creativiteit in onze taakomschrijving?
Tuurlijk...!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
cul is de laatste tijd wel weer gezellig
ik mis alleen een klein beetje input van de mods..
in de trant van nieuwe, leuke topics openen
ik zie jullie soms zo weinig.
mag ik dat zgegen..?
Ben ik het mee eens!!. Even mee denken....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tuurlijk...!
Dat valt onder het hoofdstuk "opbouwende kritiek" en is zeker stof tot nadenken!
ff denken... "ranzig eten" hebben we al...
bewaarblunders...
hoe maak ik een erwt klaar...
vreemde eetgewoontes...
Dat gaat heel erg niet meevallen, nu ik er over nadenk...
Ik ben net een diesel. Moet even op gang komen, maar àls het dan loopt...!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
jullie nemen mijn terloopse opmerking wel meteen van harte..
nee hoor, compliment..
Hoi Blokkop,quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:36 schreef Blokkop het volgende:
Neu dat is verder absoluut niet belangrijk
Het was alleen om aan te geven dat elders de modjes me wat nerveus maken
Sterker nog: soms zijn het net mensen...!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Niks van aan trekken, mods zijn ook maar users hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |