Maak carbonara:quote:Op maandag 28 maart 2005 18:26 schreef shmoopy het volgende:
Uitgebakken spekjes, of je doet iets met gerookte zalm.
Hey, voor iemand die sauzen uit potjes haalt is dat best authentiekquote:
Ja, dat doe ik ook bijna altijd. Neem bijvoorbeeld vandaag: ik was zojuist in de supermarkt en twijfelde tussen kant-en-klare saus van Grande Italia of ingrdiënten om zelf saus te maken. Hoewel ik vandaag tijd in overvloed heb ben ik toch weer voor de kant-en-klre saus gegaan. Wat gehakt en gele paprika toevoegen en ik ben klaar. Pure gemakszucht dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey, voor iemand die sauzen uit potjes haalt is dat best authentiek.
Ja zeker. Even shoarma Bakken (Het restje van gister ca. 400 gr) Als het warm/bruin is één in ringen gesneden prei toevoegen. En +/- 5 min. mee bakken. Dan een blik champignon soep. (AH 460ml goed voor 1 liter soep ) toevoegen en dan 1dl water. Even roeren en doorlaten warmen. En tegelijkertijd natuurlijk de pasta koken. Erg lekker.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef LostFormat het volgende:
Shoarma door de pastasaus. Is dat te eten? Restjes enzo.
Soep als basis voor een pasta saus?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:26 schreef blondhaar het volgende:
[..]
Ja zeker. Even shoarma Bakken (Het restje van gister ca. 400 gr) Als het warm/bruin is één in ringen gesneden prei toevoegen. En +/- 5 min. mee bakken. Dan een blik champignon soep. (AH 460ml goed voor 1 liter soep ) toevoegen en dan 1dl water. Even roeren en doorlaten warmen. En tegelijkertijd natuurlijk de pasta koken. Erg lekker.
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:26 schreef blondhaar het volgende:
Dan een blik champignon soep. (AH 460ml goed voor 1 liter soep ) toevoegen
Idd, is er ook een vega-pasta saus, zonder tomaat? Niet dat ik niet van tomaat hou, maar ff iets anders!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef PLAE@ het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik harstikke tevreden ben met die tomatensausen.
Tonijn
Zalm
Spekjes![]()
Ja, maar carbonara is niet meer dan spaghetti met spek, ei en kaas. Hoe gemakkelijk wil je het hebben?.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook bijna altijd. Neem bijvoorbeeld vandaag: ik was zojuist in de supermarkt en twijfelde tussen kant-en-klare saus van Grande Italia of ingrdiënten om zelf saus te maken. Hoewel ik vandaag tijd in overvloed heb ben ik toch weer voor de kant-en-klre saus gegaan. Wat gehakt en gele paprika toevoegen en ik ben klaar. Pure gemakszucht dus.
Kost je een paar uurtjes werk, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:09 schreef kissa het volgende:
Gewoon zelf saus maken van verse ingrediënten, dat is veel lekkerder dan die sausjes uit potten.
Genoeg te vinden in kookboeken en op internet
Kerriesaus met tagliatelli en scampi'squote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:31 schreef kissa het volgende:
Vega: pasta met kerriesaus, hard gekookte eitjes en veel geraspte belegen kaas.
Kerriesaus: naar smaak ui, champignons, rode paprika en knoflook en ruim kerriepoeder bakken. Bloem toevoegen en even laten meebakken. Al roerend melk toevoegen en een paar minuten laten pruttelen
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:54 schreef placebeau het volgende:
ook lekker:
Tortellini met pesto + beetje room, kersentomaatjes, en oesterzwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |