abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 18:12:39 #1
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_25810932
Het is in Nederland zo bedroevend gesteld met pastasaus. Vrijwel nergens is iets anders dan tomatensaus te vinden. Een andere saus op zn tijd is wel zo lekker, tonijn bijv .
Ik heb bij de Edah hier wel roomsaus gevonden, heeft iemand suggesties om dit op te leuken? Ik zat te denken wat champignon er doorheen.

Tevens een 'ik-heb-een-lekker-pastasausje-gespot' topic .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_25811282
Uitgebakken spekjes, of je doet iets met gerookte zalm.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 28 maart 2005 @ 18:30:14 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25811350
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:26 schreef shmoopy het volgende:
Uitgebakken spekjes, of je doet iets met gerookte zalm.
Maak carbonara:
http://www.kookotheek.com/pasta/spaghetti_carbonara.htm
en gebruik ipv de creme fraiche (een deel van?) de roomsaus...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 maart 2005 @ 18:32:18 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25811394
Nou weet ik weer waarom ik harstikke tevreden ben met die tomatensausen.

Tonijn
Zalm
Spekjes
pi_25811409
crème fraîche of roomsaus in carbonara
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25811415
Shoarma door de pastasaus. Is dat te eten? Restjes enzo.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 28 maart 2005 @ 18:40:47 #7
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_25811561
Grande Italia biedt toch diverse pastasauzen zonder tomaat aan. Carbonara inderdaad, maar ook andere smaken. Maar je kunt ook zelf pastasaus maken natuurlijk, maar dat vind ik doorgaans te veel werk eerlijk gezegd.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_25811751
AH heeft ook een redelijk assortiment 'verse' pastasausen (in het koelvak bij de groenten) welke ik persoonlijk goed te eten vind. Er gaat natuurlijk niets boven verse saus, maar als je om 7 uur/half 8 een keer thuis komt heb ik geen zin om nog uitgebreid te gaan koken, bakje saus dan dus maar.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  maandag 28 maart 2005 @ 18:52:26 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25811813
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef Jordy-B het volgende:
crème fraîche of roomsaus in carbonara
Hey, voor iemand die sauzen uit potjes haalt is dat best authentiek .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 maart 2005 @ 18:58:12 #10
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_25811940
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hey, voor iemand die sauzen uit potjes haalt is dat best authentiek .
Ja, dat doe ik ook bijna altijd. Neem bijvoorbeeld vandaag: ik was zojuist in de supermarkt en twijfelde tussen kant-en-klare saus van Grande Italia of ingrdiënten om zelf saus te maken. Hoewel ik vandaag tijd in overvloed heb ben ik toch weer voor de kant-en-klre saus gegaan. Wat gehakt en gele paprika toevoegen en ik ben klaar. Pure gemakszucht dus.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_25812627
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef LostFormat het volgende:
Shoarma door de pastasaus. Is dat te eten? Restjes enzo.
Ja zeker. Even shoarma Bakken (Het restje van gister ca. 400 gr) Als het warm/bruin is één in ringen gesneden prei toevoegen. En +/- 5 min. mee bakken. Dan een blik champignon soep. (AH 460ml goed voor 1 liter soep ) toevoegen en dan 1dl water. Even roeren en doorlaten warmen. En tegelijkertijd natuurlijk de pasta koken. Erg lekker.
Be Cool let's die and get frozen.
  maandag 28 maart 2005 @ 19:43:54 #12
111260 Charmian
a little joy
pi_25813028
je kunt ook hollandse garnaaltjes door je roomsaus doen

in de tomatensaus gooi ik nog wel eens een bakje tapenade
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_25813720
Gewoon zelf saus maken van verse ingrediënten, dat is veel lekkerder dan die sausjes uit potten.
Genoeg te vinden in kookboeken en op internet
  maandag 28 maart 2005 @ 20:13:39 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25813816
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:26 schreef blondhaar het volgende:

[..]

Ja zeker. Even shoarma Bakken (Het restje van gister ca. 400 gr) Als het warm/bruin is één in ringen gesneden prei toevoegen. En +/- 5 min. mee bakken. Dan een blik champignon soep. (AH 460ml goed voor 1 liter soep ) toevoegen en dan 1dl water. Even roeren en doorlaten warmen. En tegelijkertijd natuurlijk de pasta koken. Erg lekker.
Soep als basis voor een pasta saus?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 28 maart 2005 @ 20:19:30 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25813961
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:26 schreef blondhaar het volgende:
Dan een blik champignon soep. (AH 460ml goed voor 1 liter soep ) toevoegen

Sorry, maar dat vind ik echt ranzig.
Dan zit je dus pasta te eten met de smaak van ingedikte champignonsoep en opgeboerde shoarma van gisteren....
Maar ja, als jij het lekker vindt, prima.

Ik vind de tomatensauzen uit potten allemaal niet te vreten, dan maar geen pasta hoor als ze alleen die potten hebben, bah.
Ik maak de tomatensaus eigenlijk altijd zelf, best makkelijk met een blik gepelde tomaatjes en wat andere lekkere dingen.
Als ik daar geen zin in heb neem ik gewoon een fles sugocasa van Gran 'd Italia. Gewoon een lekkere basissaus, beetje basilicum erbij en klaar, lekker licht eten.
En soms neem ik een verse saus van de AH, die kleine bakjes uit de koeling, die zijn best lekker.

Wat ik erg jammer vind is dat veel van de sausjes die in de winkel te koop zijn zo vet en machtig zijn, dan krijg je meteen maagzuur als je je bordje leeg hebt.

Pasta met een flinke lepel pesto en wat olijfolie erdoor is ook super, eventueel nog wat parmezaanse kaas erover schaven, eventueel nog wat geroosterde pijnboompitjes en klaar
Heerlijk!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_25814086
Ff gegoogled recepten voor pasta die klaar zijn binnen 20 minuten

http://www.smulweb.nl/italiaans1.html
pi_25814131
Aldi heeft tegenwoordig ook lekkere basissauzen. 3 verschillende: eentje met basilicum, eentje met olijven en eentje met chili. De eerste 2 zijn lekker, de 3e heb ik nog niet geprobeerd.

Was hier pas trouwens ook niet een topic over??
pi_25820060
Idd. Ik zal geen commentaar posten anders krijg ik weer etiketten als pastasauzengestapo opgeplakt

Spaghetti Carbonara: Spaghetti Carbonara, wat is nou de "echte"?
Centraal Italiaans Fantopic:[centraal] Italiaans eten Fan Topic!
Hoe maak ik een eigen pastasaus: Hoe maak ik een eigen pastasaus?

Verder:
Pastasite Veel recepten maar ook veel niet-authentieke troep.
Culinaire hoek op italie.nl veel recepten zo'n beetje allemaal authentiek.

Mocht je geïnteresseerd zijn in wat Siciliaanse pastasauzen dan kun je nog even aan de bel trekken
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_25821266
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef PLAE@ het volgende:

Nou weet ik weer waarom ik harstikke tevreden ben met die tomatensausen.

Tonijn
Zalm
Spekjes
Idd, is er ook een vega-pasta saus, zonder tomaat? Niet dat ik niet van tomaat hou, maar ff iets anders!

Onder zelfpasta saus maken, wordt daar wel blik-tomaat onder verstaan? Om nou zelf tomaten te pellen en snijden... Het kan, maar een blikje is makkelijker! Maar zoveel tijd kost het niet, groente snijden, en in pan wokken, en blikje gepelde tomaten er bij gooien.

Ik heb wel recepten met: spinazie en paddestoel door de pasta, of pasta met courgettesaus maar dat is niet echt saus-achtig. Niet zoals tomaten.
pi_25821629
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook bijna altijd. Neem bijvoorbeeld vandaag: ik was zojuist in de supermarkt en twijfelde tussen kant-en-klare saus van Grande Italia of ingrdiënten om zelf saus te maken. Hoewel ik vandaag tijd in overvloed heb ben ik toch weer voor de kant-en-klre saus gegaan. Wat gehakt en gele paprika toevoegen en ik ben klaar. Pure gemakszucht dus.
Ja, maar carbonara is niet meer dan spaghetti met spek, ei en kaas. Hoe gemakkelijk wil je het hebben?.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25825048
Vega: pasta met kerriesaus, hard gekookte eitjes en veel geraspte belegen kaas.
Kerriesaus: naar smaak ui, champignons, rode paprika en knoflook en ruim kerriepoeder bakken. Bloem toevoegen en even laten meebakken. Al roerend melk toevoegen en een paar minuten laten pruttelen
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:41:35 #22
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25825247
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:09 schreef kissa het volgende:
Gewoon zelf saus maken van verse ingrediënten, dat is veel lekkerder dan die sausjes uit potten.
Genoeg te vinden in kookboeken en op internet
Kost je een paar uurtjes werk, maar dan heb je ook wat.

Indien ik weinig tijd heb, maak ik wel spaghetti al tonno (da's echt te simpel voor woorden).
Die troep uit potjes en blikjes heeft weinig met pastasaus te maken. Vaak is er veel te veel oregano gebruikt en mis je alle andere smaken. Eigenlijk is het net als een schilder die met slechts 2 of 3 kleuren 'De Nachtwacht probeert na te maken en het nog weet te verkopen ook.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:47:37 #23
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25825364
Willekeurige pasta
Zalm+garnaaltjes / spek (naargelang budget)
Willekeurige groenten (die een beetje bij elkaar passen)
Mascarpone + tomatenconcentraat

E je hebt de lekkerste en gemakkelijkste pastasaus!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:54:59 #24
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25825501
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:31 schreef kissa het volgende:
Vega: pasta met kerriesaus, hard gekookte eitjes en veel geraspte belegen kaas.
Kerriesaus: naar smaak ui, champignons, rode paprika en knoflook en ruim kerriepoeder bakken. Bloem toevoegen en even laten meebakken. Al roerend melk toevoegen en een paar minuten laten pruttelen
Kerriesaus met tagliatelli en scampi's

Ik maak hem wel iets anders klaar mijn kerriesaus. Ik bak liever mijn groentjes apart (de ajuin gaat er direct in) om het aantal verzadigde vetten te beperken. En niet te vergeten, een iet citroensap.

Als student maak ik eigenlijk vrij veel pasta, is niet zo moeilijk, gaat vrij snel, je hebt meestal niet zoveel afwas en het is meestal nog eens enorm lekker ook.

ook lekker:
Tortellini met pesto + beetje room, kersentomaatjes, en oesterzwam.
pi_25826523
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 10:54 schreef placebeau het volgende:

ook lekker:
Tortellini met pesto + beetje room, kersentomaatjes, en oesterzwam.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_25827902
Vergeten bij de kerriesaus: sambal en een scheutje ketjap manis
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:47:56 #27
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_25870065
Misschien niet helemaal ontopic, maar waarom zou je eigenlijk de moeite doen om die tomaten te ontvellen? Het is veel makkelijker om ze gewoon in een hakker te gooien, zodat je pulp krijgt. Die miniscule velletjes die je dan eventueel zou overhouden kook je wel weg, en bovendien maal je de knoflook etc ook niet tot pulp. Scheelt heel wat tijd, en naar mijn idee is er geen verschil.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_25875440
Sorrie hoor, maar pasta met kerrie?
Op visite heb ik eens macaronie met Smac gegeten. En ja, er stond ook Ketjap Manis op tafel, voor erbij. Brrrr....

Vergeet saus, doe eens het volgende:
-pasta met in boter gebakken broodkruim
-spaghetti overgoten met lekkere olijfolie
-pasta met gebakken salie en boter
-spaghetti met boterig mosselkookvocht
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:27:46 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25876706
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:47 schreef -erwin- het volgende:
Misschien niet helemaal ontopic, maar waarom zou je eigenlijk de moeite doen om die tomaten te ontvellen? Het is veel makkelijker om ze gewoon in een hakker te gooien, zodat je pulp krijgt.
Neeeeeeee!!!!!
De blokjes (herkenbare) tomaat zijn juist zo lekker!
En die velletjes gaan dan tussen je tanden zitten, vind ik vervelend
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_25878278
Als je gewoon uit potje bedoelt zijn die van GrandItalia erg lekker en makkelijk. Is ook redelijk veel keuze in, Montanara, Carbonara, 4 kazen en tonijn vind ik allemaal erg lekker.
quote:
spaghetti met boterig mosselkookvocht
Klinkt ook erg lekker.

Pasta met pepersaus is trouwens ook een aanrader. Verder hangt er in elke supermarkt wel een groot schap vol met zakjes voor saus, waarvan ook degene die voor vlees en vis bedoeld zijn met pasta vaak nog erg goed smaken.
Wat verse kruiden, champignons, blikje vis, verse vis of vlees erbij en klaar.

Is inderdaad vaak ook lekkere saus te maken van ingedikte soep of melk en room. Flinke schep pesto erdoorheen en het lijkt zowaar nog italiaans ook

Gewoon zelf proberen, meestal veel lekkerder dan die voorgekauwde receptjes, aangezien ik gruwel van stukjes tomaat.
Sweet and innocent...
  donderdag 31 maart 2005 @ 14:58:22 #31
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_25881653
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:41 schreef Innocence het volgende:
Als je gewoon uit potje bedoelt zijn die van GrandItalia erg lekker en makkelijk. Is ook redelijk veel keuze in, Montanara, Carbonara, 4 kazen en tonijn vind ik allemaal erg lekker.
Vind ik nou ook, maar toch mis ik hier altijd wat in.. ik doe meestal eerst zo'n 450 a 500 gram gehakt uitbakken, daar voeg ik nog 1 grote fijngehakte ui aan toe. Dan nog wat italiaanse kruiden, wat peper en wat knoflook. Dan voeg ik dus die saus toe en laat het wat sudderen.. soms gaat er nog wat geraspte kaas doorheen. Dit is dus als ik ff snel wat pasta klaar moet maken.. normaal maak ik alles zelf.. zowel de saus als de pasta..
  donderdag 31 maart 2005 @ 15:27:17 #32
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_25882376
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Neeeeeeee!!!!!
De blokjes (herkenbare) tomaat zijn juist zo lekker!
En die velletjes gaan dan tussen je tanden zitten, vind ik vervelend
Als je geconcentreerde tomatenpuree gebruikt (doe ik bijna altijd) heb je dat ook niet, en ik heb helemaal geen last gehad van velletjes. Ik heb een goede hakker.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_25883539
ik maak vanavond pasta met -tomatensaus uit pot van het ah merk, niet de verse - maar leuk het wel gezellig op met champignons, beetje finesse (romig) erbij, en een simpele salade....

ik wil eens gehaktballetjes doen, in plaats van rulgebakken gehakt... leuk, alvast balletjes gedraaid;

Maar nu weet ik dus niet hoe ik het precies moet bakken... ja, tot ze bruin zijn In boter? olie? en hoe lang ..ongeveer..? ze zijn best klein, dus niet te lang denk ik??
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_25886031
ik eet geen gehakt meer, maar gehaktballetjes draaien, in olie op hoog vuur dichts schroeien, en daarna op zachtvuur met een laagje water doorbakken/koken met deksel op koekepan. Een halfuurtje ongeveer.
pi_25888923
ah het is gelukt hoor
alhoewel ik het graag een verrassing had willen houden, maar toch mams gebeld, en die legde het wel ff uit...
they say a dirty mind is a joy forever...
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:11:10 #36
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25888984
Ik zweer bij Heinz, maar ik sta dan ook niet bekend om mijn verfijnde culinaire kennis.
Ik ga naar huis.
  zondag 3 april 2005 @ 22:36:29 #37
54403 Mr-Z
pi_25965068
Hier ff een voorbeeld hoe ik mijn pasta saus maak.. Ff niet zeiken over de manier of dat het niet italiaans is o.i.d.... dit is gewoon een heerlijke saus voor macaronie en heel mijn familie vind het heerlijk als ik dit maak

Om te beginnen... Paprika (rood, groen en geel) en zo'n 8 kleine tomaatjes.. Deze snijd je in kleine partjes:

1 Grote courgette en 1 of twee uien.. ook klein snijden:

Wat kruiden (gemengde pepers, peterselie, zwarte peper en italiaanse kruiden):

een blik gepelde tomaten:

500 gram gehakt die je als eerste gaar bakt:

Vervolgens voeg je alle groenten en kruiden(naar eigen smaak) toe:

Dit laat je een half uur lekker doorbakken, en als het meeste vocht is verdampt en de groenten gaar zijn is je saus klaar. Ik voeg soms nog wat kaas toe, soms maak ik een variant met champignons...

Deze saus is lekker voor bijvoorbeeld macaronie ofzo. Meestal maak ik de pasta ook nog zelf met mijn pasta machientje..

Groeten Marcel
  zondag 3 april 2005 @ 22:54:09 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25965493
Mijn pot Heinz ziet er smakelijker uit. .
Ik ga naar huis.
  zondag 3 april 2005 @ 22:55:22 #39
54403 Mr-Z
pi_25965522
het gaat er ook om de smaak en niet hoe het eruit ziet.. deze saus vermeng je met de pasta en dat ziet er gewoon wel smakelijk uit.. en je hebt hier verse groenten
  zondag 3 april 2005 @ 23:08:58 #40
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_25965870
Een half uur door laten koken???? Dat is toch zonde van die groenten. Die kook je daarmee helemaal tot moes. Je kunt het beter zonder groenten (of een deel) zo lang laten koken, en een paar minuten voordat je het opdient nog ff de groenten er door doen. Dat is veel lekkerder.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  maandag 4 april 2005 @ 07:48:32 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25970103
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:08 schreef -erwin- het volgende:
Een half uur door laten koken???? Dat vind ik niet zo lekker met die groenten. Die kook je daarmee helemaal tot moes (is misschien wel de bedoeling van MR.Z?). Ik zou het zonder groenten (of een deel) zo lang laten koken, en een paar minuten voordat ik het opdien nog ff de groenten er door doen. Dat lijkt mij lekkerder.
Even je post aangepast

Mr.Z: Leuke fotobeschrijving!
  maandag 4 april 2005 @ 08:27:52 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_25970292
Mr. Z, waarom niet eerst de ui laten bakken en op het einde wat andere groenten erdoor om de smaak van de groenten er nog in te houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 april 2005 @ 12:45:27 #43
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_25974634
Koude pastasaus op basis van Huttekãse

- huttekãse
- knoflook (lekker veel, bijvoorbeeld halve bol)
- olie (klein beetje)
- azijn (nog minder)
- basilicum uit de diepvries (naar smaak)

Dit allemaal door elkaar mengen, vervolgens klein gesneden ontpitte tomaten toevoegen, klein gesneden paprika's toevoegen (3 kleuren), pijnboompitten toevoegen. Lekker, echt weer iets anders en nog mager ook!
  maandag 4 april 2005 @ 17:10:29 #44
54403 Mr-Z
pi_25980377
hmm ik zal het eens proberen.. haha het is ook maar hoe ik het me zelf heb aangeleerd.. maar ik zal jullie tips gebruiken om deze saus nog perfecter te maken..
  maandag 4 april 2005 @ 17:12:31 #45
54403 Mr-Z
pi_25980424
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:27 schreef Troel het volgende:
Mr. Z, waarom niet eerst de ui laten bakken en op het einde wat andere groenten erdoor om de smaak van de groenten er nog in te houden
ja foutje dat doe ik ook (staat alleen niet op de foto).. eerst de ui aanfruiten door het gehakt, dan de courgette en de rest erdoor...
  maandag 4 april 2005 @ 17:23:51 #46
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25980668
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:

Pasta met een flinke lepel pesto en wat olijfolie erdoor is ook super, eventueel nog wat parmezaanse kaas erover schaven, eventueel nog wat geroosterde pijnboompitjes en klaar
Heerlijk!
Wat hij zei. Makkelijker kan niet!
  maandag 4 april 2005 @ 17:26:59 #47
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25980733
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat hij zei. Makkelijker kan niet!
* BBQ-kip in kruis grabbelt...

Zij
  maandag 4 april 2005 @ 17:31:10 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25980814
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:26 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

* BBQ-kip in kruis grabbelt...

Zij
  maandag 4 april 2005 @ 17:32:13 #49
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_25980838
Mijn favoriet, pasta met kip in boursinsaus:

http://www.boursin.nl/recepten/recept.php?keuze=recepten&get=765666

Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  maandag 4 april 2005 @ 17:33:06 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25980868
Ziet er lekker uit, maar is vast onvoorstelbaar vet..Zou dit hooguit eens in de twee weken eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')