verandering van spijs doet eten. allebei dusquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je hebt veel varianten. Wat voor vlees ga je gebruiken, of wordt het vegetarisch?
hoeft 'ie ook geen kaas meer toe te voegen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:55 schreef Furby het volgende:
Nou, je flikkerd een zooi tomaten in een speciekuip en gaat met blote voeten rondjes stampen in die kuip.
Voila.
Wel eerst langs de dokter gaan om te kijken of je geen voetschimmel hebt...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:55 schreef Furby het volgende:
Nou, je flikkerd een zooi tomaten in een speciekuip en gaat met blote voeten rondjes stampen in die kuip.
Voila.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hoeft 'ie ook geen kaas meer toe te voegen...
Sorry, maar gatver! Typisch 'nederlands variëren met pastasaus.'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:54 schreef Underdoggy het volgende:
laatst had ik iets lekker gemaakt toen mijn moeder kwam eten...
Hamblokjes bakken
soepgroenten (of iets anders naar keuze, niet teveel!) toevoegen
1 potje groene pesto en flink wat koksroom toevoegen
Serveren met groene tagliatella (erg belangrijk!)
Wat doe je zelf dan?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:37 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Sorry, maar gatver! Typisch 'nederlands variëren met pastasaus.'
Er is een aantal klassiekers maar ik kijk vaak wat ik in de koelkast heb.
Ik kijk wat ik heb en daar maak ik een saus mee, maar pastasaus maken is hetzelfde als je aankleden: Een aantal dingen past gewoon goed bij elkaar en een aantal dingen niet. Daarbij moet je gewoon niet te enthousiast gaan lopen doen met ingrediënten. Als je naar de bovenstaand geschetste saus kijkt zit er eigenlijk maar één ingrediënt in, namelijk de worst. De rest is óf om er een saus van te maken óf om de smaak van de worst te ondersteunen. Dat is typisch italiaans, niet een zak soepgroenten bij wat blokjes ham (onitaliaanser kan bijna niet, een pak soepgroenten en hamblokjes) flikkeren, pesto en room erbij en hoppa, saus voor over de pasta! (met dito intonatie van de Heinz reclame)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |