Idd daar ben ik het volledig mee eens!!quote:
Solly, maar ik vond het zo zielig voor die TS als jullie hem culinair verantwoord zouden fileren en hij had zich al belachelijk genoeg gemaakt in mijn ogen. Dus soort dubbele bescherming voor hem en jullie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef static het volgende:
golfer.
Heb ik eindelijk weer eens een leuk speeltje, knal jij hem dicht.* Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Rotterdam *
Dat stellen wij dan ook ten zeerste van je op prijs...!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Solly, maar ik vond het zo zielig voor die TS als jullie hem culinair verantwoord zouden fileren en hij had zich al belachelijk genoeg gemaakt in mijn ogen. Dus soort dubbele bescherming voor hem en jullie.
noob-moderator? Ik ben sinds 2001 Moderator.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:23 schreef -Angel- het volgende:
Tot mijn grote verbazing is het topic * Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Japan * op slot. Waarom? Waarom moet een noob moderator een leuk voorstel versjitteren.
Ja, maar deze keer gaan we naar Japan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
En jouw topic was niets anders dan een bijzonder slechte lemmig van * Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Rotterdam *
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:38 schreef -Angel- het volgende:
Ja, maar deze keer gaan we naar Japan.
Jullie zijn wel dol op deleten hequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:18 schreef Martijn_77 het volgende:
De mods hebben gewoon het Foodback topic een beetje opgeruimd en wat off-topic reacties verwijderd.
We zullen het in onze volgende vergadering meenemen!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jullie zijn wel dol op deleten heIs het niet een idee om gewoon 1 centraal receptentopic te maken met een link naar smulweb. Topic sticky en op slot. Weet je zeker dat het lekker centraal en ontopic blijft
Het is "te veel", niet "teveel". Jammer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef static het volgende:
Jullie deleten téveel en té snel. Jammer.
Och, een spatie vergeten. Wat een drama.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Het is "te veel", niet "teveel". Jammer.
Inderdaad. Je post had gedeletet kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Och, een spatie vergeten. Wat een drama.
Tipje: mocht iets off topic dreigen te worden, open dan ff een nieuw topic! Ook dáár zijn al heel leuke topics uit voorgekomen, en het scheelt irritatie bij degene die bijvoorbeeld een topic over chocolade opent en in een off topic-dicussie over drop terecht komt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
martijn is soms wel te snel geneigd te roepen dat iets off topic is en delete dan de helft van iets wat een goede associatie of discussie had kunnen zijn. te snel, en niet goed gelezen ook vaak.
iets minder focussen op off topic graag, er kan soms iets heel moois uitkomen...
tipje, laat martijn soms gewoon ff normaal kunnen begrijpen dat een klein beetje off topic vaak ook gewoon over het topic gaat en er prima in past.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tipje: mocht iets off topic dreigen te worden, open dan ff een nieuw topic! Ook dáár zijn al heel leuke topics uit voorgekomen, en het scheelt irritatie bij degene die bijvoorbeeld een topic over chocolade opent en in een off topic-dicussie over drop terecht komt...![]()
Ja maar daar kunnen ook de leukste nieuwe topics uit voort komen. dus begin eens een nieuw topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:08 schreef Spindizzy het volgende:
Is het nou echt zo erg als een topic af en toe een beetje op een zijspoor terecht komt? Zijn vaak de leukste topics.
Sjezus, jij hebt het dus echt niet in de vingers. Snap je wel waar je mee bezig bent?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tipje: mocht iets off topic dreigen te worden, open dan ff een nieuw topic! Ook dáár zijn al heel leuke topics uit voorgekomen, en het scheelt irritatie bij degene die bijvoorbeeld een topic over chocolade opent en in een off topic-dicussie over drop terecht komt...![]()
nogmaals, maak je niet zo druk, het gaat goed in cul. off topic is juist in cul heel erg fijn soms, en het stoort niet bij de users, het geeft alleen maar meer info. en daar hoef je niet elke keer een nieuw topic over te openen. het gaat goed zo, ook zonder jouw off topic verwijderingen, geloof me maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ook de leukste nieuwe topics uit voort komen. dus begin eens een nieuw topic.
Ipv compleet off topic gaan.
Same for you.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ook de leukste nieuwe topics uit voort komen. dus begin eens een nieuw topic.
Ipv compleet off topic gaan.
Verveel je je soms?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Sjezus, jij hebt het dus echt niet in de vingers. Snap je wel waar je mee bezig bent?
Ja, stel je voor dat je aandacht besteed aan de kritiek die je krijgtquote:
Nee, ik heb commentaar op jullie mod-activiteiten; zou fijn zijn als men daar op reageert i.p.v. te deleten.quote:
*proest* !!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik wil best reageren, maar geef eens url's, voorbeelden etc?
Easy way out. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben moe, ik wil het er graag met jullie over hebben, maar wil dat dan wel doen als ik wat fitter ben.![]()
Graag zou ik toch hebben dat je concrete voorbeelden geeft. Dat maakt het makelijke om de boel te bespreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:55 schreef static het volgende:
[..]
*proest* !!!!!
Kijk eens bijvoorbeeld in dit topic wat er allemaal weg is.
Ken je je forum eigenlijk wel?
Het is de sfeer Martijn, die kun je niet altijd vangen in concrete voorbeelden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Graag zou ik toch hebben dat je concrete voorbeelden geeft. Dat maakt het makelijke om de boel te bespreken.
Ik zal de opmerkingen die hier gisteren vandaag geplaatst zijn ook zeker meenemen als leerpunten. Ik ben ook maar een mens en nooit te oud om te leren.quote:
Zal ik ook zeer zeker doenquote:
je bent een schatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zal de opmerkingen die hier gisteren vandaag geplaatst zijn ook zeker meenemen als leerpunten. Ik ben ook maar een mens en nooit te oud om te leren.
Ik heb graag dat jullie je mening geven over CUl en de Mods daar kan het forum en de Mods alleen maar beter van worden
[..]
Zal ik ook zeer zeker doen![]()
Hier kan ik het, als collegamod, alleen maar heel erg mee eens zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zal de opmerkingen die hier gisteren vandaag geplaatst zijn ook zeker meenemen als leerpunten. Ik ben ook maar een mens en nooit te oud om te leren.
Ik heb graag dat jullie je mening geven over CUl en de Mods daar kan het forum en de Mods alleen maar beter van worden
[..]
Zal ik ook zeer zeker doen![]()
Mag ik er 2 weghalen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
hahaha. ik post een keer en het staat er drie keer... (hamertje op kop smile nu)
mais naturellement.quote:
Zo, het is gebeurd, dan kan ik nu rustig gaan slapen...!quote:
Hoho!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zo, het is gebeurd, dan kan ik nu rustig gaan slapen...!![]()
quote:
Idd, in Klaagbaak en andere gedeeltes mag het weer welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou graag in de restaurant-ergernissen-topics de namen van de tenten willen zien, net zoals dit bij de recensies ook staat.
Er was destijds een goede reden voor, ik ben nu aan het zoeken naar dat topic daarover...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Idd, in Klaagbaak en andere gedeeltes mag het weer wel
Heee, was je er weer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef static het volgende:
Begrijp ik hieruit dat je geen negatieve recensie mag geven indien er een naam vermeld wordt?
Even kalm aan, mijn beste Static...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef static het volgende:
Geef nou maar gewoon antwoord.
Prima, thanks.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Na wat overleg is besloten dat er wel namen genoemd mogen worden. Maar met de beperking dat namen noemen alleen toegestaan is als er een normale verklaring aan vast hangt.
Dus niet alleen maar "Snackbar broodje van Kootje zuigt", maar op z'n minst "Broodje van Kootje zuigt, want de runderlever was groen en de rosbief was bijna aan reïncarnatie toe..."
Waarom? Dat doe je zelf.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:45 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wees blij dat ik mijn kostbare vakantie-uren opoffer
Oke, dat is dus opgelost en wanneer kunnen we dan jou posts verwachten in deze topcis?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef static het volgende:
Vond het al zo krom.
Waarschijnlijk nooit. Hoezo? Is dat een kriterium?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, dat is dus opgelost en wanneer kunnen we dan jou posts verwachten in deze topcis?
praktisch het hele forum.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
Goed idd, ik wou er bijna een topic over openen ofzo. Als je dat beleid van geen namen doortrekt, kun je namelijk ook meteen KLB opdoeken...
Gelukkig, je hoeft geen topic meer erover te openenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
Goed idd, ik wou er bijna een topic over openen ofzo. Als je dat beleid van geen namen doortrekt, kun je namelijk ook meteen KLB opdoeken...
We postten ongeveer tegelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah mooi zo
Dan kan ik straks weer goed slapen.
Nee serieus, ik wil anderen best wel behoeden voor sommige tenten en heb ook graag dat andere dit bij mij doen
En wie zijn jullie dan om te sturen waar users over willen discussieren, dat ontgaat me even. Nou, niet even, maar een lange tijd al.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Gelukkig, je hoeft geen topic meer erover te openen
De reden waarom we destijds geen namen wilden zien, was omdat de kans op wilde verhalen en broodjes aap wel erg groot was. Inmiddels denken we er wat genuanceerder over.
denk je nou echt dat de users hier massaal wilde gelogen cowboy verhalen gaan ophangen over restaurants, om ze zwart te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Gelukkig, je hoeft geen topic meer erover te openen
De reden waarom we destijds geen namen wilden zien, was omdat de kans op wilde verhalen en broodjes aap wel erg groot was
quote:ik dacht dat de users wel iets hoger ingeschat werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |