Same for you.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ook de leukste nieuwe topics uit voort komen. dus begin eens een nieuw topic.
Ipv compleet off topic gaan.
Verveel je je soms?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Sjezus, jij hebt het dus echt niet in de vingers. Snap je wel waar je mee bezig bent?
Ja, stel je voor dat je aandacht besteed aan de kritiek die je krijgtquote:
Nee, ik heb commentaar op jullie mod-activiteiten; zou fijn zijn als men daar op reageert i.p.v. te deleten.quote:
*proest* !!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik wil best reageren, maar geef eens url's, voorbeelden etc?
Easy way out. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben moe, ik wil het er graag met jullie over hebben, maar wil dat dan wel doen als ik wat fitter ben.![]()
Graag zou ik toch hebben dat je concrete voorbeelden geeft. Dat maakt het makelijke om de boel te bespreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:55 schreef static het volgende:
[..]
*proest* !!!!!
Kijk eens bijvoorbeeld in dit topic wat er allemaal weg is.
Ken je je forum eigenlijk wel?
Het is de sfeer Martijn, die kun je niet altijd vangen in concrete voorbeelden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Graag zou ik toch hebben dat je concrete voorbeelden geeft. Dat maakt het makelijke om de boel te bespreken.
Ik zal de opmerkingen die hier gisteren vandaag geplaatst zijn ook zeker meenemen als leerpunten. Ik ben ook maar een mens en nooit te oud om te leren.quote:
Zal ik ook zeer zeker doenquote:
je bent een schatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zal de opmerkingen die hier gisteren vandaag geplaatst zijn ook zeker meenemen als leerpunten. Ik ben ook maar een mens en nooit te oud om te leren.
Ik heb graag dat jullie je mening geven over CUl en de Mods daar kan het forum en de Mods alleen maar beter van worden
[..]
Zal ik ook zeer zeker doen![]()
Hier kan ik het, als collegamod, alleen maar heel erg mee eens zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zal de opmerkingen die hier gisteren vandaag geplaatst zijn ook zeker meenemen als leerpunten. Ik ben ook maar een mens en nooit te oud om te leren.
Ik heb graag dat jullie je mening geven over CUl en de Mods daar kan het forum en de Mods alleen maar beter van worden
[..]
Zal ik ook zeer zeker doen![]()
Mag ik er 2 weghalen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
hahaha. ik post een keer en het staat er drie keer... (hamertje op kop smile nu)
mais naturellement.quote:
Zo, het is gebeurd, dan kan ik nu rustig gaan slapen...!quote:
Hoho!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zo, het is gebeurd, dan kan ik nu rustig gaan slapen...!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |