Het is wel makkelijk hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik helegaar geen bookmarks, nooit gedaan ook..
ik ben dus op zoek naar een leuk verjaardags taart recept iets..
Ik schaam me dood, als moddereter, maar... Hoe bookmark je een topic?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:32 schreef Oblivion het volgende:
Graag gedaan!
Het wordt wel steeds moeilijker die dingen te vinden...
Mensch, zet ze even bij je bookmarks....Jij bent toch al zo'n lekkerbek qua taarten!![]()
De wát voor knop?!?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat mapje helemaal bovenin, naast de nsb knop
En terecht...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef static het volgende:
golfer.
Heb ik eindelijk weer eens een leuk speeltje, knal jij hem dicht.* Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Rotterdam *
Idd daar ben ik het volledig mee eens!!quote:
Solly, maar ik vond het zo zielig voor die TS als jullie hem culinair verantwoord zouden fileren en hij had zich al belachelijk genoeg gemaakt in mijn ogen. Dus soort dubbele bescherming voor hem en jullie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef static het volgende:
golfer.
Heb ik eindelijk weer eens een leuk speeltje, knal jij hem dicht.* Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Rotterdam *
Dat stellen wij dan ook ten zeerste van je op prijs...!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Solly, maar ik vond het zo zielig voor die TS als jullie hem culinair verantwoord zouden fileren en hij had zich al belachelijk genoeg gemaakt in mijn ogen. Dus soort dubbele bescherming voor hem en jullie.
noob-moderator? Ik ben sinds 2001 Moderator.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:23 schreef -Angel- het volgende:
Tot mijn grote verbazing is het topic * Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Japan * op slot. Waarom? Waarom moet een noob moderator een leuk voorstel versjitteren.
Ja, maar deze keer gaan we naar Japan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
En jouw topic was niets anders dan een bijzonder slechte lemmig van * Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Rotterdam *
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:38 schreef -Angel- het volgende:
Ja, maar deze keer gaan we naar Japan.
Jullie zijn wel dol op deleten hequote:Op zondag 7 augustus 2005 13:18 schreef Martijn_77 het volgende:
De mods hebben gewoon het Foodback topic een beetje opgeruimd en wat off-topic reacties verwijderd.
We zullen het in onze volgende vergadering meenemen!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jullie zijn wel dol op deleten heIs het niet een idee om gewoon 1 centraal receptentopic te maken met een link naar smulweb. Topic sticky en op slot. Weet je zeker dat het lekker centraal en ontopic blijft
Het is "te veel", niet "teveel". Jammer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:37 schreef static het volgende:
Jullie deleten téveel en té snel. Jammer.
Och, een spatie vergeten. Wat een drama.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Het is "te veel", niet "teveel". Jammer.
Inderdaad. Je post had gedeletet kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Och, een spatie vergeten. Wat een drama.
Tipje: mocht iets off topic dreigen te worden, open dan ff een nieuw topic! Ook dáár zijn al heel leuke topics uit voorgekomen, en het scheelt irritatie bij degene die bijvoorbeeld een topic over chocolade opent en in een off topic-dicussie over drop terecht komt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
martijn is soms wel te snel geneigd te roepen dat iets off topic is en delete dan de helft van iets wat een goede associatie of discussie had kunnen zijn. te snel, en niet goed gelezen ook vaak.
iets minder focussen op off topic graag, er kan soms iets heel moois uitkomen...
tipje, laat martijn soms gewoon ff normaal kunnen begrijpen dat een klein beetje off topic vaak ook gewoon over het topic gaat en er prima in past.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tipje: mocht iets off topic dreigen te worden, open dan ff een nieuw topic! Ook dáár zijn al heel leuke topics uit voorgekomen, en het scheelt irritatie bij degene die bijvoorbeeld een topic over chocolade opent en in een off topic-dicussie over drop terecht komt...![]()
Ja maar daar kunnen ook de leukste nieuwe topics uit voort komen. dus begin eens een nieuw topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:08 schreef Spindizzy het volgende:
Is het nou echt zo erg als een topic af en toe een beetje op een zijspoor terecht komt? Zijn vaak de leukste topics.
Sjezus, jij hebt het dus echt niet in de vingers. Snap je wel waar je mee bezig bent?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tipje: mocht iets off topic dreigen te worden, open dan ff een nieuw topic! Ook dáár zijn al heel leuke topics uit voorgekomen, en het scheelt irritatie bij degene die bijvoorbeeld een topic over chocolade opent en in een off topic-dicussie over drop terecht komt...![]()
nogmaals, maak je niet zo druk, het gaat goed in cul. off topic is juist in cul heel erg fijn soms, en het stoort niet bij de users, het geeft alleen maar meer info. en daar hoef je niet elke keer een nieuw topic over te openen. het gaat goed zo, ook zonder jouw off topic verwijderingen, geloof me maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ook de leukste nieuwe topics uit voort komen. dus begin eens een nieuw topic.
Ipv compleet off topic gaan.
Same for you.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ook de leukste nieuwe topics uit voort komen. dus begin eens een nieuw topic.
Ipv compleet off topic gaan.
Verveel je je soms?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Sjezus, jij hebt het dus echt niet in de vingers. Snap je wel waar je mee bezig bent?
Ja, stel je voor dat je aandacht besteed aan de kritiek die je krijgtquote:
Nee, ik heb commentaar op jullie mod-activiteiten; zou fijn zijn als men daar op reageert i.p.v. te deleten.quote:
*proest* !!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik wil best reageren, maar geef eens url's, voorbeelden etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |