ik kan je geen linkjes geven, maar ik weet dat ze er zijn met "verse pasta", pastasaus etc.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Is er ergens een pasta-topic waar ik dat receppie van vanavond in kwijt kan ?
Dank jequote:Op woensdag 13 juli 2005 13:52 schreef Oblivion het volgende:
Ja, en wel deze... Het Grote Centrale Zelfgemaakte toetjes topic
Have fun!![]()
Ja ik ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan je geen linkjes geven, maar ik weet dat ze er zijn met "verse pasta", pastasaus etc.
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
en ik heb nog wel uitgebreid zitten zoeken...
Obli, als we jou niet hadden...!![]()
Stel ik erg op prijs!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ben al wat langer in CUL, jij krijgt vanzelf ook een idee wat er is en niet is.
En inderdaad tot die tijd, zal ik nog wel een klauwtje uitsteken!![]()
Dat ben ik niet met je eens. Het gaat de eerste twee pagina's over Pai Mu Tan, maar daarna over alle mogelijke andere soorten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Het lijkt me verstandiger een nieuw (centaal) theetopic op te zetten, omdat het topic dat jij bedoelt vele postings lang draait om één theerecept.
En dat zal ik dan zo maar gaan openen
Dat zal ik handmatig moeten doen, is geen probleem maar kost ff tijd. Ik zal dan 1grote quote-posting maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Het gaat de eerste twee pagina's over Pai Mu Tan, maar daarna over alle mogelijke andere soorten.
Zou je andersdan misschien die posts in het nieuwe topic willen plakken ofzo ?
Ja maar lieve schat, dit is een topic speciaal voor verse pastaquote:Op donderdag 14 juli 2005 07:30 schreef Oblivion het volgende:![]()
Na 1 keer zoeken... Verse pastaStill got it!
![]()
Het is jouw tijd, dus ik zou zeggen, doe wat je wil. Ik vraag maar raak, het is aan jou wat je daarmee doet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat zal ik handmatig moeten doen, is geen probleem maar kost ff tijd. Ik zal dan 1grote quote-posting maken.
Vind je het erg als ik dat vanavond doe?
Delen is altijd goed!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, dit is een topic speciaal voor verse pasta
Ik wil gewoon een recept me vlindermacaroni ergens plempen/delen met de menschheid
OK, op jouw verzoek dan!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Het gaat de eerste twee pagina's over Pai Mu Tan, maar daarna over alle mogelijke andere soorten.
Zou je andersdan misschien die posts in het nieuwe topic willen plakken ofzo ?
Voeg het in het nieuwe topic toe: Luxe woorden voor simpele productenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef -erwin- het volgende:
[pinda-olie] waar te koop?
net de boel sluiten als ik een reply aan het schrijven ben he?
Dan moet ik mijn geweldige betoog nogmaals opschrijven.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Voeg het in het nieuwe topic toe: Luxe woorden voor simpele producten
Sorry... nothing personal...quote:Op zondag 17 juli 2005 00:19 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn geweldige betoog nogmaals opschrijven.![]()
Gaan gemerged wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
Op de camping
gaat prima in lekkere gerechten voor op de camping.
Wordt aan gewerktquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom krijg ik in het Mac-topic een pop-up of ik wil inloggen in "www.twilightrealm.net"?
Best wel storend, dus als iemand er naar zou willen kijken, graag
wat een grove onzin. het is de meesten niet gegeven een perfecte al dente te maken. en met verse pasta is het nog meer uitkijken geblazen. 7 seconden maken het verschil. het is een kunst!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:22 schreef Oblivion het volgende:
Nee, maar elke nitwit weet wel hoe hij pasta moet koken...![]()
Het gaat vaak over de saus....
*stampvoet...![]()
Wat heb je nou besloten?![]()
Maar wanneer is een pasta dan perfekt al dente volgens jou?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een grove onzin. het is de meesten niet gegeven een perfecte al dente te maken. en met verse pasta is het nog meer uitkijken geblazen. 7 seconden maken het verschil. het is een kunst!![]()
dat kan je alleen maar tijdens het inschatten van de tijd doen. elke pasta heeft zijn tijd. bv verse pasta die zacht is, zodra het gaat schuimen eruit halen. verse pasta die half gedroogd is 4-5 min, moet ook gaan schuimen. is de pasta gevuld zijn de tijden anders. je kan dus onmogelijk aangeven wanneer het perfect is. dat is, net als alles met koken, een kwestie van smaak en timing.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar wanneer is een pasta dan perfekt al dente volgens jou?
Nooit last gehad.....quote:Op maandag 25 juli 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een grove onzin. het is de meesten niet gegeven een perfecte al dente te maken. en met verse pasta is het nog meer uitkijken geblazen. 7 seconden maken het verschil. het is een kunst!![]()
het beste is gewoon met een vork een sliert eruit te halen en bijten (al dente is 'met de tanden'). want de pasta waar jij het over hebt is spaghetti tegen de muurquote:Op maandag 25 juli 2005 00:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb ooit ook iets gehoord over pasta tegen een muur gooien en als ie dan bleef plakken was ie goed
Al opgelostquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef Hik het volgende:
Mag deze naar TRV: Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?
Sowwy!![]()
En?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:09 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zie hem niks anders doen dan wat jij altijd in vegotopics doet
Oke, hij is weer open maar vind hem nog veel lijken op Welke 'vieze' dingen vind jij lekker? dus let een beetje dat dit topic ook niet veranderd in een Welke 'vieze' dingen vind jij lekker? topicquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Martijn, je gooit deze wel dicht, Welke 'vieze' dingen vind jij lekker? en je verwijst naar ranzige combinaties, terwijl het gaat om gewoon smerige eetgewoontes en niet om combinaties. Ik bedoel, ontbijten met een zak paprika sjips is ranzig (en lekker) maar geen combinatie.
Ik geef hem nog een kans. Iets minder SC graag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:12 schreef SCH het volgende:
Eens, is heel ander soort topic, dit gaat meer over de hema-worst.
Je kunt ook netjes aankaarten of hij constructief wil zijn of anders wil stoppen met posten. De manier waar op jij het doet vind ik te ver gaan voor een eerste verzoek. Ik zal ook een verzoek uit doen richting de vegetariërs om constructief te zijn in het carnetariër topic.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Martijn, waarom doe jij niets de provocaties van beroepsveganisten in het carnetarier topic, maar loop je wel de reacties op hun domme geblaat te editen. Als ik dergelijke zaken post in een vega topic worden ze gewist. Maar die vage ariers mogen dat wel in een vleestopic?
Zullen we?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Kortom, als die carnetarier bash postings blijven, dan voel ik geen enkele reden waarom ik dat niet kan doen in vegetariers topics
waarom zou je? jij eet toch lekker wél vlees? laat die gasten die dat niet doen lekker in hun sop gaarkoken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Kortom, als die carnetarier bash postings blijven, dan voel ik geen enkele reden waarom ik dat niet kan doen in vegetariers topics
waarom negeer je die mensen met vitaminegebrek niet gewoon?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Geloof dat Martijn niet helemaal begrijpt dat ie door zo eenzijdig te reageren de provocaties van Tech XP een flamewar uitlokken.
Waarom doen hun hetzelfde niet in hun topic? Nee, dan heb je de poppen aan het dansen en wordt je uitgescholden voor moordenaar en kinderverkrachter. 1 lijn trekken, klaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom negeer je die mensen met vitaminegebrek niet gewoon?
wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. kom op zeg jullie kunnen toch wel op tegen een stel vleesloze kneuzen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waarom doen hun hetzelfde niet in hun topic? Nee, dan heb je de poppen aan het dansen en wordt je uitgescholden voor moordenaar en kinderverkrachter. 1 lijn trekken, klaar.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
vleesloze kneuzen.
Het is wel makkelijk hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik helegaar geen bookmarks, nooit gedaan ook..
ik ben dus op zoek naar een leuk verjaardags taart recept iets..
Ik schaam me dood, als moddereter, maar... Hoe bookmark je een topic?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:32 schreef Oblivion het volgende:
Graag gedaan!
Het wordt wel steeds moeilijker die dingen te vinden...
Mensch, zet ze even bij je bookmarks....Jij bent toch al zo'n lekkerbek qua taarten!![]()
De wát voor knop?!?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat mapje helemaal bovenin, naast de nsb knop
En terecht...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef static het volgende:
golfer.
Heb ik eindelijk weer eens een leuk speeltje, knal jij hem dicht.* Aanmeld-topic kandidaten voor Japans eten in Rotterdam *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |