quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ontbijten met een zak paprikachips.
Mijn ex werd daar echt onpasselijk van, stonden dan om een uur of 6 op, hij moest naar de Kazerne en ik naar mijn werk, en ik nam dan koffie en begon uit de zak chips te eten. Ik vind het nog steeds dé manier om wakker te worden. Douchen, Espresso, en lekker wat chips naar binnen werken.quote:
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn ex werd daar echt onpasselijk van, stonden dan om een uur of 6 op, hij moest naar de Kazerne en ik naar mijn werk, en ik nam dan koffie en begon uit de zak chips te eten. Ik vind het nog steeds dé manier om wakker te worden. Douchen, Espresso, en lekker wat chips naar binnen werken.
Mijn man heeft de gewoonte om hagelslag zo uit het pak te eten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn ex werd daar echt onpasselijk van, stonden dan om een uur of 6 op, hij moest naar de Kazerne en ik naar mijn werk, en ik nam dan koffie en begon uit de zak chips te eten. Ik vind het nog steeds dé manier om wakker te worden. Douchen, Espresso, en lekker wat chips naar binnen werken.
lekker he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeAls er nog een zak chips ligt van de vorige avond, ga ik daar ook uit lopen graaien.
Hey dat deed ik vroeger ook altijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn man heeft de gewoonte om hagelslag zo uit het pak te eten.
Met roomboter!quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
Zoals Bliksemschigt ergens postte:
Met een lepel boter door de hagelslag - heel vet maar wel lekker
En natuurlijk de onvermijdelijke hema-worst of het blikje Smac.
Als wij vroeger ziek waren kregen we een bakje met boter, stroop en bruine suiker dat naast ons op de kachel stond te smelten - dat was zogenaamd medicinaal. Maar vooral lekker
maar jij verdraagt dat nog van hem, mijn ex deed dat dus niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
pak hagelslag tegen de mond en gieten maarquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Muisjes en hagelslag lekker in een schaaltje mixen en etenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |