quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ontbijten met een zak paprikachips.
Mijn ex werd daar echt onpasselijk van, stonden dan om een uur of 6 op, hij moest naar de Kazerne en ik naar mijn werk, en ik nam dan koffie en begon uit de zak chips te eten. Ik vind het nog steeds dé manier om wakker te worden. Douchen, Espresso, en lekker wat chips naar binnen werken.quote:
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn ex werd daar echt onpasselijk van, stonden dan om een uur of 6 op, hij moest naar de Kazerne en ik naar mijn werk, en ik nam dan koffie en begon uit de zak chips te eten. Ik vind het nog steeds dé manier om wakker te worden. Douchen, Espresso, en lekker wat chips naar binnen werken.
Mijn man heeft de gewoonte om hagelslag zo uit het pak te eten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn ex werd daar echt onpasselijk van, stonden dan om een uur of 6 op, hij moest naar de Kazerne en ik naar mijn werk, en ik nam dan koffie en begon uit de zak chips te eten. Ik vind het nog steeds dé manier om wakker te worden. Douchen, Espresso, en lekker wat chips naar binnen werken.
lekker he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeAls er nog een zak chips ligt van de vorige avond, ga ik daar ook uit lopen graaien.
Hey dat deed ik vroeger ook altijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn man heeft de gewoonte om hagelslag zo uit het pak te eten.
Met roomboter!quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
Zoals Bliksemschigt ergens postte:
Met een lepel boter door de hagelslag - heel vet maar wel lekker
En natuurlijk de onvermijdelijke hema-worst of het blikje Smac.
Als wij vroeger ziek waren kregen we een bakje met boter, stroop en bruine suiker dat naast ons op de kachel stond te smelten - dat was zogenaamd medicinaal. Maar vooral lekker
maar jij verdraagt dat nog van hem, mijn ex deed dat dus niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
pak hagelslag tegen de mond en gieten maarquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Muisjes en hagelslag lekker in een schaaltje mixen en etenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
niet slowchatten piet, mag niet van ome martijn, bovendien vind ik dat voorstel wel heel viesquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is stomverbaasd, een topic waar hij het geheel met SCH eens is..
Nueken?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:01 schreef Frank79 het volgende:
Oude kaas met veel te veel mosterd. Dyon mosterd wel te verstaan van een specifiek merk. Gewoon te pittig dat de tranen in je ogen springen... Yum!
Roze koekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:29 schreef SCH het volgende:
Die goedkope glace-koeken met zo'n roze laagje - oe wat ranzig maar oe wat lekker
Met daarbij een koel klein glaasje cola...quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ontbijten met een zak paprikachips.
Direct naar de koelkast en een fles frisdrank aan de mondquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Met daarbij een koel klein glaasje cola...![]()
Daar lijkt me niets in veranderd. Nog steeds is de keuze chocomel of Fristi als kinderen uit eten gaan, toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Als kind dronk ik altijd Chocomel bij de chinees.
Goddelijk, alleen de Black Pudding mogen ze houden, maar voor rest, the full monty, inclusief kippers.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:22 schreef Amun-Ra het volgende:
Engels ontbijt
veel mensen vinden dat s'ochtends niet te vreten, maar ik lust er wel pap van
Toen we de eerste keer bij mijn ouders waren, en we tien uur savonds aan de borrel gingen vroeg mijn vriend om een glaasje melkquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet in de opvatting van mijn ouders, die deden daar altijd moeilijk over. Die vonden dat dit niet kon.
Drink ook graag een glas (verse) melk, buiten nederland vinden velen dit uitermate vreemd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Toen we de eerste keer bij mijn ouders waren, en we tien uur savonds aan de borrel gingen vroeg mijn vriend om een glaasje melk![]()
Ik braad mijn biefje eigenlijk alleen voor de vorm aanquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Rauw vlees vind ik ook erg lekker, dat vinden veel mensen vies, maar varkens en rundvlees eet ik ook graag rauw. Net als rauwe vis trouwens, niet alles, maar veel wel.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:24 schreef tonks het volgende:
Spruitjes
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik word al misselijk als ik dit topic lees
In Wenen was het doodnormaal om een glas warme melk te bestellenquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Drink ook graag een glas (verse) melk, buiten nederland vinden velen dit uitermate vreemd.
Eigenlijk heb ik de neiging om alle frisdranken te schuddenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
warme prikloze cola.
koop fles cola, schud hem en laat de koolzuur ontsnappen, leg hem vervolgens op de cv.
Met anijsblokjes.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Warme melk is alleen lekker met cacao en suiker
:-)
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Warme melk is alleen lekker met cacao en suiker
:-)
Nee, als ik die toch een heb dan doet ie zijn best nietquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef Faithz het volgende:
mensen die de cola open in de koelkast laten staan.
Van die bruine chips tussen de gele, ook zoiets.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gebakken aardappelen die een beetje zwart zijn. Schijnt kankerverwekkend te zijn, dus dat eet ik niet meer.
Zijn lekker!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van die bruine chips tussen de gele, ook zoiets.
Of een beetje groenig zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gebakken aardappelen die een beetje zwart zijn. Schijnt kankerverwekkend te zijn, dus dat eet ik niet meer.
Mijn moeder deed dat als kind ook altijd. Totdat een vriendinnetje lintworm kreegquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
Van kinds af aan hoor trouwens. Weet dat het niet gezond is maar wel lekker.
wat liefquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Toen we de eerste keer bij mijn ouders waren, en we tien uur savonds aan de borrel gingen vroeg mijn vriend om een glaasje melk![]()
Ik lig echt dubbelquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
En dat gaat gewoon goed?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Rauw vlees vind ik ook erg lekker, dat vinden veel mensen vies, maar varkens en rundvlees eet ik ook graag rauw. Net als rauwe vis trouwens, niet alles, maar veel wel.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik lig echt dubbelEn ik wil niet weten welke indruk er achter gelaten is
Nee, nooit last van gehad, van kant en klaar gerechten wel trouwens. Met rauw vlees waar geen smaakstoffen in zitten proef en ruik je meteen (ik tenminste) of het okay is. Bij slaatjes ofzo is dat niet het gevalquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja ehm, eventuele bacteriën enzo?.
Choco-vlokken nog steeds rechtstreeks uit het pak.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, lekker, een eitjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:18 schreef p-etr-a het volgende:
Juist andersom: veel mensen vinden het lekker om yoghurt met vla te mengen. Dat vind ik heel vies.
Wat ik wel erg lekker vind is yoghurt met een scheut roosvicee en Smack's (gepofte rijstkorrels met honing).
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |