n00bquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Hik het volgende:
HELP!![]()
Waarom let ik niet op en plaats ik deze hier?!
Mag dees naar TRV?
Dank!
We gaan over een uur beslissen dat we daar heen gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:13 schreef Hik het volgende:
Yeey!![]()
Ga ik verder met UIO_AMS... op de één of andere manier denk ik dan aan lekker eten, veel taxi's, uitgaan en een béétje luxe...![]()
Kom ik toch uit op Andalucia, Spanje!
Héérlijk tapas eten in mooie restaurants met uitzicht over eeuwenoude moskeeën en forten. En lekker weer natuurlijk!
Maargoed dat hij waarschijnlijk, as we speak, aan het besluiten is daarheen te gaan!![]()
Ok, je obsessie met de visafslag is helemaal duidelijk. Nog iets zinnigs bij te dragen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef armpitje_ het volgende:
ik denk dat missymirjam eens naar de visafslag moet
[afbeelding]
wat een houding zeg, voor een stakker die een trv topic opent in culquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Ok, je obsessie met de visafslag is helemaal duidelijk. Nog iets zinnigs bij te dragen?![]()
samen gaan dan maar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef armpitje_ het volgende:
ik denk dat missymirjam eens naar de visafslag moet
[afbeelding]
Ja zeg, ik heb BHFH en k_man ook nog niets zien postenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:28 schreef Hik het volgende:
Moet je eerst zélf maar eens een mooi postje doen!![]()
Een MP3 spelerquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
Groeit er nu een mobieltje uit heur haar (meisje rechts) ??
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef SeLang het volgende:
Hik moet Taiwanese hapjes leren koken
[afbeelding]
Kon je nou geen mooie dames vinden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef Hik het volgende:
Se Lang moet gewoon heel snel naar Brazilië
Plaatjes zeggen meer dan 100 woorden...![]()
[afbeelding]
Ja eh... das niet mijn afdeling...quote:
Oh, dan ga ik maar weerquote:
quote:
Yvonne moet naar Gallipoli.quote:
Staat niet bovenaan m'n verlanglijstje, maar is best een idee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef Hik het volgende:
Nu stond ik gisteren met de LP van Azerbaijan en Armenië in m'n handen en eigenlijk zag dat er toch ook wel allemachtig-prachtig uit....Zijderoute enzo! Geen idee wat er te doen is, maar misschien moet k_man gewoon eens gaan, dan kannie het me vertellen...![]()
Kom je dan bij ons op het balkon zitten yvonne?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor mijn favoriete TRV-er Yvonne bestaat natuurlijk maar één bestemming:
Benidorm!!!!
Dat zou inderdaad makkelijk zijnquote:En Diego zou eigenlijk terug in de tijd moeten gaan; het liefst naar één van die goeie-ouwe-tijd koloniën.
Lekker in de heren-societeit serieus discussieren over nooit te verwezenlijke dromen: rijk worden door te investeren met geld dat je niet hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:06 schreef Hik het volgende:
Ondertussen zal ik vast beginnen....
Ik denk dat superhikers Lucille en Liejannuh echt een keer naar Peru moeten. Natuurlijk moet die Incatrail bedwongen worden, maar ook in andere delen van Peru is het lekker lopen geblazen, in allemaal verschillende landschappen. Daarbij een flinke portie cultuur en na afloop stapels mooie kleedjes voor Liejannuh om haar huis mee vol te hangen...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Perfecte locatie, en ja, daar wil ik zeer zeker naartoe.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Yvonne moet naar Gallipoli.
Een strand, maar met veel WO-I historie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En daar dus ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind dat yvonne naar Wenen moet en wel naar het Heeresgeschichtliche Museum Hier vind je tenslotte de kleding die Franz-Ferdinand droeg toen hij werd doodgeschoten in Sarajevo. WO I ten voeten uit
Oy, ik ben heul geen slecht gezelschap om mee op reis te gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 07:49 schreef Hik het volgende:
Blijkbaar ga ik dus met yvonne naar Benidorm?!![]()
Dutchtrain had het ook aardig getroffen, de Haagse markt en de Wagenstraat zijn precies mijn lievelingsstukjes van Den Haag!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |