Jep, tnxquote:Op zondag 26 juni 2005 16:53 schreef Oblivion het volgende:
Bedoel je zoiets? Uitgebreide Food recensies.
quote:
En dat is het nog steeds!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond het inderdaad ook een leuk en informatief topic..
Een OP die het niet doet en veel Off Topic daardoor was het hele topic al verpest . Begin de discussie maar in het andere topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Weinig nieuws
Ja in dat andere topic werd volop gepraat over de nieuwe haringtest
Iemand nog een haringkje ?
Maar je verdient wel een slotje hoor. Anders heb je ook niks te doen.
Okee, als jij het zegt dan is het ook zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef shmoopy het volgende:
Niemand zoekt ruzie met jou, joh.
De mods proberen de boel een beetje gezellig te houden, niet zo druk over maken, ik weet zeker dat het niks persoonlijks is.
Zou dat laatste niet door de vakantietijd komen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik even zeggen dat sinds de vele modswitches de sfeer op cul erg veranderd is.
en voor mijn gevoel niet positief.
topics worden vrij snel op slot gegooid, of zonder melding gemerged.
posts worden verwijderd, ook al zijn ze ontopic [ja, mijn eigen leed is dat ja].
maar de sfeer is sowieso anders geworden. wat.. minder prettig.
en ik merk dat het rustiger is op cul. veel rustiger.
That would be me of course.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Van een minder prettige sfeer heb ik weinig gemerkt, of het moet zijn omdat sommigen menen dat wij modjes iets persoonlijks tegen hem/haar hebben. DIt is pure onzin, ik heb totaal geen reden om de ene persoon harder aan te pakken dan de ander.
Ter verduidelijking. Toen mijn oma op sterven lag functioneerde ik ook niet goed op mijn werk. Ik moest teveel aan haar denken, was snel afgeleid, las zaken niet secuur, maakte foute beslissingen, was kortaf, etc.. Ik stel mij altijd voor dat wat mij overkomt, ook een ander kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef dutch-mamma het volgende:
De opmerking hoe je kan weten dat M77 zijn werk goed doet en niet afgeleid wordt door de perikelen met Annemiek, vind ik misselijk, want ze ligt niet voor een ingegroeide teennagel in het ziekenhuis. Dat hij even wat minder modereert, lijkt me niet meer dan normaal. Maar ook dat zal ik wel verkeerd zien.
Okee, poepieskeet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, als jij het zegt dan is het ook zo![]()
![]()
14.gif
OK, dan staan we wat dat betreft op 1 lijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ter verduidelijking. Toen mijn oma op sterven lag functioneerde ik ook niet goed op mijn werk. Ik moest teveel aan haar denken, was snel afgeleid, las zaken niet secuur, maakte foute beslissingen, was kortaf, etc.. Ik stel mij altijd voor dat wat mij overkomt, ook een ander kan gebeuren.
dat was niet mijn post..quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef dutch-mamma het volgende:
. Wat ik zelf heb weggehaald heb ik gemeld en was écht heel off topic (met name in het vegetariërdeel)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |