abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 15:53:32 #201
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_28250982
Is er al een [Centraal] restaurant beoordelings/aanraderstopic?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_28252480
Bedoel je zoiets? Uitgebreide Food recensies.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 26 juni 2005 @ 17:19:29 #203
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_28253211
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:53 schreef Oblivion het volgende:
Bedoel je zoiets? Uitgebreide Food recensies.
Jep, tnx .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 27 juni 2005 @ 11:38:03 #204
123787 Underrrdog
The one and only
pi_28267274
Ik vind het een top forum... ik lurk voornamelijk om op goede ideeën te komen. Even wat eet je vandaag door bladeren en heb altijd wel weer idee voor de avond
There is no fear...
Underrrdog is here
pi_28286330
verkeerde
  maandag 27 juni 2005 @ 22:29:54 #206
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28286375
ik vond het inderdaad ook een leuk en informatief topic..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 27 juni 2005 @ 22:30:33 #207
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28286398
damn
en dan snel je post wissen
pi_28286478
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
damn

Mutsen...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_28286574
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
damn
Staat nu in Foodback, lieverd.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:11:03 #210
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28287899
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond het inderdaad ook een leuk en informatief topic..
En dat is het nog steeds!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 27 juni 2005 @ 23:11:48 #211
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28287930
yah
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 juli 2005 @ 20:25:35 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_28423489
Weinig nieuws

Ja in dat andere topic werd volop gepraat over de nieuwe haringtest

Iemand nog een haringkje ?

Maar je verdient wel een slotje hoor. Anders heb je ook niks te doen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:33:05 #213
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28423773
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Weinig nieuws

Ja in dat andere topic werd volop gepraat over de nieuwe haringtest

Iemand nog een haringkje ?

Maar je verdient wel een slotje hoor. Anders heb je ook niks te doen.

Een OP die het niet doet en veel Off Topic daardoor was het hele topic al verpest . Begin de discussie maar in het andere topic.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 juli 2005 @ 21:03:58 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_28424759
Tis goed joh. Kan mij het schelen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:54:10 #215
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28581306
De moderators hier hebben het toch erg veel op mij gemunt krijg ik het idee. Men zoekt ruzie met mij en ik krijg meteen de schuld. Dat zuigt kont. Maar goed. Dat maakt mijn fotoboek weer wat dikker
Ik heb een vermoeden waarom
Voor de rest gaat CUL wel 14.gif

Het zal wel komen omdat jullie nog groen zijn in het modvak
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_28581909
Niemand zoekt ruzie met jou, joh.
De mods proberen de boel een beetje gezellig te houden, niet zo druk over maken, ik weet zeker dat het niks persoonlijks is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:14:44 #217
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28589737
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef shmoopy het volgende:
Niemand zoekt ruzie met jou, joh.
De mods proberen de boel een beetje gezellig te houden, niet zo druk over maken, ik weet zeker dat het niks persoonlijks is.
Okee, als jij het zegt dan is het ook zo 14.gif
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:35:07 #218
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28599928
mag ik even zeggen dat sinds de vele modswitches de sfeer op cul erg veranderd is.
en voor mijn gevoel niet positief.
topics worden vrij snel op slot gegooid, of zonder melding gemerged.
posts worden verwijderd, ook al zijn ze ontopic [ja, mijn eigen leed is dat ja].
maar de sfeer is sowieso anders geworden. wat.. minder prettig.
en ik merk dat het rustiger is op cul. veel rustiger.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:24:32 #219
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_28602045
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik even zeggen dat sinds de vele modswitches de sfeer op cul erg veranderd is.
en voor mijn gevoel niet positief.
topics worden vrij snel op slot gegooid, of zonder melding gemerged.
posts worden verwijderd, ook al zijn ze ontopic [ja, mijn eigen leed is dat ja].
maar de sfeer is sowieso anders geworden. wat.. minder prettig.
en ik merk dat het rustiger is op cul. veel rustiger.
Zou dat laatste niet door de vakantietijd komen?

En wat de rest betreft: Martijn en ik komen nog maar net kijken als modje...

Ik praat nu even namens mezelf en niet namens Martijn, maar als er echt problemen zijn over ons modereren, trek dan ook Shmoopy als forum admi even aan haar vestje, overleg met haar wat jullie niet bevalt en hoe jullie het liever zouden zien, en als jullie klachten terecht blijken te zijn, dan laat ik me braaf op mijn vingers tikken en beloof beterschap
Ik doe mijn best, maar ik ben ook maar een mensch en maak helaas ook fouten. Vergeef me...

Over het weghalen van posts: ik heb jouw posting niet weggehaald, ik zal nog eens met Martijn overleggen wat precies het probleem was. Wat ik zelf heb weggehaald heb ik gemeld en was écht heel off topic (met name in het vegetariërdeel)...
Wat het mergen betreft: ik zal eraan proberen te denken dat ik dat uitgebreider ga aankondigen.

Van een minder prettige sfeer heb ik weinig gemerkt, of het moet zijn omdat sommigen menen dat wij modjes iets persoonlijks tegen hem/haar hebben. DIt is pure onzin, ik heb totaal geen reden om de ene persoon harder aan te pakken dan de ander.

We komen er wel uit
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:08:59 #220
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28603808
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Van een minder prettige sfeer heb ik weinig gemerkt, of het moet zijn omdat sommigen menen dat wij modjes iets persoonlijks tegen hem/haar hebben. DIt is pure onzin, ik heb totaal geen reden om de ene persoon harder aan te pakken dan de ander.
That would be me of course.

Ik word aangevallen, geef mijn weerwoord in de Slowchat, dan kom jij in het originele topic aankondigen dat we het ergens anders moeten ruzien, terwijl het gewoon een discussie is (en je was voor de 2e keer een spuit 11), er is geen gescheld (behalve het woord drol, dat geef ik toe) En vervolgens gaat Martijn zeggen dat ik de discussie met die user niet mag voeren, dat het via msn moet, terwijl het over eten gaat, wellicht met andere toevoeginen van mensen. Niet discusieren op een forum? Are you kidding me?
En ondertussen mijn mooie topic volspammen. Dat laten jullie wel staan
Doe mij een lol en haal dan alle offtopic geblaat, ook van mij weg in dat topic. Hopelijk kunnen er dan nog seriueze posts gedaan worden.

Hoe weet ik nou dat M77 zijn werk goed doet en niet afgeleid word door de perikelen met zijn vrouw Annemiek78?

Het meningsverschil met kip is ook iets van die strekking. ik reageer op haar reactie, en ineens moet alles maar via msn. Komaaan DM. laat ons de SC volkletsen, dat maakt het heel wat interessanter dan "hoi" "doeg" "ik ga ff naar de C1000".

En laat ik 1 ding voorop stellen, ik heb niks tegen mensen die ik niet ken (jullie) ik heb alleen wat kritiek op een aantal van jullie modacties.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:31:35 #221
66422 dutch-mamma
pi_28604817
Shark.Bait, niks mis met een discussie, en ook niet met jou persoonlijk!

Discussie, prima, maar als het op een gegeven moment op meer plekken opduikt, of puur tussen 2 personen is, is het voor de andere lezers iets prettiger en interessanter, wanneer je de discussie op MSN of zo voortzet. Zelfs in een topic dat je zelf hebt geopend.

De opmerking hoe je kan weten dat M77 zijn werk goed doet en niet afgeleid wordt door de perikelen met Annemiek, vind ik misselijk, want ze ligt niet voor een ingegroeide teennagel in het ziekenhuis. Dat hij even wat minder modereert, lijkt me niet meer dan normaal. Maar ook dat zal ik wel verkeerd zien.

Kritiek is altijd welkom, ik ben bereid om toe te geven als ik iets te fanatiek de knoppen bedien, maar in dit geval heb ik niks verwijderd, alleen vriendelijk doch dringend verzocht even elders door te discussieren omdat het het topic niet echt interessant maakte.

Wat mij betreft: einde (deze) discussie. Klachten over DIT onderwerp mogen jullie dumpen bij de forum admi, ik heb mijn mening gegeven.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:29:30 #222
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28615063
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef dutch-mamma het volgende:
De opmerking hoe je kan weten dat M77 zijn werk goed doet en niet afgeleid wordt door de perikelen met Annemiek, vind ik misselijk, want ze ligt niet voor een ingegroeide teennagel in het ziekenhuis. Dat hij even wat minder modereert, lijkt me niet meer dan normaal. Maar ook dat zal ik wel verkeerd zien.
Ter verduidelijking. Toen mijn oma op sterven lag functioneerde ik ook niet goed op mijn werk. Ik moest teveel aan haar denken, was snel afgeleid, las zaken niet secuur, maakte foute beslissingen, was kortaf, etc.. Ik stel mij altijd voor dat wat mij overkomt, ook een ander kan gebeuren.
  FOK!Babe vrijdag 8 juli 2005 @ 09:58:58 #223
11324 shmoopy
pi_28615432
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Okee, als jij het zegt dan is het ook zo 14.gif
Okee, poepieskeet.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:18:50 #224
66422 dutch-mamma
pi_28621113
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ter verduidelijking. Toen mijn oma op sterven lag functioneerde ik ook niet goed op mijn werk. Ik moest teveel aan haar denken, was snel afgeleid, las zaken niet secuur, maakte foute beslissingen, was kortaf, etc.. Ik stel mij altijd voor dat wat mij overkomt, ook een ander kan gebeuren.
OK, dan staan we wat dat betreft op 1 lijn
Het is logisch dat iemand dan wat minder "presteert". Ik hoop alleen dat niemand hem/haar dat kwalijk neemt, als dat gebeurt, of het hem/haar steeds blijft aanrekenen dat het tijdens een persoonlijke crisis even wat minder ging (ik spreek nu in het algemeen, want we hebben allemaal wel eens een periode waarin we ons niet 100% kunnen inzetten, al willen we nog zo graag).
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:32:46 #225
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28635386
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef dutch-mamma het volgende:
. Wat ik zelf heb weggehaald heb ik gemeld en was écht heel off topic (met name in het vegetariërdeel)...
dat was niet mijn post..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')