Zal hij leuk vinden als hij weer mag langskomenquote:
?, daar zie ik toch echt mn topic niet. Waar is mijn topic gebleven? Het heette dacht ik 'iets italiaansachtigs maken'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:51 schreef Oblivion het volgende:
[centraal] Italiaans eten Fan Topic!
Alsjeblieft!![]()
quote:Uw zoekbewerking - italiaansachtigs - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Ja maar hoe kan dat nu?, als een topic niet goed genoeg is ofzo wordt ie toch gesloten? Nu is ie gewoon helemaal weg en kan ik ook niet lezen wat voor tips al gegeven zijn enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:05 schreef Oblivion het volgende:
Jij vroeg toch ook niet om je topic?![]()
[..]
Bij http://google.fok.nl
Succes!![]()
Ach ik vind het ook leuk om te lezen hoor!!quote:
Aaaaaaaah......quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ook niets op slot gedaan...
Ik wilde hem sluiten maar toen gaf het forumpje aan dat het topic niet meer bestond...
Is niet helemaal goed gegaan dus?
tofquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aaaaaaaah......
Ik vraag het wel even...![]()
Ah, dankquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aaaaaaaah......
Ik vraag het wel even...![]()
Waar gaat het over dan? Misschien kunnen we je zo wel helpen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:26 schreef prinsrob het volgende:
[..]
tof, wordt wel spannend zo, misschien dat ik het eten nog op tijd afkrijg
.
Ehm nou, ik heb dus saus, gewoon wat van dat rode spul, tomatensaus, dat is 450 gram, hoeveel van dat spul moet door de pasta, en doe je dat er warm of koud door, en wanneer gooi ik de groente erbij, en kan er ook knoflook bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar gaat het over dan? Misschien kunnen we je zo wel helpen?
Ik weet dat het intaliaans eten is...maar dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |