Welja!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:16 schreef gelly het volgende:
Je gooit pizzapunten, cheeseburgers , chips en noodles in de frituur ?
snack (de ~ (m.), ~s)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Roellio het volgende:
Dude, culinaire snacks zijn geen snacks.
Snacks zijn dingen die je in de frituur gooit! Pizzapunten, 15 cheeseburgers, bitterballen, unox noodles, chips, bapao's etc.
oh ja, heerlijk ! of mini kaassoufflees, stokbrood met kruidenboter/filet americain/salades, drumsticks, kipnuggets, sate, bierworstjes etc.quote:
Pff.. stel dat het 's nachts is, pan afwassen (de afwas heb ik de avond laten staan): 2,5 minuut, wachten tot het water kookt: 5 minuten, eieren hard koken: 10 minuten(?),al die kruiden opzoeken die ergens achterin je keukenkastje staan: 2,5 minuut, klaarmaken: 10 minuten..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
met die eieren ben je geen 3 kwartier bezig zeg
kan in 10 minuutjes af zijn als je de kooktijd niet meerekent
En het kost niet een half uur om die te halen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:00 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Pff.. stel dat het 's nachts is, pan afwassen (de afwas heb ik de avond laten staan): 2,5 minuut, wachten tot het water kookt: 5 minuten, eieren hard koken: 10 minuten(?),al die kruiden opzoeken die ergens achterin je keukenkastje staan: 2,5 minuut, klaarmaken: 10 minuten..
Ben je bijna een half uur bezig![]()
Geef mij maar een lekkere zak patat met frikandel speciaal![]()
's nachts welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
En het kost niet een half uur om die te halen ?![]()
ja of je hebt een snackbar die 's nachts gewoon open is....en daar haal je heeeeeeeeeeeerlijke broodjes shoarma om 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
's nachts wel(1 minuutje fietsen naar de snackbar, stoeptegel lospeuteren en door raam keilen, boze snackbarallochtoon dwingen om zijn frituur aan te zwengelen.)
Ikan wattus???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef Oblivion het volgende:
Kunnen we het slowcahtten een beetje minderen?![]()
Ik snack graag: Aardappelpuree...![]()
Offe... Ikan terie in loeihete saus...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |